Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

34866686_869321446586611_2892516261739102208_n.jpg
 
In het weekend van 29 en 30 september organiseert Motor Club Zeeuws Vlaanderen voor de 35e keer de Diekentoer.
De beschikbare routes kunnen op beide dagen worden gereden.
Er is zowel een wegroute als een allroad route beschikbaar, de allroad route is tevens beschikbaar als een light en een noppen versie.

De route vertrekt dit jaar in West Zeeuws Vlaanderen vanaf Camping Cassandriabad in Retranchement.
Het is mogelijk om terplaatse te overnachten in een blokhut of eigen tent. Op zaterdag avond organiseren wij tevens een barbecue op de camping.

wanneer: 29 en 30 september
lengte: 215 Km
Inschrijven: vanaf 09:00 uur.

De route wordt bepijld en is tevens beschikbaar als track voor Garmin en TomTom.
Diekentoer 2018.jpg
 
Hier mensen Omg Rilland die me kunne helpen met het inbouwen van 4 led knipperlichten op mijn fz1? Snap niks van elektronica namelijk.
 
Ik woon niet in de buurt. Aansluiten is niet moeilijk. Ik zou geen weerstanden plaatsen maar een nieuw knipperrelais plaatsen iv.m. je led knippers.
 
Inmiddels ontdekt dat er rondom het nieuwe traject van de tractaatweg (terneuzen-zelzate v.v./industrieterrein axelse sassing) best wat leuke op- en afritten geconstrueerd zijn, tip?*D

Grtz,fRank
 
Inmiddels ontdekt dat er rondom het nieuwe traject van de tractaatweg (terneuzen-zelzate v.v./industrieterrein axelse sassing) best wat leuke op- en afritten geconstrueerd zijn, tip?*D

Grtz,fRank

En het is nog een mooie strakke weg geworden ook. Tot aan de grens. _O-
 
Triest bericht. Lag er waarschijnlijk al een tijdje. Hoe of wat weet ik niet, heb er niets meer over gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Drank maakt meer kapot dan je lief is . Sommige mensen leren het nooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan