Suzuki GR650 / Tempter Topic

OK KwaSuz , mocht het meisje toch nog afhaken , ik blijf geinteresseerd, en ook in andere tips en bronnen.. Wat denk je , kan ook ook onderdelen van andere types gebruiken ? Domme vraag wellicht , maar dat heb je met beginners .....
 
Koekoek.....

bijna jaar later.... maar we zijn er nog *D

Voorvork gs550E en remklauwen gevonden *O*

Vrouwtje weekend weg, mannetje weekend met de brommers in de weer *O*

full



full


Word wel een lekker Suzuki mengelmoesje zo:
Voorvork gs550E
Remklauwen gs550E
wiel gs750
schijven gsx1100
stuur gsx1100
stuurklemmen 1/2GR 1/2Bandit1200
koplamp gs500
Koplamporen gsx750ez
raw's intruder750

en da's alleen de voorkant _O-

Moet nu busjes uitmeten voor de remklauwen, poten van GR staan verder uit elkaar dan een gs550.
Ook busjes laten draaien voor de raw's van de intruder, nogal een apparte bevestiging.

tot volgend jaar :W


_O-
 
Ff kicken...

Zaterdag een GR650 gekocht, gisteren werd die zelf bezorgd!

Nog geen goede foto's kunnen maken...
Wil hem verbouwen naar een scrambler-achtig iets.

dd1bhi.jpg


a0v5oj.jpg

15f40wk.jpg
 
Hey, iemand heeft mijn topic gevonden *O*

Wees welkom met de Grrrr...

Op het forum is nog iemand die er een scrambler van geknutseld heeft.....

Succes en plaatjes posten hè :W
 
Zaag hoeft er niet echt in om er een mooie motor van te maken...
Die GR650's uit die foto's hebben ook niet echt zaagwerk gehad en die stijl wil ik op, denk alleen wel met een bovenlangs uitlaat, vind dat altijd een mooi gezicht.

Krijg van de winter pas mijn rijbewijs voor 'zware' motor en dan zit je precies al in de kwarttarief regeling dat je niet mag rijden. Dus heb tot maart tijd om hem naar mijn zin te maken.

We zien wel waar het schip stand :]
 
Zaag hoeft er niet echt in om er een mooie motor van te maken...
Die GR650's uit die foto's hebben ook niet echt zaagwerk gehad en die stijl wil ik op, denk alleen wel met een bovenlangs uitlaat, vind dat altijd een mooi gezicht.

Krijg van de winter pas mijn rijbewijs voor 'zware' motor en dan zit je precies al in de kwarttarief regeling dat je niet mag rijden. Dus heb tot maart tijd om hem naar mijn zin te maken.

We zien wel waar het schip stand :]

Dat is dan nog mooier, als je hem ooit weer wilt terugbouwen naar origineel.
Ik dacht dat het subframe e.d. aangepast zou moeten woirden...
 
Wel meteen met spaakwielen, da's mooi.
Ik heb de mijne er extra bij moeten kopen, maar goed de Grrr zelf koste me bijna niets.

Als je het zadel gaat dumpen heb ik daar misschiennwel interesse in ...
 
Zaterdag nog even bezig geweest.
Koplamp oren vervangen door andere en het chroom van de onderste kroonplaat afgehaald.

Vind het al een verbetering, maar er lijkt iets uit verhouding... Koplamp is te groot of staat te ver van de vork af... Maar eens kijken als er een ander stuur en knippers opzitten...
Denk ook dat de tellers gaan verdwijnen en dat dit iets kleins gaat worden, wat weet ik nog niet.

2el7c4l.jpg

33crzw5.jpg

vfi4wg.jpg


@KwaSuz, post eens een foto van je GR650, kan alleen die in de beginpost van dit topic vinden ;)
 
_O- Grappenmaker.....
Hij ziet er nog nèt zó uit als op de eerste pagina, maar dan met de voorkant die bovenaan deze pagina staat :P

Op het ogenblik rollen de centjes alle kanten op behalve richting de schuur :')
(nu hoeft niemand een hulpactie op touw te zetten hoor, zóo erg ist ook weer niet)
Dus grote schokkende veranderingen zijn er niet....

Ik vind de koplamp juist te klein tov de tellers en staat wat ver van de voorvork af ....

Als ik de foto's van jouw grrr zie, lijkt het mij een best nette fiets :Y
 
Volgens mij heb je de koplamporen ondersteboven zitten, daardoor lijkt er iets uit verhouding. De afstand tussen tellers en koplamp is nu te groot.
 
Oma even wegschoppen.

Was van de week vrij, dus verder gegaan aan de GR650.

Toeter uit het zicht verplaatst.
2yo7ig4.jpg

a1isf5.jpg


Achterlicht geprobeerd, past niet dus wordt zelf iets maken. Maar dat komt wel als het frame is aangepast
2n2330y.jpg


Nieuwe kettingkast gemaakt, moet alleen nog ff gelast worden.
j9brsi.jpg

zlt8bc.jpg


Totaal plaatje
23ro7tk.jpg


Vast nog wel het één en ander vergeten, maar vorm begint nu een beetje te worden zoals ik het wil.
 
2wgr67p.png


Dashboard getekend waar de originele kilometerteller van de GR in verwerkt zit. Dus de kilometer teller blijft 'origineel' en kloppend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan