Munro aan Vmax

jozzi

Die hard MF'er
21 feb 2009
973
111
Facebook
Toen we vorig jaar met onze kleine meid op vakantie zijn geweest zijn we er achtergekomen dat we toch meer kofferruimte nodig hebben en een dak op het zijspan.
Ik was eerst van plan om een RX5 aan de Vmax te hangen maar bij EZS viel de zitbreedte van de RX5 toch erg tegen en de kofferruimte was eigenlijk nog niet genoeg, er stond daar een Munro en die hebben een 380ltr koffer en een dak erop.
De zitbreedte is ook groter als van de RX5, dus.............................

Afgelopen zaterdag de Munro opgehaald en nu dus ff foto´s plaatsen.
Het aanbouwen zal niet zo spectaculair worden want ik heb al een subframe aan de Vmax, simpel gezegd moet ik enkel 2 strippen van 10 mm staal aan het frame lassen voor de schooren en 2 platen 6mm staal voor het monteren aan het subframe.

o ja, en ons dak wordt 70mm hoger als een standaard Munro omdat mijn vrouw anders niet met een rechte rug in het zijspan kan zitten.

Ons dochtertje is in ieder geval al heel blij met de bak(zie foto´s)
_0_7_p1010048.jpg

_0_7_p1010049.jpg

_0_7_p1010050.jpg

_0_7_p1010051.jpg


De Boxer is idd meer hotrod maar als ik op vakantie ga neem ik liever vrouw en dochter mee dan alleen naar Frankrijk oid te rijden.

Ik hou jullie natuurlijk wel op de hoogte als er iets te melden valt.

de groete!!!!!!!!!!!!!
 
mooie aankoop.
de Munro is een hele stoere bak die aan een lompe motorfiets het best tot zijn recht komt.
ik denk dat een Vmax ook in het segment "lomp" valt.
Laat maar komen die plaatjes :9~
 
Eerst even wat strippen tekenen en dan de lasersnijmachine opstarten(@ halflive, je weet waar ik werk hé).
Het moet er wel uitzien alsof ik er over nagedacht heb _O-
En je hebt mijn Vmax toch gezien op het EGT dus je weet dat ik heb geprobeert om de "lompste" Vmax te hebben _O-
 
Laatst bewerkt:
He Jozz, gefeliciteerd he! Het aanbouwen zal misschien meevallen, maar je zal hem ook nog moeten laten spuiten, bekleden e.d? Maar dat doe je neem ik aan ook zelf. Ik heb zelf vandaag de VFR weer wat ontmanteld. Ik moet nog wat dingen afwerken zoals binnenwand bekleden. Electra afwerken en uitbreiden, bevestiging voor dakzeil verbeteren en nog een paar dingen.

Succes met alles en zorgen dat je hem voor 10 april rijdbaar hebt!
 
Hey JFJ, het spuiten laat op zich wachten er fietst hier een meisje van 3,5 rond en die weet nog niet goed hoe ze moet remmen en waar ze wel en niet mag fietsen.
Ik rij dus eerst gewoon rond met een zwarte bak dan kan ik ook rustig nadenken wat voor kleur of kleuren ik erop ga spuiten, als ik voor 10 april klaar ben kom ik zeker ´n pilsje proeven.
 
Die gelcoat zal wel moeten want ik heb nog geen flauw idee wat voor kleur erop moet, bijna iedereen waar ik mee rondrij rijdt matzwart of legergroen.
Misschien rood 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ha Jozzi

Strakke bak en ja zoals je zei GROOT.
Ik weet nog een mooie kleur, duivels rood!! _O-
Als je nog wat gemaakt moet hebben, je weet waar mijn huis staat!!

Groet Vortum
 
Laatst bewerkt:
van daar dat ik voot mut bruin ben gegaan ik vont ook te veel zwart en groenne motoren
en de munro is best een leuk bak ik heb hier ook eentje staan aan een 1150gs
heb ook een kleine meit en die neemen best veel mee ja als je gaat kampeeren
 
Laatst bewerkt:
Nee, nee, ik zat gewoon een beetje te stangen. Natuurlijk wordt de bak zwart maar er moet natuurlijk wel iets bij, op de boxer zat maar een suptiel lijntje wat ik een groot verschil vindt als je hem vergelijkt met een compleet zwarte boxer.
Bij de Munro zit ik te denken aan 2 van die strepen die je ook vaak op auto´s ziet en dan in metalic grijs.
 
Ik zat te denken om de bovenkanten van de opstaande randen op de neus of de inhammen(waar de lamp en het handvat om de kap te openen) grijs te maken.
 
ja Vortum, jij bent altijd al gek op die inhammen geweest nog voor dat er streepjes bij zaten _O-
 
Ik weet toevallig dat er een groot verschil zit in leeftijd tussen lichaam en geest bij Vortum _O-
 
Ja een lichaam van een jonge god en een frisse geest.

was helaas ooit lang geleden
 
Vortum is een van de zijspanners die ik mee wilde vragen, JFJ(hangt natuurlijk af of mijn eigen bak er dan aanhangt natuurlijk. Mijn lasapparaat doet het weer dus ik denk dat ik(we) er wel bij zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan