Drenthe en de Hunebed highway

Janook

MF'er
13 feb 2020
101
28
Coevorden
Voor wie het leuk vind , sinds bijna 2 jaar hebben we een Hunebed Highway , voor mij vrij nieuw en nog op ontdekking.
Graag reacties van diegene die hier al geweest zijn of nog naar toe willen...
 
Hunebed-Highway-Bord.jpeg
hunebedhighway2-719x1024.jpeg
 
Doodsaai met de motor !ervan af gaan daar liggen de betere en mooiere wegen
 
Doodsaai met de motor !ervan af gaan daar liggen de betere en mooiere wegen
Dat dood snap ik niet zo , maar idd het mooie is naast de route , voor ons is dit nieuw dus leuk , doodsaai vind ik het weer van dit moment ....
 
Dat dood snap ik niet zo , maar idd het mooie is naast de route , voor ons is dit nieuw dus leuk , doodsaai vind ik het weer van dit moment ....
Nou ,die N34 is 1 rechte weg waar je niet of nauwelijks kunt/mag inhalen , en als er imo iets is wat je met de motor niet moet willen is op zo n drukke weg tussen t verkeer zitten , plus dat een rechte weg met de motor t minst leuke is wat je kunt bedenken
 
Ik had toch een lichte hoop op leuke reacties , maar afijn , ik weet er zelf niets van , al woon ik er naast .....:?
Wie weet kom ik hier later nog eens op terug , als ik wat bekender ben in de omgeving en Drenthe in het algemeen.
Als niemand meer iets te vertellen heeft mag van mij hier het licht uit .....
 
Toevallig zondag overheen gereden, leuk bedacht maar voor op de motor niet echt bijzonder toch?
Wel als je hunebedden bekijken leuk vind , zoals al eerder gezegd , ernaast is veel te beleven , de Highway is meer een leidraad langs al dat moois..
 
Het mooie aan de route is dat iedereen minimaal 60 en maximaal.110 rijd en daar waar mogelijk niet in gehaald kan worden ivm tegemoed komend verkeer. Schitterende route... net als velen al vertellen, rij parralel aan deze weg door het mooie landschap en geniet van de omgeving. Moeten nog even wachten tot de dubbele cijfers op de thermometer komen dit is toch ook troosteloos weer.....
 
Daarom proberen ze ook het imago op te poetsen van de weg met een andere naam, dodenweg is niet echt positief. :9
hunebed is toch ook een graf ? dus de grafweg ! ben er eergister nog over gekomen,maar t schiet niet op
 
Daarom proberen ze ook het imago op te poetsen van de weg met een andere naam, dodenweg is niet echt positief. :9
Ik ook, mn de N36 om er heen te komen is er berucht om. Helaas gisteren weer een dodelijke ongeluk op de N36...'(
 
Ik ook, mn de N36 om er heen te komen is er berucht om. Helaas gisteren weer een dodelijke ongeluk op de N36...'(

Ja en vandaag net voor de N36 ook een motorrijdster gewond geraakt. Ik blijf daar uit de buurt. Maar N34 is een goede weg naar leukere wegen achteraf 😉😉
 
Ik rij er elke dag meerdere stukken van met mijn vrachtwagen....met de motor heb ik er geen behoefte aan.
Saaie rechte weg zonder inhaalmogelijkheden...
 
Ik rij elke dag een stuk (op de motor), en als je van een beetje spanning houdt kan je prima inhalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan