SV1000 topic deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.

^Viper

MF veteraan
18 dec 2003
2.783
1
*O* WELKOM OP HET SV1000 TOPIC DEEL IX *O*

sv1k_OP.jpg

Geschiedenis:

7823696ca7b5925c4545bb58c5004caf
SV 1000 Topic deel I
7823696ca7b5925c4545bb58c5004caf
SV 1000 Topic deel II
7823696ca7b5925c4545bb58c5004caf
SV 1000 Topic deel III
7823696ca7b5925c4545bb58c5004caf
SV 1000 Topic deel IV
7823696ca7b5925c4545bb58c5004caf
SV 1000 Topic deel V
7823696ca7b5925c4545bb58c5004caf
SV 1000 Topic deel VI
7823696ca7b5925c4545bb58c5004caf
SV 1000 Topic deel VII
7823696ca7b5925c4545bb58c5004caf
SV 1000 Topic deel VIII



AGENDA 2010

Pannenkoeken rit 16 mei 2010 (Arnhem)

24e0t42.jpg



AGENDA 2009​


MF_SVk1_06_09_09%20(7).jpg

MF_SVk1_06_09_09%20(11).jpg



Impressie SV1000:

Sites

Magazine

Accessoires Sv1000:

Led verlichting

Kettingen o.a.

Free Manuals

Micro fiches k4
Spiegels met knippers

Uitlaten

Divers


  • Specs
  • ...

Technisch:

Performance


Oplossingen bij FI problemen

Demonteren van SV kont
Info mbt SBK stuur
  • Lengte stalenremleiding, +/- 73 - 75 cm
  • Lengte koppelingskabel +/- 100 - 103 cm
  • Ps.: altijd ook zelf nameten

Tips

Led Verlichting
[*]"Het nadeel van knipperlichten in led vorm is dat het te snel knipperd. Dit kan worden opgelost met 4 goudkleurige weerstanden, twee per kant en in serie parallel geschakeld. Deze zijn o.a. te koop bij Safe."
full

Met dank aan Michel S.

De leden:


Clueless
hugger02.jpg


deVrie
full


El Rojo
0e5b7ab066f17fd7bad0fbb558637f82


Bremesj
full


gjvh
sv1000_achter.jpg


Jensson
full


Madmike80
full


Michel S
full


Pilatus23
full.jpg


Raysv1000s
fb0de596d87489784643c93a5550aaa0


Roedy87
1290025795_6_cb9b.jpeg


Xray-Cbr
228061_10150570616520654_864595653_18332465_3187117_n.jpg


SnelleWilly
full

full

Mods: blauwe voetsteuntjes, blauwe strip van boven op het scherm, blauwe bouten voor het scherm en tankdop, bar-end spiegeltjes, duo seatcover, en een rossi sticker.


Speedy Twin
full

full


SgeraldV
zwartesvklein.jpg



SV. Wim
SV.Wim_MF01.jpg


SV1000piet
sv1000s6.jpg


Toffe-peer
23278a1aa3f4907ff443dd0b54c019ac

52fb80f4f88b906c4ab4c5591ecf244c

mods: hyperpro veren voor en achter, Laser duotech, MRA dubble bubble ruitje, Stalen remleidingen, Korte kentekenplaathouder, Led knipperlichten, Fender extenda,Crashpads.

Rud1e
430043_403294029696304_100000471310863_1646621_1764429053_n.jpg


TwoDegrees
736413c0ead4b3b1b169dc214eedf8ee


Ufootje
6a3cca997e0cd42bd48ea6b4ac4c31b2


^Viper
Sv1000s_ik.jpg



Het verschil tussen de N en de S:

2003-model
66cda6c3585f3c4c82a5f9f4e0f15dc4


2003 - > 2004 model
full
 
Laatst bewerkt:
Aaaah! die sticker. omg. dat is niet mooi Tis ook geen 2005. een 2003. het import jaar is geen bouwjaar nou

en jammer dat de standaard dempers op zitten. dat lijdt weer tot discussies hiero


Die kroonplaat is trouwens nog wel heel mooi...

*jaloers *








welke stickers???
wat is er anders aan de kroonplaat?
ben niet zo thuis in de sv O-)
 
quote:
TwoDegrees schreef op 19 maart 2011 @ 15:52:
Is normaal voor de k3



Oneens.


Tussen de 2 en de 4k toeren hebben ze misschien een dip. maar geen rammel hoor...

Edit:

of bedoel jij dat koppeling Lager?






lijkt inderdaad op een lager maar dan wel 1 die er helemaal uit ligt, maar qua rijden merk je er niet van....
en het is ook maar heel even, niet van 0 tot de max. toeren...
 
Viper schreef op 19 maart 2011
Aaaah! die sticker. omg. dat is niet mooi Tis ook geen 2005. een 2003. het import jaar is geen bouwjaar nou

en jammer dat de standaard dempers op zitten. dat lijdt weer tot discussies hiero


Die kroonplaat is trouwens nog wel heel mooi...

*jaloers *




welke stickers???
wat is er anders aan de kroonplaat?
ben niet zo thuis in de sv O-)

die grote suzuki sticker op de zijkant, niet echt mijn ding :N

en mijn kroonplaat is helemaal afgesleten door een sleutelbos, de vorige eigenaar was er niet echt zuinig op.
 
Laatst bewerkt:
TwoDegrees schreef op 19 maart 2011 @ 15:52:
Is normaal voor de k3

Oneens.


Tussen de 2 en de 4k toeren hebben ze misschien een dip. maar geen rammel hoor...

Edit:

of bedoel jij dat koppeling Lager?




lijkt inderdaad op een lager maar dan wel 1 die er helemaal uit ligt, maar qua rijden merk je er niet van....
en het is ook maar heel even, niet van 0 tot de max. toeren...


nee precies. dan zou het het lager kunnen zijn wat in het koppelingshuis zit. Maar er gaan speculaties of geruchten gebaseerd op ervaring (jaaaah jah O-) ). whatever. enyhow. het 2003 heeft een rammel in de koppeling zitten die hoor je onderin de toeren. en die verdwijnt later weer. schijnt nix aan gedaan te kunnen worden.

Ik heb ook een k3 maar die van mij rammelt nergens. Majah. mocht het dus dat lager zijn dan is er nix mis mee en kan het ook geen kwaat.

Maar what the hell. je koopt die motor toch met garantie. dus kopen. afbeulen en kijken ofdat hij heel blijft :9~
 
nee precies. dan zou het het lager kunnen zijn wat in het koppelingshuis zit. Maar er gaan speculaties of geruchten gebaseerd op ervaring (jaaaah jah O-) ). whatever. enyhow. het 2003 heeft een rammel in de koppeling zitten die hoor je onderin de toeren. en die verdwijnt later weer. schijnt nix aan gedaan te kunnen worden.

Ik heb ook een k3 maar die van mij rammelt nergens. Majah. mocht het dus dat lager zijn dan is er nix mis mee en kan het ook geen kwaat.

Maar what the hell. je koopt die motor toch met garantie. dus kopen. afbeulen en kijken ofdat hij heel blijft :9~~

kijk dat is advies... _O-
 
Hatseflats deeltje 9 alweer kennelijk.
Mag mijzelf sinds gisteren officieel SV bezitter noemen :-)
Alleen een foto post ik nog niet, want ik schaam me nog kapot voor de originele knippers en kentekenplaat houder...
Komende vrijdag komen de eerste nieuwe spullen binnen om hem "aantoonbaar" te maken :+
 
Laatst bewerkt:
Hatseflats deeltje 9 alweer kennelijk.
Mag mijzelf sinds gisteren officieel SV bezitter noemen :-)
Alleen een foto post ik nog niet, want ik schaam me nog kapot voor de originele knippers en kentekenplaat houder...
Komende vrijdag komen de eerste nieuwe spullen binnen om hem "aantoonbaar" te maken :+


*O* *O* *O* gefeliciteerd! *O* *O* *O*
 
Hatseflats deeltje 9 alweer kennelijk.
Mag mijzelf sinds gisteren officieel SV bezitter noemen :-)
Alleen een foto post ik nog niet, want ik schaam me nog kapot voor de originele knippers en kentekenplaat houder...
Komende vrijdag komen de eerste nieuwe spullen binnen om hem "aantoonbaar" te maken :+

gefeliciteerd! hou het rubber onder he ;)
 
:W

[me="Steff"]is nog steeds opzoek naar leuke dempers.[/me] Vooralsnog lijken het Leo's te gaan worden.
 
Niet te bang zijn iig. mocht je hem kopen, gewoon goed met die kerel afspreken wat de garantie in houd


Leuke sv trouwens (not):

[afbeelding]

Mmmm.....het is niet helemaal mijn ding die koplamp, als die nou anders was....dikke respect :} . Heeft beetje weg van een z1000, maar dan in 2 cilinder variant.....leuk. Painting is kunstig :+

p.s: of is dit een 650?
 
Laatst bewerkt:
Mooiste kleur die er is *O*, die gaan het hardsstttt ....... mooie bike, leuke uitlaten!

Thanks! zeker een mooi geluidje! (zonder de killers...want die heb ik niet eens O-) )
Ik ben echt verliefd op de Twin....

Vorig jaar mei overgekocht van de 1e eigenaar die er in 6 jaar tijd slechts 9400km mee heeft gereden.
:]
 
Thanks! zeker een mooi geluidje! (zonder de killers...want die heb ik niet eens O-) )
Ik ben echt verliefd op de Twin....
Vorig jaar mei overgekocht van de 1e eigenaar die er in 6 jaar tijd slechts 9400km mee heeft gereden.
:]

same here *O*
 
vanmiddag die mens van de motorzaak ff bellen,
kijken of we het eens kunnen worden over de prijs.

er moet een nieuwe achterband onder, iemand ervaring met de MPP 2ct op de SV?
vind ze op mn gsxr heerlijk rijden namelijk maja is toch een andere motor he....
 
vanmiddag die mens van de motorzaak ff bellen,
kijken of we het eens kunnen worden over de prijs.

er moet een nieuwe achterband onder, iemand ervaring met de MPP 2ct op de SV?
vind ze op mn gsxr heerlijk rijden namelijk maja is toch een andere motor he....


Yup ik heb de 2ct zowel op mn thundercat als op de SV gehad.
Ik vindt het heerlijk rijden!
 
vanmiddag die mens van de motorzaak ff bellen,
kijken of we het eens kunnen worden over de prijs.

Er moet een nieuwe achterband onder, iemand ervaring met de MPP 2ct op de SV?
vind ze op mn gsxr heerlijk rijden namelijk maja is toch een andere motor he....


Michelin pilot power 2ct <- beetje ei vormig, dus stuurt snel 'om'
Michelin pilot pure <- nieuwste sport band van michelin, zelfde eigenschappen als de 2ct. iets minder goed met water. maar meer grip met droog weer. erg goeie band

of

bridgestone bt-016 pro <- stabieler recht uit. omdat de band minder ei vormig is. maar gaat iets minder makkelijk 'om'
minder goed met regen t.o.v de 2ct. Maar slijt wel wat minder snel als de mpp

al met al zijn het perfecte banden. het slijtage patroon of de regen afvoer zal je niet veel merken, maar wel 'om' gooien in de bochten, dat zal je wellicht voelen.

Succes met de keuze!
 
Ben begonnen met het "opleuken" me nieuwe aanwinst. :]
Als eerste die verschrikkelijke topkoffer d'r af gesloopt.
Weet niet wat de vorige eigenaar bezielde om een topkoffer op z'n fiets te schroeven...

Anyway, blijkt dat het frame hiervan, wat gemonteerd zat op de achterste voetsteuntjes en de "handgreep", is ingeteerd in het kuipwerk.
Echt diepe halen die bijna helemaal door zijn...
Denk dat 't niet meer te redden is '(

Als m'n duozit afdekkapje binnen is zal ik denk ik alles opnieuw moeten laten spuiten.

Zucht...

Ik haat topkoffers :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan