Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Mm en vr is niet te vergelijken, het grote verschil ; fans !! Over de hele wereld zijn er mensen compleet gek van rossi, mm heeft veel "fans" die een afkeer van rossi hebben en een deel fans die het fantastisch vinden wat hij kan en doet met een motor.

Dat mm nu een paar keer wk is en er nu pas een tribune voor zijn fans is met de tt zegt genoeg lijkt me ?!

Rossi krijgt heel veel gezeik over zich heen omdat er steeds meer voetbalsupporter gedrag ontstaat onder de "fans".. blijkbaar ben je tegenwoordig niet goed genoeg meer als je geen wk word.. dat je het 9x bent en ook al 9 jaar (net)niet, telt ineens niet.
Marquez kan de prestaties misschien evenaren of verbeteren, toch zal hij nooit te vergelijken zijn met vr ! Dus ik denk dat dit gezeik hem over 10 jaar wel bespaard blijft
spijker boven op zijn kop ben het helemaal met je eens.
 
hoop gewoon nog weer een jaar van hem te mogen genieten....dit jaar staat een bezoek aan Tavullia op de planning samen met mijn vrouw en 3 kids plus een bezoek aan de TT Assen weer. te mooi ook om de reactie van mijn kids weer te zien als hij voorbij komt....een herinnering die lang zal blijven en die ik, wij, heb mogen mee maken. Is hij GOAT? Bij mij thuis wel ongeacht de magere seizoenen de laatste tijd, deze titel is voor altijd aan #46 verbonden.
hij blijft de GOAT zolang niemand zijn palmares verbetert maar ik vind ook de glans en charisma waar het mee gebeurt ook belangrijk voor deze titel zijn palmares zal misschien wel gebeuren maar charisma en glans zeker niet.
 
hij blijft de GOAT zolang niemand zijn palmares verbetert maar ik vind ook de glans en charisma waar het mee gebeurt ook belangrijk voor deze titel zijn palmares zal misschien wel gebeuren maar charisma en glans zeker niet.

:^

Ik zie het een beetje als dat Rossi echt gek is op motorrijden en alles, maar dan ook alles, wat daarbij komt kijken. En met veel plezier is hij daarin zo goed dat hij ook 'makkelijk' op wereldniveau rijdt.
Rossi leeft voor het motorrijden.

MM heeft vast ook wel plezier in het motorrijden maar daar staat winst en winnen voorop, plezier is bijzaak.
MM leeft van het motorrijden.
 
:^

Ik zie het een beetje als dat Rossi echt gek is op motorrijden en alles, maar dan ook alles, wat daarbij komt kijken. En met veel plezier is hij daarin zo goed dat hij ook 'makkelijk' op wereldniveau rijdt.
Rossi leeft voor het motorrijden.

MM heeft vast ook wel plezier in het motorrijden maar daar staat winst en winnen voorop, plezier is bijzaak.
MM leeft van het motorrijden.
:^

Ik zie het een beetje als dat Rossi echt gek is op motorrijden en alles, maar dan ook alles, wat daarbij komt kijken. En met veel plezier is hij daarin zo goed dat hij ook 'makkelijk' op wereldniveau rijdt.
Rossi leeft voor het motorrijden.

MM heeft vast ook wel plezier in het motorrijden maar daar staat winst en winnen voorop, plezier is bijzaak.
MM leeft van het motorrijden.

Oké ,....maar dat had VR ook op die leeftijd .
 
Dat Puig Marquez ophemelt als een vrijwel perfecte rijder geeft wel aan dat Puig over zijn eigen kamp weinig kritisch durft te zijn, Marquez is imho verre van perfect ondanks dat hij over een kampioenschap momenteel veruit de beste coureur is.
"Het mooie is dat hij nog beter kan worden gezien zijn leeftijd, hij kan nog groeien.” O-)

Merry-Christmas-from-Vale-valentino-rossi-33139028-550-355.jpg
 
Wat een mooie theorien allemaal:t
Ik leef ook voor het motorrijden en met veel plezier,nu nog de tientallen miljoenen euro's:P O-)

P.s glanzen doe ik ook:Y
 
MM lijkt net zo groot te worden als VR en heeft mijns inziens minimaal dezelfde kwaliteiten als VR maar gaat wel minder duurzaam met zijn kwaliteiten om vergelijkbaar met Sven Kramer. Echter is MM dik over de helft van het aantal kampioenschappen wat VR heeft gehaald maar moet nog wel 4 X kampioen worden om echt de 10x af te kunnen af vinken. Nu lijkt niets hem in de weg te staan die 9 x te evenaren maar je weet het pas zeker wanneer het zo ver is. De eerste roofbouw tekenen bij MM worden ook zichtbaar (koffie roeren en schouder uit de kom) VR heeft een fikse mentale tik gekregen bij zijn onderbeen breuk in Mugello. MM is ook de leeftijd aan het bereiken dat hem een dergelijk iets kan overkomen. Nog een flinke klapper op de geopereerde schouder en weer 1% minder presteren.
Ook bij MM is de aftakeling begonnen!!
 
MM lijkt net zo groot te worden als VR en heeft mijns inziens minimaal dezelfde kwaliteiten als VR maar gaat wel minder duurzaam met zijn kwaliteiten om vergelijkbaar met Sven Kramer. Echter is MM dik over de helft van het aantal kampioenschappen wat VR heeft gehaald maar moet nog wel 4 X kampioen worden om echt de 10x af te kunnen af vinken. Nu lijkt niets hem in de weg te staan die 9 x te evenaren maar je weet het pas zeker wanneer het zo ver is. De eerste roofbouw tekenen bij MM worden ook zichtbaar (koffie roeren en schouder uit de kom) VR heeft een fikse mentale tik gekregen bij zijn onderbeen breuk in Mugello. MM is ook de leeftijd aan het bereiken dat hem een dergelijk iets kan overkomen. Nog een flinke klapper op de geopereerde schouder en weer 1% minder presteren.
Ook bij MM is de aftakeling begonnen!!
Hier kan ik mij zeker in vinden. :}

Jeffrey Herlings heeft ook een beetje dat Marquez achtige, altijd vol gaan. Al zijn begeleiders maken zich nu al zorgen hoe lang zijn lichaam mee zal werken.

Zo ook bij Lorenzo, de Assen crash met het sleutelbeen heeft hem een hele hoop snelheid gekost. Hij waande zich onoverwinnelijk.

Het blijven uiteindelijk toch uitzonderlijke racealiens mensen. :')
 
Hij heeft idd aangegeven dat hij dat wel zou willen, nog niks concreets volgens mij ?!
Las wel een stukje uti een interview waar dat dan weer niet in naar voren kwam, vandaar dat ik uitga van speculaties
 
Yamaha en Toyota vallen onder dezelfde paraplu dus waarom niet...

Teamgenoot van Bernard ten Brinke haha!
Ik zou het wel stoer vinden!
 
hoop gewoon nog weer een jaar van hem te mogen genieten....dit jaar staat een bezoek aan Tavullia op de planning samen met mijn vrouw en 3 kids plus een bezoek aan de TT Assen weer. te mooi ook om de reactie van mijn kids weer te zien als hij voorbij komt....een herinnering die lang zal blijven en die ik, wij, heb mogen mee maken. Is hij GOAT? Bij mij thuis wel ongeacht de magere seizoenen de laatste tijd, deze titel is voor altijd aan #46 verbonden.


Leuk dorpje, al moet je daar niet te hard zijn naam roepen,
want dan stort alles:+
Ga er dit jaar ook weer heen, tijdens de GP van Jerez.
Gaan we het daar op zijn 'eigen' terras mee maken..

Hebben een lekker betaalbaar hotelletje gevonden net onder de rook van Rimini.
Is daar nog geen 10km vandaan..

Ben dus ERG benieuwd naar de sfeer dan..
 
Leuk dorpje, al moet je daar niet te hard zijn naam roepen,
want dan stort alles:+
Ga er dit jaar ook weer heen, tijdens de GP van Jerez.
Gaan we het daar op zijn 'eigen' terras mee maken..

Hebben een lekker betaalbaar hotelletje gevonden net onder de rook van Rimini.
Is daar nog geen 10km vandaan..

Ben dus ERG benieuwd naar de sfeer dan..
Tavullia is gewoon erg gaaf! Ik was er in maart 2017 voor mijn werk in de buurt en even een stukje om gereden. Allerlei banners voor Rossi, vlaggen op huizen, het zien liggen van zijn ranch. Echt een mooi pelgrimsoord!

Ik stond wat foto's te maken van een huis met gele 46 vlag toen een oud dametje het huis uit kwam gestiefeld en "Grande Vale!!" riep, en wel moest lachen om alle foto's die ik nam. In de VR46 winkel nog een tijdje met een Australische staan praten, die op doorreis was en Tavullia ook moesten zien.

Die hele omgeving ademt motorsport! Het Simoncelli museum in Coriano is ook erg indrukwekkend.
 
Wil je me wat info sturen over dat hotel ?!

Hotel Cristallo in het plaatsje Cattolica.
Dit ligt net buiten Rimini, en op +/- 10minuten 10 kilometer van Tavulia vandaan..
Kost weinig, en ziet er 'guitig' uit.
En als je nog de toerist wil uithangen, is het links af naar RiminiO-)

Dus we gaan het zien, en Jerez mee maken in zijn 'home town'..
Heb dus ook geen flauw idee wat mij te wachten staat daar, of je er ruim op tijd moet zijn etc etc.
Nu zijn we sowieso wel vroeg, voor de laatste vrije trainingen etc.

Kan het wel laten weten als we weer terug gaan/zijn;)
Zelfs mijn meissie heeft er zin in, en die heeft nu niet bepaald veel met de MotoGP.
En toch kijkt ze er trouw naar, en hou mij persoonlijk op de hoogte als ik zelf niet kan kijken*O*:+


Tavullia is gewoon erg gaaf! Ik was er in maart 2017 voor mijn werk in de buurt en even een stukje om gereden. Allerlei banners voor Rossi, vlaggen op huizen, het zien liggen van zijn ranch. Echt een mooi pelgrimsoord!

Ik stond wat foto's te maken van een huis met gele 46 vlag toen een oud dametje het huis uit kwam gestiefeld en "Grande Vale!!" riep, en wel moest lachen om alle foto's die ik nam. In de VR46 winkel nog een tijdje met een Australische staan praten, die op doorreis was en Tavullia ook moesten zien.

Die hele omgeving ademt motorsport! Het Simoncelli museum in Coriano is ook erg indrukwekkend.


Dat is helemaal waar.
Er liep ook een soort van binnendoor weggetje naar zijn Ranch, best stijl naar beneden.
Daar aangekomen, een simpel hek met verboden toegang,
en een HELEBOEL namen er op geschreven van mensen die er ook gestaan hebben.
(waarvan er dus ook een van mij bij staat:Y)

Hebben toen in een soort 'bed & breakfast' overnacht, in Tavullia zelf..
Geen idee meer hoe de beste kerel heette, maar zijn flatje was een en al #46.
persoonlijke foto's van hem samen met Rossi.
Erg uit gebreid ontbijt, en zijn Italiaanse super koffie (en dan proberen te vertellen dat geen van beide koffie drinken:Y,
dat kon en wilde hij niet echt geloven-O-)

En dan niet te vergeten zijn eigen ijs zaak:t:t:t
 
:t

Wie heeft er weleens een GP mee gemaakt in Tavullia?
Ben daar wel erg nieuwsgierig naar.

@Danman
Hoe is Cattolica verder 'als dorp'?
 
@Tcat , Cattolica is een prima stekkie, vrij toeristisch maar stuk beter te doen dan Rimini bijvoorbeeld.

Genoeg gezellige eettentjes ook :YY
En elke avond “markt” _O-

Op 3 kwartier rijden ligt San Marino, ook zeker even meepakken als dat lukt :Y

Het was voor mij de eerste keer Italië en wat zijn de pizza’s daar lekker zeg :9~
Ik ga er zeker vaker heen!
 
@Tcat , Cattolica is een prima stekkie, vrij toeristisch maar stuk beter te doen dan Rimini bijvoorbeeld.

Genoeg gezellige eettentjes ook :YY
En elke avond “markt” _O-

Op 3 kwartier rijden ligt San Marino, ook zeker even meepakken als dat lukt :Y

Het was voor mij de eerste keer Italië en wat zijn de pizza’s daar lekker zeg :9~
Ik ga er zeker vaker heen!


San Marino is zeker ook mooi, zijn daar ook al geweest tijdens een Europa Road trip.
Markt???
Dat wordt wat met mijn wederhelft:X

Heb je dan ook Pizza in Tavullia gegeten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan