show je tent naast je motor kampeer weekend 2024

En deze nog als voortent of gewoon los. Super handig want je kan hier ook in staan.

 
Heb nog niet gereserveerd bij de kamping, maar staat al wel in mijn agenda en ik kan:)

Belangrijkste: vrouw lief weet het ook:)
 
En wij hebben ook gereserveerd van vrijdag tot zondag.
@superrobke je mag mij voor 2 personen op de lijst noteren

In de bevestiging van de camping:
"Een kampvuur mag alleen in een bij ons te huren vuurschaal, denk er dan aan om ook een zaagje en een bijltje mee te nemen om het hout klein te maken zodat het niet buiten de vuurschaal uitsteekt.
Het is niet toegestaan om planken, balkjes of pallethout in de vuurschalen te branden."


Die dakkapel uit het zijspan kan thuis blijven O-)
 
En wij hebben ook gereserveerd van vrijdag tot zondag.
@superrobke je mag mij voor 2 personen op de lijst noteren

In de bevestiging van de camping:
"Een kampvuur mag alleen in een bij ons te huren vuurschaal, denk er dan aan om ook een zaagje en een bijltje mee te nemen om het hout klein te maken zodat het niet buiten de vuurschaal uitsteekt.
Het is niet toegestaan om planken, balkjes of pallethout in de vuurschalen te branden."


Die dakkapel uit het zijspan kan thuis blijven O-)
Ik had de zelfde mail.. ze willen gewoon geen risico of discussie als iemand met een verzaagde schutting komt. Wel of geen geïmpregneerd of bewerkt hout.

Wel heb ik aangegeven dat als ik met de auto kom een eigen fire pit meeneem. Die zeker voldoet aan hun standaard. Los vd grond, en zo goed als rook vrij. En het as blijft in de fire pit.
 
Ik kom op vrijdag en ga zaterdagavond laat weer naar huis. Heb een rit van de cabrioclub op zondag,, maar wil er wel bij zijn op zaterdagavond voor de sterke verhalen en kletspraat bij het kampvuur. Kom op mijn oude GSA met tentje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan