Welnu.... sinds gister eigenaar van een Suzuki GR650 Tempter.
Waarom? Ik heb al projecten genoeg, schuur vol en te weinig tijd.
Op zich is het type motor al niks voor mij, sjopper of custom
Op het net zwerft er hier en daar een foto rond van een waanzinnig verbouwde GR.
Deze dus:
Hier op MF is ook iemand bezig met een GR Scrambler, ben erg nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Waarom dan toch die GR.... kwam op m'n pad en voor ik het wist stond 'ie in de tuin
Het kan soms zo snel gaan
Op zich een hele nette fiets....... met wat uitdagingen
-Accu zou langzaam leeglopen bij stilstand, nieuwe accu vorig jaar gekocht.
-1 Knipper ontbreekt achter
-Verbruikt olie en rookt....
Geen proefrit gemaakt (pisweer), wel gestart en eerlijk is eerlijk, sloeg snel aan (met koude motor) ff choken en daarna liep hij heerlijk mooi rond.
En het geluid , zitten 2 nette jama vervangingsdempers op.
Vandaag maar eens bekeken wat ik gekocht heb.
Ik heb wel zo'n vermoeden waar de olie bleef, kan niet zien waar het nu precies vandaan komt.
Dan zal er wel niet veel meer in zitten......
Heb vanmiddag ruim 4 ltr olie afgetapt........ terwijl er maar 2,4 liter in hoort
Het mooie van die ouwe Suzuki's is dat heeeel veel onderling uitwisselbaar is, zo had ik nog een oliefilter, bougies , olie klaarstaan voor de gsx750.
Ook een eventueel lekkend benzine kraantje en vlotternaaldjes met pakkingen heb ik nog liggen, zou moeten passen.
Eerst maar eens een proefrit maken en kijken of mijn GR gevrijwaard is en blijft van het gevreesde 3e versnellings probleem
Waarom? Ik heb al projecten genoeg, schuur vol en te weinig tijd.
Op zich is het type motor al niks voor mij, sjopper of custom
Op het net zwerft er hier en daar een foto rond van een waanzinnig verbouwde GR.
Deze dus:
Hier op MF is ook iemand bezig met een GR Scrambler, ben erg nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Waarom dan toch die GR.... kwam op m'n pad en voor ik het wist stond 'ie in de tuin
Het kan soms zo snel gaan
Op zich een hele nette fiets....... met wat uitdagingen
-Accu zou langzaam leeglopen bij stilstand, nieuwe accu vorig jaar gekocht.
-1 Knipper ontbreekt achter
-Verbruikt olie en rookt....
Geen proefrit gemaakt (pisweer), wel gestart en eerlijk is eerlijk, sloeg snel aan (met koude motor) ff choken en daarna liep hij heerlijk mooi rond.
En het geluid , zitten 2 nette jama vervangingsdempers op.
Vandaag maar eens bekeken wat ik gekocht heb.
Ik heb wel zo'n vermoeden waar de olie bleef, kan niet zien waar het nu precies vandaan komt.
Dan zal er wel niet veel meer in zitten......
Heb vanmiddag ruim 4 ltr olie afgetapt........ terwijl er maar 2,4 liter in hoort
Het mooie van die ouwe Suzuki's is dat heeeel veel onderling uitwisselbaar is, zo had ik nog een oliefilter, bougies , olie klaarstaan voor de gsx750.
Ook een eventueel lekkend benzine kraantje en vlotternaaldjes met pakkingen heb ik nog liggen, zou moeten passen.
Eerst maar eens een proefrit maken en kijken of mijn GR gevrijwaard is en blijft van het gevreesde 3e versnellings probleem