Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169

DtL6BtdWwAAHqwz
 

In zekere zin heeft hij wel gelijk, Rossi zijn topjaren liggen ver achter hem en ondanks dat hij nog steeds het talent en honger heeft om te winnen is hij voorbijgestreven door concurrenten...

... maar dat hoeft niet te betekenen dat Rossi niets meer heeft te zoeken in de MotoGP, hij maakt nog steeds kans om te winnen en een bizar kampioenschap kan hem als de beste doen eindigen , Rossi is in tegenstelling tot zijn fans voldoende kritisch op zichzelf, als hij de kans op te winnen te klein ziet worden stopt hij echt wel, dat heeft hij al meerdere keren aangegeven.

Dat Puig Marquez ophemelt als een vrijwel perfecte rijder geeft wel aan dat Puig over zijn eigen kamp weinig kritisch durft te zijn, Marquez is imho verre van perfect ondanks dat hij over een kampioenschap momenteel veruit de beste coureur is.
 
In zekere zin heeft hij wel gelijk, Rossi zijn topjaren liggen ver achter hem en ondanks dat hij nog steeds het talent en honger heeft om te winnen is hij voorbijgestreven door concurrenten...

... maar dat hoeft niet te betekenen dat Rossi niets meer heeft te zoeken in de MotoGP, hij maakt nog steeds kans om te winnen en een bizar kampioenschap kan hem als de beste doen eindigen , Rossi is in tegenstelling tot zijn fans voldoende kritisch op zichzelf, als hij de kans op te winnen te klein ziet worden stopt hij echt wel, dat heeft hij al meerdere keren aangegeven.

Dat Puig Marquez ophemelt als een vrijwel perfecte rijder geeft wel aan dat Puig over zijn eigen kamp weinig kritisch durft te zijn, Marquez is imho verre van perfect ondanks dat hij over een kampioenschap momenteel veruit de beste coureur is.

Alleen als een rijder vertrekt dan durft hij wel ,......lees het verhaal over Dani ,......verschrikkelijke man vind ik dat , loosers steken altijd een mes in iemands rug ipv recht in je gezicht.
 
In zekere zin heeft hij wel gelijk, Rossi zijn topjaren liggen ver achter hem en ondanks dat hij nog steeds het talent en honger heeft om te winnen is hij voorbijgestreven door concurrenten...

... maar dat hoeft niet te betekenen dat Rossi niets meer heeft te zoeken in de MotoGP, hij maakt nog steeds kans om te winnen en een bizar kampioenschap kan hem als de beste doen eindigen , Rossi is in tegenstelling tot zijn fans voldoende kritisch op zichzelf, als hij de kans op te winnen te klein ziet worden stopt hij echt wel, dat heeft hij al meerdere keren aangegeven.

Dat Puig Marquez ophemelt als een vrijwel perfecte rijder geeft wel aan dat Puig over zijn eigen kamp weinig kritisch durft te zijn, Marquez is imho verre van perfect ondanks dat hij over een kampioenschap momenteel veruit de beste coureur is.

Dat zijn er maar 2
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Dat zijn er maar 2


In de eindstand van het kampioenschap inderdaad, maar als we per race kijken wie er met de winst vandoor gaan zijn het er meer, dat was erg lastig afgelopen jaar, natuurlijk ook door de fabrieks M1 die driekwart van het seizoen niet vooruit was te branden, we gaan het wel zien komend jaar, zoals ik al schreef is hij zeker nog niet afgeschreven, maar ook niet zo oppermachtig als in zijn beste jaren.
 
hoop gewoon nog weer een jaar van hem te mogen genieten....dit jaar staat een bezoek aan Tavullia op de planning samen met mijn vrouw en 3 kids plus een bezoek aan de TT Assen weer. te mooi ook om de reactie van mijn kids weer te zien als hij voorbij komt....een herinnering die lang zal blijven en die ik, wij, heb mogen mee maken. Is hij GOAT? Bij mij thuis wel ongeacht de magere seizoenen de laatste tijd, deze titel is voor altijd aan #46 verbonden.
 
MM staat wat te wachten over een jaar of 10? .Het gezeik wat VR nu heeft.
 
[QUOTE="gerrit1957, post: 28924552, member: 86920" ,......verschrikkelijke man vind ik dat [/QUOTE]
Ik heb die Puig altijd al een vies mannetje gevonden.
Destijds, toen hij nog manager van Dani was leek het wel alsof Dani geen plezier mocht hebben.
Hij stond dan op de hoogste trede, flesje RedBull in z'n hand te schudden, en amper een glimlach op zijn gezicht.
De jaren na dat hij Puig weg stuurde begon ik Dani opeens sympathiek te vinden. Toeval?
 
MM staat wat te wachten over een jaar of 10? .Het gezeik wat VR nu heeft.
Mm en vr is niet te vergelijken, het grote verschil ; fans !! Over de hele wereld zijn er mensen compleet gek van rossi, mm heeft veel "fans" die een afkeer van rossi hebben en een deel fans die het fantastisch vinden wat hij kan en doet met een motor.

Dat mm nu een paar keer wk is en er nu pas een tribune voor zijn fans is met de tt zegt genoeg lijkt me ?!

Rossi krijgt heel veel gezeik over zich heen omdat er steeds meer voetbalsupporter gedrag ontstaat onder de "fans".. blijkbaar ben je tegenwoordig niet goed genoeg meer als je geen wk word.. dat je het 9x bent en ook al 9 jaar (net)niet, telt ineens niet.
Marquez kan de prestaties misschien evenaren of verbeteren, toch zal hij nooit te vergelijken zijn met vr ! Dus ik denk dat dit gezeik hem over 10 jaar wel bespaard blijft
 
Inderdaad is het gedrag van de "Fanboys" heel erg irritant. Overal, en bij iedereen.
Blijkbaar is de behoefte om geen eigen identiteit meer te hebben en op te gaan in de grote groep bij sommige mensen met een slap karakter erg groot....
Ik heb dat hier (en in 2 andere topics) ook al eens eerder geschreven, en daar kreeg ik nogal wat commentaar op.

Vandaar dat ik het nog even wil herhalen.... :+
 
Inderdaad is het gedrag van de "Fanboys" heel erg irritant. Overal, en bij iedereen.
Blijkbaar is de behoefte om geen eigen identiteit meer te hebben en op te gaan in de grote groep bij sommige mensen met een slap karakter erg groot....
Ik heb dat hier (en in 2 andere topics) ook al eens eerder geschreven, en daar kreeg ik nogal wat commentaar op.

Vandaar dat ik het nog even wil herhalen.... :+

de "fanboys " begrijpen niet hoeveel #46 voor de motorsport betekent en wat hij allemaal doet...wie anders zou een ranch beginnen om talenten een kans te geven met zijn eigen academy etcetera? ik zie #93 of #99 dat nog niet doen....simpelweg vanwege gebrek aan charisma en zij zijn teveel met zichzelf bezig....dan heb ik #99 nog hoger zitten dan #93....misschien wint hij wat krediet bij mij als hij overstapt naar een ander merk. tot die tijd kan ik genieten van zijn rijstijl soms maar verder doe ik niet mee aan het ophemelen van zijn persoon. ja ik ben #46 fan, maar wat kan ik genieten van deze sport in de breedte dus ook van de andere coureurs plus moto 2 en 3 en al die andere klasses
 
Inderdaad is het gedrag van de "Fanboys" heel erg irritant. Overal, en bij iedereen.
Blijkbaar is de behoefte om geen eigen identiteit meer te hebben en op te gaan in de grote groep bij sommige mensen met een slap karakter erg groot....
Ik heb dat hier (en in 2 andere topics) ook al eens eerder geschreven, en daar kreeg ik nogal wat commentaar op.

Vandaar dat ik het nog even wil herhalen.... :+

De originaliteit van je opmerking is er inmiddels wel vanaf inderdaad..
 
Ik vind het wel grappig, er zijn in het seizoen 2018 maar 2 rijders op de hele wereldbevolking die sneller zijn dan Rossi.

Waarom zou Rossi dan afgeschreven zijn en al die rijders die langzamer zijn niet ?

Dat is dus omdat hij vroeger altijd op nr 1 stond en nu 'maar' op 3 ?


Ik sluit me helemaal hierbij aan,.
De beste man is goed voor de sport, met de VR46 academy. Spektakel ten top in de toekomst.
De beste man zal gemist worden, door iedereen wanneer hij weg is, of je hem nou verschrikkelijk vind of geweldig, we moeten er nog even van genieten!
 
Voorlopig gaat Rossi nergens heen natuurlijk, met een toekomst als teambaas van een Yamaha satellietteam (of meer zelfs, uiteindelijk?). Op de baan stopt-ie hopelijk pas als hij echt niet meer vooraan mee doet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan