MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

MF-oost weer even wakker schudden :W:W

Het teutoburgerwald is natuurlijk favoriet bij veel mensen uit twente omdat het zo'n beetje de eerste heuvels op redelijk korte afstand zijn, maar heb de laatste tijd wat vaker net iets verder door gereden.

Zondag dit gereden en dat is echt een prachtige route, wel even aftrappen en eindigen met een goed uurtje snelweg vanaf almelo. Maar daarna heerlijk rijden. En nauwelijks nog snelheidsbeperkingen zoals in de teuto waar je nu overal op leuke stukken nog maar 50 mag.

1695625910614.png
 
vergis je niet @MP_NL .. Ook daar zijn al wegafsluitingen in het weekend, zie o.a. onderstaande stukken...
Maar idd, minimaal 3x per jaar doe ik 'ff' naar Paderborn - binnendoor - dan ontbijten daar bij een tentje en uitgebreid retour..
1695633463875.png
 
MF-oost weer even wakker schudden :W:W

Het teutoburgerwald is natuurlijk favoriet bij veel mensen uit twente omdat het zo'n beetje de eerste heuvels op redelijk korte afstand zijn, maar heb de laatste tijd wat vaker net iets verder door gereden.

Zondag dit gereden en dat is echt een prachtige route, wel even aftrappen en eindigen met een goed uurtje snelweg vanaf almelo. Maar daarna heerlijk rijden. En nauwelijks nog snelheidsbeperkingen zoals in de teuto waar je nu overal op leuke stukken nog maar 50 mag.

Bekijk bijlage 1928841
Nouja, rond Schöppingen heb je ook aardige heuvels….verder richting Darup ook.
 
ik zoek een locatie in Enschede waar ik met een oud collega koffie & thee kan drinken en een gesprek hebben , niet in het centrum maar waar je prima met een auto kan komen en parkeren , om bij de mac te gaan zitten geeft net het verkeerde signaal. zonder dat het gelijk 10,- per bakkie kost.
Weet iemand iets ?
 
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets.
Die ziet er wel uit als een fijne stuurfiets:]

Ik zou bijna "koekjes" roepen maar er is toch nooit meer iemand bij de tex shell :')
 
MF-oost weer even wakker schudden :W:W

Het teutoburgerwald is natuurlijk favoriet bij veel mensen uit twente omdat het zo'n beetje de eerste heuvels op redelijk korte afstand zijn, maar heb de laatste tijd wat vaker net iets verder door gereden.

Zondag dit gereden en dat is echt een prachtige route, wel even aftrappen en eindigen met een goed uurtje snelweg vanaf almelo. Maar daarna heerlijk rijden. En nauwelijks nog snelheidsbeperkingen zoals in de teuto waar je nu overal op leuke stukken nog maar 50 mag.

Bekijk bijlage 1928841

Dat is een goed idee voor volgend jaar, eens wat verder de grens over.
 
Afgelopen middag mijn nieuwe helm opgehaald, mijn Arai had ik bij nader inzien jaren geleden al moeten vervangen.
Mijn broer is dealer van Premier, eens kijken hoe die gaat bevallen :)

Afgelopen zondag met mijn broer Duitsland in geweest met de brommer, wat enorm fijne motor is die ZH2. In totaal zo'n 160km gereden
en je stapt er super fris van af. Qua vermogen ook niks te klagen ;) Wel heeft die dorst, en niet zo'n beetje ook als je een beetje doorrijdt.
 

Bijlagen

  • Helm.jpeg
    Helm.jpeg
    134,9 KB · Weergaven: 2
Afgelopen middag mijn nieuwe helm opgehaald, mijn Arai had ik bij nader inzien jaren geleden al moeten vervangen.
Mijn broer is dealer van Premier, eens kijken hoe die gaat bevallen :)

Afgelopen zondag met mijn broer Duitsland in geweest met de brommer, wat enorm fijne motor is die ZH2. In totaal zo'n 160km gereden
en je stapt er super fris van af. Qua vermogen ook niks te klagen ;) Wel heeft die dorst, en niet zo'n beetje ook als je een beetje doorrijdt.


je zou een NC750X kunnen overwegen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan