Show je koud kampeerspul op winterweekend 2023

Tmanneke

MF veteraan
10 mrt 2020
2.664
3.667
In het Grote kampeertopic en iets met een zak en een mat kwam het voorstel voorbij tijdens één of twee dagen de tent op te slaan en te pronken met winterkampeerspul.

Met andere woorden: een kampeerweekend voor de niet-kou kleumen. Of voor de wel-kou kleumen die geweldig materiaal hebben om warm en droog te blijven.

Datum: weekend 13-14 januari.
Plaats: Fort Everdingen Zelf reserveren !

Hebben al aangemeld:
1 @lo bmw r80 Gereserveerd
2 @Tmanneke Vrij-Zon Gereserveerd
3 @Gerdien Vrij-Zon
4 @Robbr
5 @David_ZZR (enkel zondag)
6 @Hellracer
7 @cb_750_kz (2 personen)
8. @BrommerMetWielen Vrij-Zon
9. @Botten Zat-Zon Gereserveerd
10. @No-geranium Zat-Zon Gereserveerd
11. @Mcgyvertje Vrij (?) zat-zon gereserveerd
12. ]@rutgertjuh zat-zon gereserveerd[/S]
13. @Umop3p1sdn misschien, misschien ook niet, of wel, of niet maar in elk geval van goede wil. O-)
14. @Frazer is er ook bij
15. @Dik-gs staat met potlood aangestipt
Wie nog wil aanmelden: gewoon in 't topic of PB naar @Tmanneke



:]
 
Laatst bewerkt:
EERST.

Moet maar zien of het gaat gebeuren, maar het lijkt me wel leuk.
Kan altijd de motor in de camperbus doen en dan savonds in het donker stiekem daar gaan slapen 😜 .

Als suggestie kan ik mij de camping voorstellen waar het test topic ( voor kampeer spullen te testen) was, weet de plaats niet meer.
 
Leuk idee!
8-10 dec valt af, 15-17 zou een optie zijn afhankelijk van de locatie. Ik moet de 16e om 6:15 in Utrecht zijn O-)
 
Helaas NIET @Tmanneke , vind het wel jammer! Zou u graag eens een pintje aanbieden ;) , maar 8-10/'23 kerstmarktje in D met de familie en 15-17/'23 aanwezig bij het NUTS weekend in Bastenaken
 
Geïnteresseerd ben ik zeker.
Maar zelf ben ik er te veel een watje voor.
Ik lees wel mee, mss ga ik er nog iets van leren?
 
Ik meld me ook, zin in.
Maar we komen toch wel met de auto, he? Ik krijg die tent en houtkachel niet mee op de motor. 😁

Ik ben ook voor januari, december zit al te vol afspraken. Bovendien vrees ik dat ik mijn wintertent dan nog niet binnen heb.
 
Laatst bewerkt:
12 -13-14 januari zou ook nog een optie kunnen zijn. Maar ik denk dat je gewoon moet prikken en gaan, anders blijf je vooruit schuiven en van uitstel komt afstel, dat is natuurlijk niet de bedoeling, straks wordt het nog warm hahaha. Dus ik stel voor om deze '3 data aan te houden, en pakken de datum dat de meerderheid kan dat is sowieso leuk . Voor de gene die denken ik wacht af, gaan doen we, dat is al bewezen. schroom je niet om jezelf vast te leggen.
 
Mijn houtkacheltje vandaag getest, die is er klaar voor.

FotoGrid_20231122_113936477.jpg
 
Dan wordt de datum 13-14-15 januari def. De meeste tot nu toe kunnen op deze datum. Rest sluit zich dan hopelijk gewoon aan. Rest ons het volgende een camping in Noord Brabant of rond Utrecht. Het moet voor onze zuiderburen ( in deze barre :+omstandigheden ) ook nog te doen zijn :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan