Munro aan Vmax

Nee dat is de achterband van de Vmax die is 18" en 245 breedt wat trouwens met slecht weer en al die canadeese ponny´s iets te is maar het drift wel lekker _O- de volgende achterband zal wel een 235 worden of zelfs een 225. De zijspanvelg is een 7,5J 17". :W
 
Dan is je zijspanvelgbed toch al zo'n 190 breed.. Daar gaat ook wel een 205 band minimaal op. Dat is volgens mij op de Potenza na ook de smalste 17" band.

JFJ had wel gelijk.. Was vannacht om 04.00 klaar met werken en net ook alweer op pad geweest..
Dan rijd ik toch liever met de Vito dan met de VFR hoor..
 
De velg maat(buitenkant) is 205mm en er ligt een 195/40-zr17 Pzero nero van pirelli op met een et waarde van 35(oude porsche 911 maat).
Vandaag de spoorverbreder gepast die Vortum voor mij heeft gemaakt, past perfect.
Hij heeft hem weer meegenomen om de anodiseren dus over 1,5 week heb ik hem terug *O*
 
Zal kostbaar zijn dat anodiseren.. Als zon ding 1,5 week anodiseren kost hah..

Doe je dat trouwens nog in een kleur dan? Kan dat ook in goud? net als de naaf?
 
Laatst bewerkt:
Het anodiseren kost geen week maar gaat volgende week pas weg.

Die van mij wordt gewoon blank geanodiseerd, goud is niet mijn ding. De naaf is door EZS in die kleur geleverd, ik had hem zwart gemaakt.

@ scout 70, ja voor draai en freeswerk moet je bij Vortum zijn. Voor lassen en lasersnijden kun je bij mij terecht, samen kunnen we best.
 
Juust, Ja dat is een optie. Ik vind het zwart ook mooier. Vanavond nog even bezig geweest met de drukknoppen van het dakzeiltje. De zeilmaker had gewoon gaten geboord en daar de bevestigingen in gedraaid. Echter was de lak nog vers en dat gaf geen mooi resultaat. Nu heb ik er RVS ringetjes achter gezet en dat werkt alles netjes weg.
 
@JFJ, ik heb gisteren mijn plaatjes 10mm gekregen maar mijn auto heeft een probleem met de kachel dit moet ik eerst morgen oplossen, als ik nog tijd over heb dan ga ik aan de slag met het zijspanframe.
@Kwastert, heb je ook koffie gekregen van Dave _O-
 
Kiek ies an.. Auto problemen komen altijd wanneer het je niet uitkomt.. Hebben ook problemen. Remklauwen acher zitten vast en zijn niet meer gangbaar te krijgen. Wordt dus gebruikte opscharrelen.

Heb bij Dave altijd netjes koffie gehad trouwens.
 
Kiek ies an.. Auto problemen komen altijd wanneer het je niet uitkomt.. Hebben ook problemen. Remklauwen acher zitten vast en zijn niet meer gangbaar te krijgen. Wordt dus gebruikte opscharrelen.

Heb bij Dave altijd netjes koffie gehad trouwens.

En bij Kwastert een tweede bakkie.....
 
Kwastert is ook nog wakker.. wordt trouwens tijd voor een derde bakkie bij JFJ en Truus..
 
Laatst bewerkt:
Zo na het halve dashboard eruit te hebben gehaald om erbij te kunnen heb ik een stangetje terug gezet en er een veerclip op gezet die eraf was geschoten(2 minuten werk).
Vanmorgen om 10:30 begonnen en nu pas klaar(20:30).
Vandaag wordt er dus niet meer gezijspand.
 
Het frame zit er aan maar ik moet momenteel veel werken, als ik thuiskom is het donker en de TL´s in de garage geven te weinig licht voor fatsoenlijke foto´s.
 
Hé, hé, eindelijk hangt de bak langs de Max, gisteren kreeg ik bezoek en ik heb hun goedheid meteen misbruikt om mee te helpen om de bak op het frame te tillen.
Zoals eerder gezegd hebben de tl lampen niet genoeg licht om echt goede foto´s te maken maar hier toch even een foto.
Het lijkt of de Vmax gekrompen is nu de Munro erlangs hangt _O-
_0_7_p1010583.jpg

_0_7_p1010588.jpg
 
Vinden jullie ook niet dat de Max een beetje klein lijkt _O- , de bak komt nog iets hoger. Er moeten nog blokken tussen de bak en het frame. De bak ligt nu gewoon koud op het frame zonder iets ertussen.
 
Laatst bewerkt:
Vinden jullie ook niet dat de Max een beetje klein lijkt _O- , de bak komt nog iets hoger. Er moeten nog blokken tussen de bak en het frame. De bak ligt nu gewoon koud op het frame zonder iets ertussen.

Ja dat wel. Je hebt nu echt een motor met breed zijspan. Bij mijn VFR is motor en bak ongeveer even breed vanwege brede volle kuip en 1 pers bak.

Maar het misstaat niet vind ik.
 
Stoere combo!!

:Y

Vergeleken mijn span ziet jouw motor er nog aardig in verhouding uit...
 
Laatst bewerkt:
Zo de velg zit er eindelijk op, ik heb de zijkant van het spatbord uit moeten zagen anders kon de band niet in het spatbord.
Nu de verlichting nog, waarschijnlijk krijg ik deze week mijn dakje binnen van EZS dan zitten vrouw en kind ook lekker droog, het is een extra hoog model(7cm hoger als standaard) en moest dus speciaal gemaakt worden.
Mijn maakt het niet uit want ik mag sturen!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan