SV1000 topic deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmiddag die mens van de motorzaak ff bellen,
kijken of we het eens kunnen worden over de prijs.

er moet een nieuwe achterband onder, iemand ervaring met de MPP 2ct op de SV?
vind ze op mn gsxr heerlijk rijden namelijk maja is toch een andere motor he....

net gebelt, moest 1950 euro bij mn gsxr leggen, na wat praten heb ik er 250 vanaf gekregen, dus moet nu 1750 bij leggen.
maja wil niet meer als 1500 bijleggen dus daar kwamen we niet over uit.
hij heeft toen met zn baas overlegd, het kon wel voor 1500 maar dan zonder garantie......
wel incl. nieuwe achterband en het nakijken van de remmen vloeistoffen enz.

ben er dus nog niet over uit B|
 
Dempers? Ik vrees dat er van "dempen" niet veel in huis zal komen... :+
Ze zien er wel leuk uit! :Y

Ajah, het beestje moest toch een naam hebben. :+

Youtube voor het geluid:

Wel wat berichten tegengekomen dat de kwaliteit niet alles is, maar ik ben benieuwd. Als ik ze voor 250,- thuis kan krijgen kan ik mij er niet een hele grote buil aan vallen.


UPDATE:
Zojuist een mailtje gehad dat shipping 175 usd gaat kosten. Dan kom ik zonder belastingen aan de 285,- euro. Beter is het dan om Leo's te kopen voor 365-400,- euro..
 
Laatst bewerkt:
net gebelt, moest 1950 euro bij mn gsxr leggen, na wat praten heb ik er 250 vanaf gekregen, dus moet nu 1750 bij leggen.
maja wil niet meer als 1500 bijleggen dus daar kwamen we niet over uit.
hij heeft toen met zn baas overlegd, het kon wel voor 1500 maar dan zonder garantie......
wel incl. nieuwe achterband en het nakijken van de remmen vloeistoffen enz.

ben er dus nog niet over uit B|


Ik zou hem sowieso met garantie kopen, voor 't zelfde geld mankeert er el wat aan..

en ik zou die 1750 denk ik accepteren, -> met garantie, achterband, olie+filter en nieuwe rem en koppelings vloeistof en wellicht nog een nieuwe accu. je weet 't niet, voor je het weet gaat die ook stuk omdat die al lang stil staat. (maar dat weet ik natuurlijk niet)


wat levert jou gsx-r op de particuliere markt eigenlijk op?

die sv moet 4950 kosten, min 1750 = 3200€ is dat een redelijk bedrag voor die gsx-r?
en die 1750? komen daar de afleveringskosten overheen? of is dat echt het bedrag?
 
Laatst bewerkt:
Je staat er tussen!

En nu officieel lid *O*

:W

Graag een nice bedrag over maken naar mijn rekening _O-


He wat gek joh.... ik wilde vanochtend geld overmaken, krijg ik de melding dat het rekening al te vol staat dus de overboeking kan niet doorgaan .... :+

Sorry man! _O-
 
Ik zou hem sowieso met garantie kopen, voor 't zelfde geld mankeert er el wat aan..

en ik zou die 1750 denk ik accepteren, -> met garantie, achterband, olie+filter en nieuwe rem en koppelings vloeistof en wellicht nog een nieuwe accu. je weet 't niet, voor je het weet gaat die ook stuk omdat die al lang stil staat. (maar dat weet ik natuurlijk niet)


wat levert jou gsx-r op de particuliere markt eigenlijk op?

die sv moet 4950 kosten, min 1750 = 3200€ is dat een redelijk bedrag voor die gsx-r?
en die 1750? komen daar de afleveringskosten overheen? of is dat echt het bedrag?

Voor zover ik weet kijken ze alleen alles na en vervangen ze geen vloeistoffe n.
De accu was volgens mij nog niet oud.

Wat mijn gsxr nog opleverd... Ik denk particulier rond de 4000
Maja hij kan volgende weet verkocht zijn maar ook goed nog 3 of 4 maanden blijven staan.

Heb besloten ff te laten rusten en donderdag nog een keer te bellen, misschien dat ik er toch nog iets af kan krijgen...
 
Voor zover ik weet kijken ze alleen alles na en vervangen ze geen vloeistoffe n.
De accu was volgens mij nog niet oud.

Wat mijn gsxr nog opleverd... Ik denk particulier rond de 4000
Maja hij kan volgende weet verkocht zijn maar ook goed nog 3 of 4 maanden blijven staan.

Heb besloten ff te laten rusten en donderdag nog een keer te bellen, misschien dat ik er toch nog iets af kan krijgen...

Slim, misschien werkt het. Anders gewoon verder kijken toch? Zijn genoeg sv's te koop dacht ik zo. Ik zou me wel aan het plan houden als ik jou was, budget vaststellen en daar aan houden.

greetz
 
Laatst bewerkt:
Slim, misschien werkt het. Anders gewoon verder kijken toch? Zijn genoeg sv's te koop dacht ik zo. Ik zou me wel aan het plan houden als ik jou was, budget vaststellen en daar aan houden.

greetz


bij vd bunt kom ik niet meer, ruzie gehad ;)
maar idd die heb ik ook zienstaan
rest van de sv1000-jes hebben veel meer gelopen in die prijscategorie
 
bij vd bunt kom ik niet meer, ruzie gehad ;)
maar idd die heb ik ook zienstaan
rest van de sv1000-jes hebben veel meer gelopen in die prijscategorie

Tja elke motorzaak heeft zo zijn eigenaardig heden, als ik een leuke deal kan sluiten inetresseert me dat ff niet...... ;)
 
Tja elke motorzaak heeft zo zijn eigenaardig heden, als ik een leuke deal kan sluiten inetresseert me dat ff niet...... ;)

klopt maar kreeg daar wel merkwaardig weinig terug voor de mijne -O-
ben er al eens geweest voor een rsv mille...
 
Laatst bewerkt:
klopt maar kreeg daar wel merkwaardig weinig terug voor de mijne -O-
ben er al eens geweest voor een rsv mille...

Mijn Thundercat wilde hij toendertijd niet eens inruilen....
Dat lelijke hok wil niemand was het antwoord...
-O-

Toen maar op MP gezet en in een dag verkocht! :X
 
Mijn Thundercat wilde hij toendertijd niet eens inruilen....
Dat lelijke hok wil niemand was het antwoord...
-O-

Toen maar op MP gezet en in een dag verkocht! :X

Mmmm dus alleen interessant als je geen bike hebt om in te ruilen.......
 
Even weer een vraag aan de experts:
Passen bolt-on dempers van een TL1000 op een SV1000 04? Welke modelen wel en welke niet?
Kom er via google niet helemaal uit, het zou in ieder geval mijn zoekrange wat vergroten als het past :)

Dank u, u wijze expert!
 
En als ik op de site van IXIL kijk dan komen de nummers ook niet overeen van de tl en de sv.

:N
 
ben bang van niet... de product nummers komen iig niet overéén..
maar dat zegt natuurlijk niks over de afstand van de bouten...

http://www.cheapcycleparts.com/model_years/4190-suzuki-1999-TL1000R/assemblies/129677
http://www.cheapcycleparts.com/model_years/4163-suzuki-2004-SV1000S/assemblies/127224
Nee, hoor... bolt-ons van een TL passen wel onder de SV!
Onder volgende voorwaarde: enkel en alleen als het steunpunt (wat aan je achterste stepjes zit) NIET vast op de uitlaat zit.
De afstand van je 4 bouten tot dat bevestigingspunt is namelijk anders op een TL. (Net zoals deze anders is op een SV1000S K3 t.o.v. alle andere SV's)

Dus... koop je uitlaten met zo'n metalen mantel rond als bevestiging (Leo's, Akra's, Yoshi's, Micron's, etc...) is het geen probleem! De originele uitlaten kan je bijgevolg NIET overzetten.
 
Laatst bewerkt:
Misschien maken foto's het één en het ander duidelijk...

Deze kan je wisselen met een TL!
sv1000s_yosh.jpg


Deze niet...
SV1000S_silver.jpg
 
owjah, dus het gaat allemaal om die flens die tussen de demper en de pijp zit.


Ik lees je text nog een keer. maar nu lees ik er uit: de bout afstand is het zelfde (de 4bouten aan de voorkant die aan de pijp vast komen)

maar het ophangpunt is niet het zelfde.
 
Laatst bewerkt:
owjah, dus het gaat allemaal om die flens die tussen de demper en de pijp zit.


Ik lees je text nog een keer. maar nu lees ik er uit: de bout afstand is het zelfde (de 4bouten aan de voorkant die aan de pijp vast komen)

maar het ophangpunt is niet het zelfde.
Ik kon het niet beter verwoorden! :+
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor alle hulp. Ik vermoedde het al, alleen van dat bevestingspunt wist ik dan weer niet. :Y *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan