SV1000 topic deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik ben er wel uit :) A bigger bang for the buck dan 380-400 voor Leo's (nieuw) is er denk ik niet, dus dat gaan ze worden, ik mag nog even sparen. Maar dit seizoen gaan ze er nog onder })
 
Laatst bewerkt:
Nou ik ben er wel uit :) A bigger bang for the buck dan 380-400 voor Leo's (nieuw) is er denk ik niet, dus dat gaan ze worden, ik mag nog even sparen. Maar dit seizoen gaan ze er nog onder })

Leuk man, ergens om naar uit te kijken!!! Vind dit ook wel kicken...
 
Laatst bewerkt:
Leuk man, ergens om naar uit te kijken!!! Vind dit ook wel kicken...

Die was ik ook al tegen gekomen, vind het maar lelijk :+

Naast de uitlaten heb ik nog voor zo'n 500+ euro aan wensen uitstaan voor de SV :') Een mens moet ook iets te wensen hebben, toch?
 
Wou je een serieus antwoord of eentje met een beetje sarcasme? ;)

Jooo daar was je alweer *D :W haha. Trouwens jij hebt wil kick-ass uitlaten erop, welke merk zijn die eigenlijk? Mooist highmounts op het moment voor mij......respect!
 
Laatst bewerkt:
Jooo daar was je alweer *D :W haha. Trouwens jij hebt wil kick-ass uitlaten erop, welke merk zijn die eigenlijk? Mooist highmounts op het moment voor mij......respect!

Misschien raak ik dan ooit nog eens besmet met het motor-forum virus. Vindt het leuk om mee te lezen maar ben qua posten geloof ik niet zo fanatiek als de meesten hiero haha ;)

Het zijn handgemaakte uitlaten van het merk DAM. Een Belgisch merk. Ze klinken echt leip. Zaten er op toen ik hem kocht :)

DAM
 
Laatst bewerkt:
zondag voor het eerst dit jaar weer motor gereden, lekker even 150km gereden.
met mijn vrouw en mijn oudste zoon en z`n vriendin.
was weer geweldig en woensdag weer gereden maar nu met een doel.
mijn oudste zoon Kevin heeft een 125cc handgeschakelde kart gekocht, moest even wat kleding bij gekocht worden. ook weer 150km gereden, maar wat hogere snelheden.
 
Hatseflats deeltje 9 alweer kennelijk.
Mag mijzelf sinds gisteren officieel SV bezitter noemen :-)
Alleen een foto post ik nog niet, want ik schaam me nog kapot voor de originele knippers en kentekenplaat houder...
Komende vrijdag komen de eerste nieuwe spullen binnen om hem "aantoonbaar" te maken :+


gefeliciteerd *O*

zo`n taartschep hadden of hebben er meer :+
dat schamen hoeft niet ik ben ook niet zo`n kei.
met veel moeite heb ik het ook een beetje geleerd.
 
Ben begonnen met het "opleuken" me nieuwe aanwinst. :]
Als eerste die verschrikkelijke topkoffer d'r af gesloopt.
Weet niet wat de vorige eigenaar bezielde om een topkoffer op z'n fiets te schroeven...

Anyway, blijkt dat het frame hiervan, wat gemonteerd zat op de achterste voetsteuntjes en de "handgreep", is ingeteerd in het kuipwerk.
Echt diepe halen die bijna helemaal door zijn...
Denk dat 't niet meer te redden is '(

Als m'n duozit afdekkapje binnen is zal ik denk ik alles opnieuw moeten laten spuiten.

Zucht...

Ik haat topkoffers :(

is soms wel eens makkelijk zo`n topkoffer
heel wat kilometers afgelegd in meerdere vakantie en mijn vrouw.
buiten de vakantie heb ik ook geen topkoffer erop.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zou hem sowieso met garantie kopen, voor 't zelfde geld mankeert er el wat aan..

en ik zou die 1750 denk ik accepteren, -> met garantie, achterband, olie+filter en nieuwe rem en koppelings vloeistof en wellicht nog een nieuwe accu. je weet 't niet, voor je het weet gaat die ook stuk omdat die al lang stil staat. (maar dat weet ik natuurlijk niet)


wat levert jou gsx-r op de particuliere markt eigenlijk op?

die sv moet 4950 kosten, min 1750 = 3200€ is dat een redelijk bedrag voor die gsx-r?
en die 1750? komen daar de afleveringskosten overheen? of is dat echt het bedrag?


precies, ik zal er ook niet op gokken.
als je een motor over laat gaan voor 250 euro, is dat niet best of het moet een principe kwestie zijn.
 
mensen, mensen,

Op internet kwam ik een tweedehands bugspoiler tegen.
Volgens mij zonder montage beugeltjes en schroefjes.
Is dat makkelijk zelf op te lossen of is daar echt een montage setje voor nodig?
 
Mooie motor, mooie prijs gezien km. Succes met de verkoop, standaard vraag wat denk je terug te gaan kopen? Donker blauwe SV toevallig :Y, zijn toch echt wel de mooiste.......(snelste :+ )


p.s: taartschep :o

Welk jaar en wat kost da? :+
 
Mooie motor, mooie prijs gezien km. Succes met de verkoop, standaard vraag wat denk je terug te gaan kopen? Donker blauwe SV toevallig :Y, zijn toch echt wel de mooiste.......(snelste :+ )


p.s: taartschep :o


Inderdaad :o

Haal hem er af anders is de mijne niet meer zo uniek :+
 
Mooie motor, mooie prijs gezien km. Succes met de verkoop, standaard vraag wat denk je terug te gaan kopen? Donker blauwe SV toevallig :Y, zijn toch echt wel de mooiste.......(snelste :+ )


p.s: taartschep :o

deze motor heeft (gelukkig) meer kleuren als donkerblauw. :+
je hebt gelijk deze kleur stelling is wel de mooiste, een klein nadeel de SV is niet met volle kuip :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan