Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar te hard rijden 'MACH' toch niet
Moet ik eerst nog nieuwe olie in het blok doen want de koppeling slipt een beetje.
Weet alleen nog niet welke ik het beste kan gebruiken.
alles met een , ik denk dat ik straks eerst de combinatie weer moet leren kennen het zal wel anders sturen dus even geen dragrace .
De spoorbreedte is toch wat groter geworden dan toen de Boxer eraan hing.
Vandaag het frame eraan gehangen en gehecht, vrijdag hoop ik de platen voor de schoren te laseren. Als die op de plek zitten dan gaat het frame mee naar het werk en las ik het af .
Dan even proefrijden en als alles goed is het frame opnieuw poedercoaten en dan.............tot de 10e Mei.
. Nu nog op zoek naar een Lexaan leverancier. Tips zijn welkom.
Volgens mij weet Kwastert meer van dergelijk spul. Ja Makrolon heb ik ook wel eens van gehoord.
Passen we hem morgen even en dan hoppakee anodiseren!
Moet het weer niet ontzettend slecht worden, krijg nu al een hekel aan deze rotzooi!!
Gaan zo meteen maar te voet naar de vergadering van de motorclub, want zo slecht is het hier!
met anodiseren maak je een harde zuurstofdichte laag op aluminium. je hebt dan geen corrosie meer.Ik heb er ook zo'n mooie op maat gemaakte spoorverbreder tussen. Wat is het voordeel van anodiseren dan?
het spatbord is vastgeschroeft dus dat kan verbreed worden, ik gebruik de velg die ook op de boxerbak zat dan weet je wel welke maat het ongeveer is(het is me nu te koud om de velgmaat na te kijken).
met anodiseren maak je een harde zuurstofdichte laag op aluminium. je hebt dan geen corrosie meer.
men roept altijd dat aluminium niet rot, maar dat klopt niet, het rot als de hel. de anodiseerlaag van de kozijnen, velgen of andere rommel houd de zuurstof buiten.
staal kan je het beste laten cadmeren, helaas is cadmium nogal verboden, dan blijft verzinken of vernikkelen over. meestal galvaniseren genoemd.