Student op de motor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dude... je kan onze glorieuze zegetocht naar deel 2 ook overdrijven... 3 posts achter elkaar.

En ik heb de beste remedie tegen schaamranden: een 110 achterband. Veeel makkelijker om hem bij de rantjes te krijgen ;)

Dude... ik kijk niet ieder uur ofzo op dit topic, kan dus wel eens voorkomen dat ik na een aantal uur of een dag ofzo ff op 3 post moet reageren ;) en geen zin om quotes vanuit 3 posts te copy pasten naar 1 post. :P

Komen hierna MPP's (weet nog niet of 2ct, moet ik nog ff zien) onder, gewoon 180 breed achter. ;)
 
een MF studenten tocht. ja lijkt me wel wat.

(studeer zelf communicatiewetenschap aan de uva)

misschien een idee om met alle studenten-motorclubjes wat te regelen, dat ook niet-mf-studenten mee kunnen? kan nog best een groep worden dan.

er zijn maar 2 studentenmotorclubs geregisteerd bij de KVK en notaris.
Een een enschede

en natuurlijk eindhoven waar ik (bestuurs-)lid van ben.
 
Dude... je kan onze glorieuze zegetocht naar deel 2 ook overdrijven... 3 posts achter elkaar.

En ik heb de beste remedie tegen schaamranden: een 110 achterband. Veeel makkelijker om hem bij de rantjes te krijgen ;)
Nee, een lager achterbandje erop leggen, ik rij met mijn 125 met een 150 achterband mijn schaamrand moeilijker weg.. met slijtboutje op de grond heb ik nog schaamrand (en ja die zitten hoger dan een 2005 r6 of een k6/k7 gsx-r
 
Dude... ik kijk niet ieder uur ofzo op dit topic, kan dus wel eens voorkomen dat ik na een aantal uur of een dag ofzo ff op 3 post moet reageren ;) en geen zin om quotes vanuit 3 posts te copy pasten naar 1 post. :P

Komen hierna MPP's (weet nog niet of 2ct, moet ik nog ff zien) onder, gewoon 180 breed achter. ;)

Zou gewoon mpp's eronder doen.. 2ct zou ik er alleen onder leggen als je wel wil sturen maar ook een hoop rechtdoor wil rijden.. maar dat is mijn mening..
 
Ik heb ook in totaal welgeteld anderhalve week (in februari, dus onder niet al te ideale omstandigheden) rondgereden op deze motor... Dussss... die schaamrand rij ik er deze maand wel af.

Ik kan m'n geld wel kwijt ja. :+
Ik vind die braking wave schijven ook echt supervet !
Weet nog niet welke voordelen eraan zitten aan die pazzo's, die zijn er ongetwijfeld en zijn (naar mijn idee) sowieso beter als die lange stengels die er nu aan hangen :+ Ik moet nog ff informatie opzoeken over die pazzo's binnenkort. :Y

SV1000 zijn superleuke fietsen (het twin verhaal is je wel duidelijk). Alleen IK ben zelf niet zo'n twin fan :P Doe mij maar een jankende 4 cil. :Y

Haal die waarschuwings stickers er eens af joh :+
 
Liggen al die luie studenten nog op bed.. Ik heb het blok van mijn rs er al onderuit gehaalt :P
 
Nee niet op bed, maar zaterdag is toch een beetje een computer luwe dag...

Vind zelf dual compound banden best relaxed, ook al zal ik met mijn motor ze niet volledig benutten. Als je op de openbare weg rijdt, rij je nou eenmaal veel rechtuit. Ook als je bijna geen snelweg doet. Dual compound gaat gewoon net wat langer mee, maar zonder grip in de bochten in te leveren.
 
Zou gewoon mpp's eronder doen.. 2ct zou ik er alleen onder leggen als je wel wil sturen maar ook een hoop rechtdoor wil rijden.. maar dat is mijn mening..

Het is geen circuit op de straat hoor :+ (alhoewel... O-) )

Althans ik rij nog wel eens hele stukken rechtdoor. Maargoed, ik moet nog ff kijken wat ik doe, of gewone MPP's of 2CT's.
 
Gisteren tailriser onder mn srad gemonteerd, stuurt makkelijker in. Erg relaxt, dacht dat de zithoogte nog wat hoger zou komen, maar dies volgens mij juist ietsie gezakt?
 
Studenten werken op zaterdag... Toch? :Y... Ik in elk geval wel vandaag, van 10:15 tot 18:45, en voel me ontzettend beroerd B|... Mja, dagje weer overleefd *O*

Ik ook...moest van 8:45 tot 18u maarre door het mooie weer was er geen bal te doen dus om 14:15 lekker naar huis gegaan *O* *O*
 
Ik ook...moest van 8:45 tot 18u maarre door het mooie weer was er geen bal te doen dus om 14:15 lekker naar huis gegaan *O* *O*
Ik mocht niet naar huis, maar 'k had het wel graag gedaan, want voelde me helemaal niet lekker... Mja, had ook geen zin om me helemaal officieel ziek te moeten melden en zo, dus ben maar gebleven :+
 
Hee studentjes.

:W

Hello!! :W

Zo ik heb mijn kilometertjes wel weer gemaakt vandaag.... :+ 425 op precies te zijn... *O* Eerst vanmorgen ff een rondje Duitsland gedaan samen met mijn pa, en toen ff naar huis, nog wat motorracen gekeken en toen nog 265km alleen gereden... Weer erg mooie wegen ontdenkt :]

Trouwens wie weet een adresje voor goedkope knee-sliders met titanium blokjes erin, die standaard dingen die ik nu heb zijn zo weg. Vandaag ook nog ff lekker mijn rondje Hengelo gedaan, paar leuke op en afritjes gepakt maar mijn rechter slider begint bijna op te raken.... :+

Mercurry, lukt het nog om met de gixxer naar Assen te gaan of ga je met de RS?Ruil je de RS trouwens in of verkoop je hem particulier?

Mijn streven is om eind dit jaar een gsxr 600 K6 te kopen maar mocht dit financieel niet helemaal lukken dan wordt het een gsxr 600/750 K5... Ook een erg mooi model vind ik. *D Dus mocht je nog iemand weten die een VTR zoekt, laat het me even weten. Want als ik hem nu voor een goede prijs kan verkopen gaat die weg, anders over een paar maandjes...

Hij is zeeeeeeeeeer goed onderhouden, als nieuw!!
 
Trouwens wie weet een adresje voor goedkope knee-sliders met titanium blokjes erin, die standaard dingen die ik nu heb zijn zo weg. Vandaag ook nog ff lekker mijn rondje Hengelo gedaan, paar leuke op en afritjes gepakt maar mijn rechter slider begint bijna op te raken.... :+
Gewoon zelf doen.. dremel, en een blokje tiet kopen.. moet je ff zoeken op mf.. daar is wel iemand die die dingen verkoopt..
Mercurry, lukt het nog om met de gixxer naar Assen te gaan of ga je met de RS?Ruil je de RS trouwens in of verkoop je hem particulier?
Heb helaas geen geld om nu naar assen te gaan, de rs moet nog circuitklaar zijn.. omdat ik daarmee het circuit op wil.. aangezien die schokbreker me dus ook 100 euro of meer gaat kosten, gaat dat ff voor.. volgend jaar beter :Y

En hij gaat particulier weg, en na mijn circuitdag :Y (Ik denk alleen wel dat ik hem in de showroom van motoport wateringen neerzet :+

Mijn streven is om eind dit jaar een gsxr 600 K6 te kopen maar mocht dit financieel niet helemaal lukken dan wordt het een gsxr 600/750 K5... Ook een erg mooi model vind ik. *D Dus mocht je nog iemand weten die een VTR zoekt, laat het me even weten. Want als ik hem nu voor een goede prijs kan verkopen gaat die weg, anders over een paar maandjes...

Hij is zeeeeeeeeeer goed onderhouden, als nieuw!!

Ik heb geen id wie een vtr wil... maar ik zal ff aan mijn stiefpa vragen, die was nog opzoek naar een toerfietsje met kuip.. kan je ff een foto'tje neerplanten, en je vraagprijs?
 
Gewoon zelf doen.. dremel, en een blokje tiet kopen.. moet je ff zoeken op mf.. daar is wel iemand die die dingen verkoopt..Heb helaas geen geld om nu naar assen te gaan, de rs moet nog circuitklaar zijn.. omdat ik daarmee het circuit op wil.. aangezien die schokbreker me dus ook 100 euro of meer gaat kosten, gaat dat ff voor.. volgend jaar beter :Y

En hij gaat particulier weg, en na mijn circuitdag :Y (Ik denk alleen wel dat ik hem in de showroom van motoport wateringen neerzet :+Ik heb geen id wie een vtr wil... maar ik zal ff aan mijn stiefpa vragen, die was nog opzoek naar een toerfietsje met kuip.. kan je ff een foto'tje neerplanten, en je vraagprijs?

Hier ff een fotootje van de bike.... hij ziet er echt super goed onderhouden uit!!Veel accesoires, zie lijstje onderaan!bij 30.500 een beurt gehad waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen, ketting en tandwielen. Onderhoudsboekje aanwezig, afgestempeld en wel, banden zijn in een goede staat. Originele dempers heb ik er ook nog bij. Vraagprijs?Daar moet ik nog ff over nadenken. Iets rond de 6000euro... Bouwjaar is 2002 en hij heeft 34.200 km gelopen...Niet de goedkoopste, wel de mooiste en perfect onderhouden.

0fd7ffda693ba7033826c2ee370e65c5



80ae43a1fc5bbe59cd38f4a1dccf780b
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :)..

Vind dat er de laatste dagen errug weinig activiteit was hier. Iets waar we serieus iets aan moeten doen willen we nog een nieuw topic openen :Y
 
Mogguh :)..

Vind dat er de laatste dagen errug weinig activiteit was hier. Iets waar we serieus iets aan moeten doen willen we nog een nieuw topic openen :Y

Goeiesmorges studentjes!

Ja het weekend is toch een beetje een rustige tijd op dit topic... maar het zou vreemd zijn als dat niet zo was... Ik bedoel, wie gaat er nou zitten posten als je ook kan gaan rijden of MotoGP kan gaan zitten kijken, toch?
 
Goeiesmorges studentjes!

Ja het weekend is toch een beetje een rustige tijd op dit topic... maar het zou vreemd zijn als dat niet zo was... Ik bedoel, wie gaat er nou zitten posten als je ook kan gaan rijden of MotoGP kan gaan zitten kijken, toch?
Ik zit altijd overal en nergens op MF in het weekend, op zondag in elk geval... Zaterdag werk ik altijd en vrijdagavond hang ik in de stad... Daar tussen word het meestal niks :+. MotoGP is leuk, maar ik kijk zelden eigenlijk :o. Vind toch races met auto's (en dan bedoel ik GEEN Formule 1 of A1) wel wat leuker... Lekker breken en zo :+...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan