motor navigatie software op chinees navigatiesysteem

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Ik heb op de motor een scherm met dubbeldin autoradio ( tsukayu.com ).
Ergens ideaal want heb naast beschutting ook een navigatiesysteem.
Helaas heeft het ook het nadeel dat het een autonavigatie is.
Gisteren heb ik een behoorlijk stuk gereden, en heb ik na het invullen van de bestemming de optie snelwegen uitgezet en gekozen voor de kortste route ipv de snelste.
Dan pakt hij de wegen die hemelsbreed op de kortste route liggen.
Dit is al een verbetering omdat je dan op op kleine weggetjes komt welke hij normaal overslaat.
Nadeel is dat ik dwars door Amsterdam en Zaanstad werd gestuurd, wat ik dan het liefst weer wil vermijden.

Dus ik hoop eigenlijk dat er een mogelijkheid is dat ik de huidige software(is nu igo8 dacht ik) kan vervangen voor een meer geschikte motor gerichte software zoals tomtom rider.
Of dat ik in de huidige software nog dingen in de instellingen kan aanpassen waardoor ik de steden en 80/100km wegen kan omzeilen.

BVD
 
Bedankt, dat topic kende ik al. Begrijp er alleen geen zak van ;)
Maar dat komt door mijn beperkte kennis en interesse in computers en dergelijke.
Heb daar overigens ook al eens in gereageerd en kon toen ook niks net de antwoorden, wederom door mijn beperking op dat gebied.
Ergens is er zoiets op de markt als de navigatiesoftware van Becker. Dat gaat dan om de Becker mamba.4 LMU plus. Die kan waarschijnlijk overweg met jouw navigatie. Maar goed, je hebt iemand nodig die je daar mee helpen kan.
 
Vraag is of het systeem draait op Windows CE of Android.

Als het Windows is dan zou je de software van Becker kunnen pakken. Maar dat geeft soms problemen met de resolutie van het scherm.

Als het Android is dan zou ik je TomTom GO aan willen raden.
 
Ergens is er zoiets op de markt als de navigatiesoftware van Becker. Dat gaat dan om de Becker mamba.4 LMU plus. Die kan waarschijnlijk overweg met jouw navigatie. Maar goed, je hebt iemand nodig die je daar mee helpen kan.
Ik ken Becker sowieso niet, maar die link is ook in het Duits.
En idd, ik krijg dat zelf toch niet gewisseld. Instellingen veranderen in de navigatie is iets wat ik kan lol.
 
Ik ken Becker sowieso niet, maar die link is ook in het Duits.
En idd, ik krijg dat zelf toch niet gewisseld. Instellingen veranderen in de navigatie is iets wat ik kan lol.

Dan zou ik er mooi afblijven! Voor dit soort dingen moet je een beetje "handig" zijn met dit soort systemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan