Mappy mini 330 vs Peaklife chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij geen iGo zo te zien. Die ben ik nu aan het downloaden. Primo 2.0.

StomStom kon geen satellieten vinden.

Eerste initialisatie kan wel ff duren hoor... en heeft vaak ook echt wel vrij baan nodig (bepaalde soorten thermopane glas kunnen dat soms zelfs beïnvloeden). Daarnaast is het weer ook niet geweldig, wat zelfs invloed op de initialisatie kan hebben.
 
Eerste initialisatie kan wel ff duren hoor... en heeft vaak ook echt wel vrij baan nodig (bepaalde soorten thermopane glas kunnen dat soms zelfs beïnvloeden). Daarnaast is het weer ook niet geweldig, wat zelfs invloed op de initialisatie kan hebben.

Snap ik, echter kan de software niet overweg met de ontvanger zo te zien.
ztL5s.jpg

0ab9Z.jpg


Het appraatje zelf kan ze wel vinden
mukk0.jpg

Mijn download van primo 2.0 loopt vast, staat maar voor de helft online lijkt het. Heeft iemand een link misschien? :?
 
Snap ik, echter kan de software niet overweg met de ontvanger zo te zien.
[afbeelding]
[afbeelding]

Het appraatje zelf kan ze wel vinden
[afbeelding]
Mijn download van primo 2.0 loopt vast, staat maar voor de helft online lijkt het. Heeft iemand een link misschien? :?
Probeer eens:
-Andere NMEA GPS-ontvanger
-GPS-baudsnelheid : 4800
-Serial Cable on SP2
Kan de eerste keer wel even duren voordat je een fix krijgt.
5-10 minuten in open lucht.
Zo werkt het bij mij Pocket PC met Tomtom.
 
Hatsjikiedee! *O*

Kjve3.jpg

Iz86Y.jpg


Voeding werkt ook prima. Ik heb 'm geschakeld via het contactslot, want volgens mij blijft dat blok in het voedingsnoer stroom trekken. :P
 
Hatsjikiedee! *O*

[afbeelding]
[afbeelding]

Voeding werkt ook prima. Ik heb 'm geschakeld via het contactslot, want volgens mij blijft dat blok in het voedingsnoer stroom trekken. :P
netjes... voeding blijft inderdaad stroom strekken... al zal het niet veel zijn... maar net als een telefoonadapter in het stopcontact zonder aangesloten telefoon... blijven die krengen ook strook verbruiken... niet dat dat betekend dat ik ze altijd uit het stopcontact trek...
 
netjes... voeding blijft inderdaad stroom strekken... al zal het niet veel zijn... maar net als een telefoonadapter in het stopcontact zonder aangesloten telefoon... blijven die krengen ook strook verbruiken... niet dat dat betekend dat ik ze altijd uit het stopcontact trek...

Inderdaad ja. Helaas 'vergeet' mijn lieftallige vriendin altijd de oplader uit het contact te halen. :+

Nu ff wachten op mooi weer om de gps uit te proberen. :]
 
vandaag een stuk door duitsland gereden met de auto dat dan weer wel.
Echter start de navigatie constant opnieuw op zo gauw ik op kaart klik (igo primo)
heb nieuwe kaarten gedownload q4 2011 misschien is hier iets mis mee?
als ik in nederland rij heb ik dit probleem niet, denk dat ik maar terugga naar q3 kaarten want ik vertrek vrijdag naar tsjechie op de motor :) en heb geen trek in gesodemieter.
iemand hier ook ervaring mee?
 
vandaag een stuk door duitsland gereden met de auto dat dan weer wel.
Echter start de navigatie constant opnieuw op zo gauw ik op kaart klik (igo primo)
heb nieuwe kaarten gedownload q4 2011 misschien is hier iets mis mee?
als ik in nederland rij heb ik dit probleem niet, denk dat ik maar terugga naar q3 kaarten want ik vertrek vrijdag naar tsjechie op de motor :) en heb geen trek in gesodemieter.
iemand hier ook ervaring mee?


Er is dan duidelijk iets aan de hand met je Duitse kaart.
 
ik heb em binnen
ongeveer 4,5 week onder weg
en nu met een aanslag van 30 euro extra er bij voor de douane
helaas
:(
maar goed nu dus totaal voor 143 euro
jammer genoeg staat er geen navigatie software op
dus als iemand een werkende link voor mij zou hebben dan graag
bedankt gr wiebe
 
ik heb em binnen
ongeveer 4,5 week onder weg
en nu met een aanslag van 30 euro extra er bij voor de douane
helaas
:(
maar goed nu dus totaal voor 143 euro
jammer genoeg staat er geen navigatie software op
dus als iemand een werkende link voor mij zou hebben dan graag
bedankt gr wiebe

Stuur mij een e-mail of PB bericht. Ik heb een werkende torrent voor 2.2 benelux en die werkt prima bij mij. :)
 
ik heb de software er op en ik heb de kaart voor me staan
van het weekend maar ff proberen of alles werkt
bedankt voor je snelle reactie
gr wiebe :)
 
heeft iemand de peaklife gemonteerd in het as gat bij de kroonplaat?

$(KGrHqF,!h0E3OUWO(W!BOGuIW0Jz!~~_12.JPG



past die bal zo of moet je iets gaan fabriceren?
 
Primo Benelux loopt goed bij mij echter als ik de kaarten van Duitsland erbij zet en er dan een route inlaad (door Duitsland) dan kan ik die niet laden, herkent de Benelux versie geen andere kaarten?
 
console%20001.JPG


ik heb em met een groter balletje en een tussenstuk gemonteerd nu kan ie er zo op en af ,ik rij er allen mee als ik ver ga rijden
gister ook duidsland en frankrijk er bij gezet en alles lijkt goed te werken
alleen zie ik nog bij de overzicht kaart bij elk dorp grote flat gebouwen staan dat wil ik nog uit proberen te zetten

ik heb er primo 2 op staan via burning rubber

vanmorgen getest met de auto en het werkte perfect en reageerd erg snel op alternatiefe routes
gr wiebe
 
Primo Benelux loopt goed bij mij echter als ik de kaarten van Duitsland erbij zet en er dan een route inlaad (door Duitsland) dan kan ik die niet laden, herkent de Benelux versie geen andere kaarten?


Primo Benelux werkt eveneens prima met andere kaarten. Welke kaarten heb je waar geladen. Op iGo Primo Benelux zit Navteq Q3, wat zijn de bestandnamen van je Duitse kaartmateraal?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan