Show je koud kampeerspul op winterweekend 2023

Even opwarmen
 

Bijlagen

  • IMG_4060.jpeg
    IMG_4060.jpeg
    155,3 KB · Weergaven: 0
Ik ben ook al even thuis, ik wil ook iedereen bedanken die de moeite hebben genomen om te komen :] . Wat zijn Jullie leuke ( en een beetje gekke :+ ) fijne mensen, bedankt voor de gezelligheid het eten drinken en niet te vergeten de live muziek. Ik hoop jullie van de zomer ook nog eens te zien. ( 40 graden en strak blauwe lucht )

Dan ff praktische en huishoudelijke mededelingen. Redverz ( ( hotel ) grondzeilen zijn ondertussen droog en schoon, haringen, stokken afgedaan en droog, binnen ten hangt te drogen. MAAAAARRRRRR !!!!!!!!!!! wat is die buiten tent een draak van een ding om droog te krijgen whahahahahhaah. rest van de spullen ook afgewassen droog en opgeborgen. Klaar voor de volgende.
komende dagen stinken we nog allemaal idem naar roook, vet en drank loL het was leuk.
 
Ik vond dit nog op het pad. Mist iemand die? En is het onderdeel van een heel waardevol setje en moet ik t bewaren?
 

Bijlagen

  • 20240114_190712.jpg
    20240114_190712.jpg
    223,8 KB · Weergaven: 0
Ik vond dit nog op het pad. Mist iemand die? En is het onderdeel van een heel waardevol setje en moet ik t bewaren?
Ja die is van mij… nummer 5.
ik had hem los mee:)

Daar maak ik mijn zelf gemaakte rekje achter mee vast / los.

Nu moet ik wachten met los halen tot ik jou weer zie!
 

Bijlagen

  • IMG_1941.jpeg
    IMG_1941.jpeg
    284,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1942.jpeg
    IMG_1942.jpeg
    260,7 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan