Lopen met motor tijdens winterstop

Heb je wel eens een motor ge-duwstart? Een paar pogingen en je druipt van het zweet. Geen kattenpis. Kijk, het duwen zelf is zo moeilijk nog niet, zeker als je een beetje stevig bent, maar vooral het rechtop houden terwijl je er zelf niet op zit is funest. Zeker als het een wat zwaardere fiets is. Die corrigerende bewegingen die je elke seconde onbewust loopt te maken om al die balancerende kilo's rechtop te houden, echt de pest voor je rug.
:^ Vooral die volgende dag als de wekker weer gaat. Op dat moment kwam je erachter dat het geen boze droom was :')
 
Daar ben ik weer!

Sorry voor de late update (bezig met de verhuizing)

Me vader heeft een klein busje gehuurd (aangezien we samen verhuizen) dat is er een met klapdeuren, zo neem ik mijn inboedel mee.

Maargoed over de motor, verzekering gebeld, mijn enigste optie was de winterstop eraf halen. Wat blijkt nou het scheelt een hele euro! Had ik dat geweten had ik die hele winterstop er nooit bij laten zetten.

Dus ik ga morgen verzekerd de weg op en deze naar het nieuwe adres brengen. (misschien met een omweg als het weer het toelaat)

Nu ik die reacties lees dat 2 a 3 km lopen al een hel is ben ik blij dat ik het zelf hopelijk niet hoef mee te maken!
Goed opgelost. De enige goede oplossing, als je mij vraagt (maar dat doe je niet).
 
Terug
Bovenaan Onderaan