Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Dusssss,

Gaat er nog een ritje gereden worden?
De meeste schijnen via face book ritjes te doen.
mits er nog motorrijders in Zeeland zijn.
en geen zeurpieten die altijd wel een smoes hadden om niet te gaan rijden op het aller laatste moment.

morgen is er nog wel een toertocht in Hulst de lenterit
via MZV georganiseerd.

Aanstaande Donderdag is er de haring rit vanuit biervliet
 
Bij mij is het vooral werkverkeer op de motor op dit moment. ;)
Is meer voor die aanmelden voor een ritje en op het laatst zoals gewoonlijk met de smoes komen, kan nie zwak ziek misselijk.
Die hadden we op zmvc ook veel in het verleden.
Die zie je uiteindelijk ook niet meer.
Eingelijk bijna niemand meer.

Je kan natuurlijk ook een uitdaging aan gaan zoals jij mee ben begonnen.
Kost ook tijd , maar is wel een uitdaging.

Komen de ritjes later wel weer.

Komende donderdag willen we mee gaan doen aan de rit in biervliet.
Zover we begrepen van Sjors en Sebas is dat daar wel de moeite waard.
Eens zien of dat bevalt.

Later willen we ook de rit van we zien wel in Kruisland ook weer rijden.
Die is ook altijd de moeite waard.
 
ZMVC is inderdaad wel droevig rustig laatste tijd, maargoed hier is het nou ook niet echt een levendige boel :+ Merk zelf ook dat ik veel minder tijd op fora door breng dan vroeger (niet door Facebook/Whatsapp/etc).
 
Je kan natuurlijk ook een uitdaging aan gaan zoals jij mee ben begonnen.
Kost ook tijd , maar is wel een uitdaging.
Nou ja, dat is het. Ik zie genoeg van Zeeland hoor. Ik denk nog wel meer dan ik op de motor deed. Maar ja, ik rij nu ook veel meer. ;)

Het is verder inderdaad wel rustig. Maar dat zie je op alle fora ongeacht het onderwerp. Ik zat me gisteren (op de fiets) nog af te vragen of fora hun langste tijd gehad hebben...
 
Hier word toch bijna elk weekend gereden redelijk Up Tempo en toch minstens 5 Groene Brommers erbij :P :P :P
 
Laatst bewerkt:
De meeste schijnen via face book ritjes te doen.
mits er nog motorrijders in Zeeland zijn.
en geen zeurpieten die altijd wel een smoes hadden om niet te gaan rijden op het aller laatste moment.

morgen is er nog wel een toertocht in Hulst de lenterit
via MZV georganiseerd.

Aanstaande Donderdag is er de haring rit vanuit biervliet

Ik heb meer in mn leven dan alleen motorrijden. Heel veel meer zelfs. Ben idd blij als ik een keertje kan. En dan wil ik met niet teveel een beetje uptempo rijden. Toerritten met 20 motoren en 5x stoppen onderweg om te eten/drinken/roken doe ik niet meer. Is ook gewoon niet te doen op mijn motor.
Dus ik kijk heus nog wel eens op de ZMVC en zet dingen in mn agenda van te voren. Lukt het tegen die tijd dat is dat leuk.
 
Ik heb meer in mn leven dan alleen motorrijden. Heel veel meer zelfs. Ben idd blij als ik een keertje kan. En dan wil ik met niet teveel een beetje uptempo rijden. Toerritten met 20 motoren en 5x stoppen onderweg om te eten/drinken/roken doe ik niet meer. Is ook gewoon niet te doen op mijn motor.
Dus ik kijk heus nog wel eens op de ZMVC en zet dingen in mn agenda van te voren. Lukt het tegen die tijd dat is dat leuk.

Misschien eens een keer met ons mee rijden spreken meestal af bij de Mac in Middelburg,je bent welkom hoor :Y :Y
 
Volgende week zondag de Motortotaal toerrit.

news_93.png
 
Misschien eens een keer met ons mee rijden spreken meestal af bij de Mac in Middelburg,je bent welkom hoor :Y :Y

Ook een paar keer mee gereden (waaronder het mislukte Doel bezoek toen haha), maar hebben jullie eigenlijk vaste dagen/tijd of gewoon via de app geregeld? Kan de parkeerplaats van de mcD zien uit m'n slaapkamer raam dus aanhaken is vrij snel gebeurd (mits thuis en tijd).
 
Terug
Bovenaan Onderaan