Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Denk dat ie na de eerste ronde al voor vinales zit
Valencia HAAT hij , dus ik denk dat hij wel binnen de top 10 eindigt maar dan heb je heb je het ook gehad ,......of P5 met veel uitvallers .

Als het een natte race wordt zet ik mijn geld op petrucci,met een door het (als van ouds) veld gaande Rossi opstomend naar podium😎
 
we schrijven die ouwe nog niet af wat en wereldrace weer onder deze conditie's hij blijft gewoon verbazen kan niet wachten op volgend seizoen met zoveel toprijders .
ik val wel weer in een zwart gat volgende week de laatste F1 en dan op naar een lange winter.
 
we schrijven die ouwe nog niet af wat en wereldrace weer onder deze conditie's hij blijft gewoon verbazen kan niet wachten op volgend seizoen met zoveel toprijders .
ik val wel weer in een zwart gat volgende week de laatste F1 en dan op naar een lange winter.
Top race gereden door Rossi! Jammer van de crash wel.

Maar volgende week nog de finale van het Spaans kampioenschap, en tweede week januari begint het Supercross alweer in de States! ;)
 
hopelijk 2019 meer succes. Yamaha heeft toegegeven dat het niet helemaal goed gegaan is dit jaar. volgend jaar meer een vuist richting Honda en vooral Ducati.
kaarten voor de TT zijn al besteld, en ik hoop ook weer naar Brno te gaan. dat is goed bevallen dit jaar
 
Het lijkt erop dat Yamaha het lek volledig boven heeft,of is dat nog te vroeg om te redeneren. Zou in ieder geval mooi zijn dat ze er volgend jaar weer bij zijn en kunnen meestrijden om het kampioenschap
 
Het lijkt erop dat Yamaha het lek volledig boven heeft,of is dat nog te vroeg om te redeneren. Zou in ieder geval mooi zijn dat ze er volgend jaar weer bij zijn en kunnen meestrijden om het kampioenschap
Ik wil je daar volgend jaar rond deze tijd wel uitsluitsel over geven😋

Ik mag hopen dat er een mega strijd ontstaat tussen Honda, Yamaha, Ducati en misschien zelfs Suzuki ( rins)

Heb trouwens ook hoge verwachtingen van het pramac team met Miller en bagnaia.
 
Ik wil je daar volgend jaar rond deze tijd wel uitsluitsel over geven😋

Ik mag hopen dat er een mega strijd ontstaat tussen Honda, Yamaha, Ducati en misschien zelfs Suzuki ( rins)

Heb trouwens ook hoge verwachtingen van het pramac team met Miller en bagnaia.

Van Morbidelli verwacht ik toch ook wat ....nog geen podium kandidaat maar wel top 6
 
Morbidelli verwacht ik ook zeker wat van, vind hem zelfs dit jaar ( vooral laatste paar races ) erg opvallen qua prestaties
 
Terug
Bovenaan Onderaan