Welke kaarten MotoGP Le Mans 2024 ?

Monster796

MF veteraan
27 jul 2010
2.903
2.487
Dongûh, Jongûh.
Hoi Allemaal,

Ik ga regelmatig met mijn zoon naar een MotoGP wedstrijd. We hebben een paar keer Assen (MotoGP en SuperBikes) gedaan en zijn in 2022 in Valencia geweest.
Dit jaar hebben we besloten om naar Le Mans te gaan, van 10 t/m 12 mei.
Ik heb inmiddels een B&B op 6 km van t circuit geboekt, dus we nemen fietsen mee en fietsen naar t circuit. (En nu maar hopen dat de datum niet meer wijzigt, want de datum is nog niet officieel bevestigd)

De kaartverkoop is nog niet gestart, maar ik ben benieuwd wat op Le Mans een gave plaats/tribune is waar altijd wel iets gebeurt? En, niet onbelangrijk, waar je ook nog een beetje mee kunt kijken op n scherm.
Op Assen zitten we op racedagen in de GT, vrijdag en zaterdag lopen we juist het heel circuit rond, om alles ook eens vanuit een andere hoek mee te krijgen.

Kan dat op Le Mans ook, rondlopen en vrije plaatsen kiezen op vrijdag en zaterdag?

Andere, en voor ons niet onbelangrijke vraag: wordt er op t circuit alcohol geschonken? Het is niet zo dat ik laveloos rond wil lopen, maar als ik drie dagen op n circuit rondhang vind ik het wel lekker om af en toe een potje bier te pakken. Dat vond ik een klein tegenvallertje in Valencia, waar alleen 0,0 werd geschonken. Ander dingetje in Valencia was dat we zo ver van n scherm af zaten, dat we de tijden niet goed meekregen. Zeker tijdens de kwalificaties was dat wel jammer.

Alvast bedankt.
 
Kijk ook met belangstelling mee. ga zelf in 2024 naar via Duinkerke naar Silverstone toe en de Dutch TT met de motor.
 
Voor Le Mans sta ik het liefst bij Le Chapelle....dan donderen ze naar beneden vanaf de Dunlop brug zo die rechter bocht in met een dubbele Apex...en dan het toerental als ze naar beneden komen....bizar
 
Terug
Bovenaan Onderaan