Mappy mini 330 vs Peaklife chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.
By the way waar vind ik een reset knop? (een gebruiksaanwijzing zat er ook al niet bij) of bedoel je gewoon uitzetten en weer opstarten?

citaat:

heb toen de peaklife gereset met dat kleine gaatje naar de usb aansluiting. Daarna was het weer goed.
 
Denk dat ik die peaklife ga aanschaffen. €120,- bij Chinavasion incl shipping met ups. Das toch geen geld. IGO installeren met kaarten kan niet moeilijk wezen. Of heb ik dat fout? :P
 
Ik had hem 2 weken geleden voor 103,- bij hansiehansie van Prolech gekocht. Scheelt toch weer 17 euro, was overigens binnen 3 dagen binnen zonder douanegezeik!
 
Laatst bewerkt:
De Peaklife geeft geen foutmelding. De Peaklife geeft een melding dat deze geen BT set gevonden heeft. Heb jij de de Scala Rider geactiveerd om te pairen?

de peaklife vind de scala rider wel, ik zie de scala verschijnen in het venster, maar zodra ik hem probeer te "koppelen" dan krijg ik de melding "Connection Failled"

Scala rider staat idd geactiveerd voor pairen, en knippert rood/blauw
 
de peaklife vind de scala rider wel, ik zie de scala verschijnen in het venster, maar zodra ik hem probeer te "koppelen" dan krijg ik de melding "Connection Failled"

Scala rider staat idd geactiveerd voor pairen, en knippert rood/blauw

Dan kan ik alleen maar concluderen dat de Scala niet compatible is met de Peaklife.
 
De Peaklife geeft geen foutmelding. De Peaklife geeft een melding dat deze geen BT set gevonden heeft. Heb jij de de Scala Rider geactiveerd om te pairen?

Nee ik heb het geprobeerd met de jabra clipper die vond hem ook maar kon ook niet pairen hetzelfde met mijn telefoon een samsung GT-B2710 met BT die vind hem ook maar kan ook niet pairen.

Als ik het goed heb zou de Peaklife en Mappy een pasive BT hebben en zou de Scala rider een Active BT hebben.
Pasive = enkel zenden
Active = Zenden en ontvangen

Dus met andere woorden verwacht de Scala rider eerst een vraag, stelt een vraag terug (aan de Peakelife) en verwacht dan terug een antwoord (van de peaklife)

Maar omdat de peaklife enkel vragen stelt en geen vragen terug verwacht maakt hij geen contact.

Ik hoop dat het zo goed is uitgelegd :? :?
(ben ik fout hierin dan sorry, andere zijn mischien slimmer en hebben een beter uitleg)

PS Als iemand wel een BT verbinding kan maken zou ik dat ook graag weten wegens wateroverlast in mijn BT van Mappy
 
Ik heb ook diverse BT systemen proberen te koppelen.

Motorola H350 , Samsung WEP 185, Mister Handsfree blue twin van de halfords, mijn Nokia E72 etc. allemaal worden ze gevonden, maar zodra je op connect klikt dan volgt de melding "connection failed".

Afgelopen weekend de Nolan N104 aangeschaft met BT4 in een actieset en....perfect !!
Super geluid en binnen een seconde gekoppeld met de peaklife.

Volgens mij zijn BT 3.0 en A2DP compatibel de toverwoorden. Maar dat heb ik zelf maar bedacht na mijn vele pogingen.

Grtz Ral
 
Laatst bewerkt:
ik heb em besteld bij Chinavasion
dat is nu 3 weken terug en vandaag een brief in de bus van de douane/postnl
daar moet ik dus invullen hoeveel het spul kost want dat konden zij niet zien.
het formulier ingevuld en op de bus gedaan
nu maar wachten hoe lang dat nu weer duurd en wat het extra gaat kosten.

dit ff ter info voor wie er ook nog 1 gaat bestellen :(
 
Vandaag is mijn Peaklife aangekomen, op 3 dagen in België, maar volgens mij is er wel iets mis met de voedingskabel. Deze heeft 2 losse eindjes zonder connector, ik weet zo niet hoe deze aan te sluiten.

Grt,
Peter.
full
 
Dat bovenstaande stekkertje is niet van al te beste kwaliteit. Bij was die al stuk.
Naja, misschien heb ik ook gewoon pech gehad.
Voor de rest nog steeds niet dan lof over de Peaklife!
 
Na lang dit forum te hebben gevolgd heb ik me ook een Peaklife aangeschaft. Ik heb hem gekocht bij ChinaVision en via Hongkong post laten versturen. Ik heb gevraagd of ze een lagere waarde op het pakketje wilden vermelden. Zodoende heb ik hen zonder extra kosten ontvangen.

Nu heb ik er Igo Primo 2.2 op geïnstalleerd het goed werkt. Echter ik krijg voor elke dorp en stad op de kaart en een rij flats (3d) te zien. Hier kan ik dit uitschakelen. Ik het heb het de weergave van gebouwen al uitgezet, maar dat helpt niet. Ik kan verder ook niets vinden in de sys.txt file waar ik iets mee zou kunnen. Wie weet ???
 
Na lang dit forum te hebben gevolgd heb ik me ook een Peaklife aangeschaft. Ik heb hem gekocht bij ChinaVision en via Hongkong post laten versturen. Ik heb gevraagd of ze een lagere waarde op het pakketje wilden vermelden. Zodoende heb ik hen zonder extra kosten ontvangen.

Nu heb ik er Igo Primo 2.2 op geïnstalleerd het goed werkt. Echter ik krijg voor elke dorp en stad op de kaart en een rij flats (3d) te zien. Hier kan ik dit uitschakelen. Ik het heb het de weergave van gebouwen al uitgezet, maar dat helpt niet. Ik kan verder ook niets vinden in de sys.txt file waar ik iets mee zou kunnen. Wie weet ???

Dat zijn Telepules bestanden. Stuur mij even een PM zodat ik je email adres heb. Dan kan ik je helpen met een URL waar je de benodigde bestanden kunt downloaden om dit aan te passen.
 
Die van mij is onderweg, met een lage declare value. *O*


Edit 9:07. Godnondeju, dhl aan de telefoon: "er wordt vanmiddag een pakketje bij u bezorgt, weet u dat u daar btw voor moet betalen?" Euh, wat? €24,89. B|

Nouja, shit happens. Maar het is er wel heul snel! Donderdag besteld en vanmiddag in huis (nouja, moet nog maar blijken) :+
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft pairen met communicatie setjes, werkt met de Peaklife alleen als je comm set het A2DP profiel ondersteund (stereo audio).
Voor de Cardo Scala Rider apparaten wordt dit ondersteund vanaf de Q2 Pro, G4 (+ Schuberth SRCS) en G9.
 
Die van mij doet het terug, na de herlaad-problemen.

1x volledig opgeladen, toen ik de stekker er uit trok viel de batterijlading onmiddellijk terug naar 70% :?

Dan batterij volledig teruggebracht tot 0% en opnieuw opgeladen, en alles was in orde.
Heeft weer een 4-5 tal uren op enkel batterijspanning gefunctioneerd :Y
 
Die van mij doet het terug, na de herlaad-problemen.

1x volledig opgeladen, toen ik de stekker er uit trok viel de batterijlading onmiddellijk terug naar 70% :?

Dan batterij volledig teruggebracht tot 0% en opnieuw opgeladen, en alles was in orde.
Heeft weer een 4-5 tal uren op enkel batterijspanning gefunctioneerd :Y
Top! ... goed om te onthouden, al rij ik gewoon standaard met de PL aan de spanning...
 
Wat betreft pairen met communicatie setjes, werkt met de Peaklife alleen als je comm set het A2DP profiel ondersteund (stereo audio).
Voor de Cardo Scala Rider apparaten wordt dit ondersteund vanaf de Q2 Pro, G4 (+ Schuberth SRCS) en G9.

Dit zou heel goed kunnen inderdaad... A2DP is overigens voor zowel mono als stereo... is bedoeld voor het versturen van hifi-audio ipv spaak...

Aangezien de peaklife ook gemaakt is om muziek te kunnen streamen naar je BT setje... zou dat wel eens één van de vereisten kunnen zijn om te kunnen connecten.
 
Yup... meestal staat er een versie van Igo voorgeinstalleerd, maar heb al vaker gehoord dat er ook mensen waren die konden kiezen uit igo of tomtom....

Bij mij geen iGo zo te zien. Die ben ik nu aan het downloaden. Primo 2.0.

StomStom kon geen satellieten vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan