Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Goedemiddag!
Mag BIJNA zeeland ook?!?!?!

ik kom uit hoogerheide :)
Heb net een motor gekocht die nog wel even moet wachten door de "goede" gang van zaken bij het cbr.... begin september moet alles op het roze pasje in orde zijn :P

Ga veel samen met mijn broertje rijden (hij rijdt een bmw r1100r) en die woont wel in zeeland (Leeuwedorp)
 
Goedemiddag!
Mag BIJNA zeeland ook?!?!?!

ik kom uit hoogerheide :)
Heb net een motor gekocht die nog wel even moet wachten door de "goede" gang van zaken bij het cbr.... begin september moet alles op het roze pasje in orde zijn :P

Ga veel samen met mijn broertje rijden (hij rijdt een bmw r1100r) en die woont wel in zeeland (Leeuwedorp)
Hoogerheide dat valt onder de club Bergen op zoom en omstreken.
Die zitten hier ook. Ach wat maakt het ook uit. Zoveel wordt hier ook niet gepost.
 
Ooooo, maar dan ga ik die eens zoeken :) Ben nieuw hier, moet alles nog even uitvogelen.
maar goed, zoals gezegd zal ik ook regelmatig in het mooie Zeeuwse gaan rijden met mijn broertje die dus wel in Zeeland woont :)
Dus ga dit topic wel volgen :)
 
Dat is een beetje de trend op elk forum lijkt het wel....

Iedereen zit op facebook ofzo.
Ik heb geen facebook, dus kom ik juist wel op fora zoals deze terecht....

Wel jammer op zich :(

Helaas waar deze situatie. Maar ik zit bewust niet op fakeboek, en hou vast aan de fora waar ik lid van ben.
Al zijn er fora waar vrijwel geen leven meer in zit, maar die hoef ik dan ook maar 1 X per week of maand te lezen.
 
Ik rij ook redelijk vaak in Zeeland, vanaf Voorne Putten.
Mijn ouders wonen er, en mijn zoon en wat oude vrienden.
Ben dan ook een geëmigreerde Zeeuw.

De N57 kan je zeker in de zomer beter met de motor pakken dan met de auto.

In het verleden vaak op zaterdagochtend koffie drinken bij een kleine motorzaak in Hekelingen, en dan met wie er was binnendoor naar Renesse voor een koffie met appeltaart.
Dat ging altijd wel hard 😁.
 
Ik rij ook redelijk vaak in Zeeland, vanaf Voorne Putten.
Mijn ouders wonen er, en mijn zoon en wat oude vrienden.
Ben dan ook een geëmigreerde Zeeuw.

De N57 kan je zeker in de zomer beter met de motor pakken dan met de auto.

In het verleden vaak op zaterdagochtend koffie drinken bij een kleine motorzaak in Hekelingen, en dan met wie er was binnendoor naar Renesse voor een koffie met appeltaart.
Dat ging altijd wel hard 😁.

Ben ook ooit eens met zo'n ritje mee geweest. Toen had ik net een motor, en geen ervaring.........ik dacht dat ze gek waren.

Volgens mij Bert voorop gevolgd door arthur en Martijn. En dan de rest en ik zei de gek.......als laatste
 
Ben ook ooit eens met zo'n ritje mee geweest. Toen had ik net een motor, en geen ervaring.........ik dacht dat ze gek waren.

Volgens mij Bert voorop gevolgd door arthur en Martijn. En dan de rest en ik zei de gek.......als laatste

Ze waren ook gek 😆
 
Maakt niet uit er gebeurt toch niet veel vergelijk met 10 jaar geleden
Kom het topic net weer tegen, 10 jaar geleden was het al wat minder, jaar of 15 terug was het topic vrij actief ja.
Samen ritten gedaan, circuitdagen etc. Mooie tijd.
Meeste mensen van toen rijden al niet meer vrees ik ;)
 
Toch zijn er in de regio ook genoeg nieuwe rijders.
Probleem is dat"de jeugd van tegenwoordig" meer op facebook zit enzo.....

ik ben nog echt van de tijd van fora, en ben daar dus ook te vinden.

ben pas nog met mijn broertje (woont in zeeland) en maat een rondje middelburg en omgeving gaan doen.... Alleen vergeten hier te melden :P
 
Laatst bewerkt:
Toch zijn er in de regio ook genoeg nieuwe rijders.
Probleem is dat"de jeugd van tegenwoordig" meer op facebook zit enzo.....

ik ben nog echt van de tijd van fora, en ben daar dus ook te vinden.

ben bas nog met mijn broertje (woont in zeeland) en maat een rondje middelburg en omgeving gaan doen.... Alleen vergeten hier te melden :P

rShhzJKWLNsN7WUbGrMKX4k6o45EY2ZVocoFxz-HmKm5wqHM7-awZ8Qh_OTZOpfrSBJiQSe_pWfyYNDOvOzR9D6CDYVpqDt-Xs1aShizQgxHlUY2cYbrd_Ae9GSv6Pm-4jbMUvk0kW8HxncpWDLRoOpFOqxTMFyW6gk
:+ :+
 
Toch zijn er in de regio ook genoeg nieuwe rijders.
Probleem is dat"de jeugd van tegenwoordig" meer op facebook zit enzo.....

ik ben nog echt van de tijd van fora, en ben daar dus ook te vinden.

ben bas nog met mijn broertje (woont in zeeland) en maat een rondje middelburg en omgeving gaan doen.... Alleen vergeten hier te melden :P
Klopt ja, facebook heb ik enkel voor de verkooptopics rond circuitmotoren en spullen.

En voor het volgen van Road Racing, BSB etc. :)
 
Kom het topic net weer tegen, 10 jaar geleden was het al wat minder, jaar of 15 terug was het topic vrij actief ja.
Samen ritten gedaan, circuitdagen etc. Mooie tijd.
Meeste mensen van toen rijden al niet meer vrees ik ;)
Kom het topic net weer tegen, 10 jaar geleden was het al wat minder, jaar of 15 terug was het topic vrij actief ja.
Samen ritten gedaan, circuitdagen etc. Mooie tijd.
Meeste mensen van toen rijden al niet meer vrees ik ;)


Toen nogal haha
zomeravondritjes met vaak iets meer dan gemiddelde snelheid
 
't Gaat lekker in Z'zee:

Wapenvondsten Zierikzee na ruzie motorclub


Toch niet van deze club?

sons-oz.jpg
 
In Zierikzee ken ik alleen 'The lost ones' die het Mosseltreffen organiseren. Nooit gedonder mee gehad of van gehoord, lijkt me ook stug dat die club het is.
 
N57 is ondertussen ook een 80-baan met inhaalverbod (doorlopende witte lijn), dus zal de drukte alleen maar toenemen met de toeristen die graag fotograferen vanuit de auto!
 
N57 is ondertussen ook een 80-baan met inhaalverbod (doorlopende witte lijn), dus zal de drukte alleen maar toenemen met de toeristen die graag fotograferen vanuit de auto!

Die witte lijnen zijn er vooral om over in te halen!
Ben al blij dat ze op sommige plekken die domme " broodjes " weggehaald hebben, levensgevaarlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan