show je tent naast je motor kampeer weekend 2024

Het zal vast allemaal goed komen.

Deze mail ontving ik. 8)7


Goedemorgen Perry,

Ik heb plek voor jullie op het tentenveld gereserveerd, betalen kan bij ons op kantoor.
Tijd van aankomst maakt niet uit zolang het maar voor zonsdondergang is, vertrek tijd is rond het middaguur.
Bij aankomst mag je zelf een plek op het tentenveld uitzoeken, de auto moet na het uitladen op de parkeerplaats.
Graag na aankomst aanmelden op kantoor, wij zijn er tussen 10:30 / 11:00 en van 17:30 / 18:00.
Let op dat je niet op een plek gaat staan waar net een tent gestaan heeft.
Een tent mag maximaal 12 dagen op dezelfde plek blijven staan.
Onder de tent mag geen plastic zeil maar water en lucht doorlatend doek.
Een kampvuur mag alleen in een bij ons te huren vuurschaal, denk er dan aan om ook een zaagje en een bijltje mee te nemen om het hout klein te maken zodat het niet buiten de vuurschaal uitsteekt.
Het is niet toegestaan om planken, balkjes of pallethout in de vuurschalen te branden.
Huisdieren dienen ten alle tijden aangelijnd te zijn, ook wanneer u ze gaat uitlaten


Met vriendelijke groet,
Jaap en Hayo Westerwoudt
 

Het zal vast allemaal goed komen.

Deze mail ontving ik. 8)7


Goedemorgen Perry,

Ik heb plek voor jullie op het tentenveld gereserveerd, betalen kan bij ons op kantoor.
Tijd van aankomst maakt niet uit zolang het maar voor zonsdondergang is, vertrek tijd is rond het middaguur.
Bij aankomst mag je zelf een plek op het tentenveld uitzoeken, de auto moet na het uitladen op de parkeerplaats.
Graag na aankomst aanmelden op kantoor, wij zijn er tussen 10:30 / 11:00 en van 17:30 / 18:00.
Let op dat je niet op een plek gaat staan waar net een tent gestaan heeft.
Een tent mag maximaal 12 dagen op dezelfde plek blijven staan.
Onder de tent mag geen plastic zeil maar water en lucht doorlatend doek.
Een kampvuur mag alleen in een bij ons te huren vuurschaal, denk er dan aan om ook een zaagje en een bijltje mee te nemen om het hout klein te maken zodat het niet buiten de vuurschaal uitsteekt.
Het is niet toegestaan om planken, balkjes of pallethout in de vuurschalen te branden.
Huisdieren dienen ten alle tijden aangelijnd te zijn, ook wanneer u ze gaat uitlaten


Met vriendelijke groet,
Jaap en Hayo Westerwoudt
Ja ook deze ontvangen , is blijkbaar gewoon de standaardmail, zie opmerking auto op de parkeerplaats…
 
Camping eigenaren vinden het niet leuk als hun grasveld kapot gereden wordt, dit gaat nog al snel met de regen in ons landje, dan verandert de camping al snel in een modder poel. Met de motor was het vorig jaar geen probleem.
 
Motoren doen ze nooit moeilijk over. Ik vraag het voor de vorm altijd nog even, maar het is nooit een probleem. Ook vorig voorjaar toen we er met een groepje stonden niet.
 
Het komt weer steeds dichter bij, heb er nu al zin in mijn ⛺ is net weer droog van het ☃️❄️🏂🌨️☃️ kampeer weekendje :+, en het begint al weer te kriebelen krijg de lente in m'n bol. Ondanks ik nu best wat woonwerk km's door weer en wind op die oude bmw erop zitten, een toer ritje richting het hoge noorden kan nooit geen kwaad lol kamperen en slapen in de buitelucht is daarbij een grote plus. Ga me vandaag maar eens lekker verlekkeren en kijken of ik nog wat nieuws nodig heb ( waar ik jullie mee kan verbluffen :+:+ ).
Ook weer ff nieuw leven in het topic geblazen en wie weet komen er nog wat leuk volk op af ook.
 
Zeker. Heb er wel zin an. We kunnen op vrijdag redelijk op tijd vertrekken. Zou eerst pas rond 18/19u zijn, maar nu zo rond 14/15u.
 
Werken vind ik NU niet erg meer.

Als pensionado kan ik morgen stoppen als ik het echt zou willen. Nergens noodzaak meer voor.
Maar ook: Geen druk, verantwoordelijkheden, dead-lines of stress. Ik doe mijn ding en geen gezeur!
Zo lang het leuk is, gewoon door blijven gaan.
 
Bij mij kriebelt het zo hard dat ik komende vrijdag op zaterdag alvast een nachtje ga kijken.


IMG_20240405_183129_HDR.jpg
IMG_20240405_211755_HDR.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan