Opa Aart
MF veteraan
Aangezien ik er zelf mee bezig ben, en ook andere MFers heb ik dit topic gestart om ervaringen / tips / en truuks uit te wisselen zodat we uiteindelijk op amateurniveau toch een acceptabel spuitwerk krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah thanks voor de info moet ik dat volgende keer ook maar met 2k gaan doen met een compressor. Heb mijn fiets hoogglans zwart gespoten met spuitbussen maar zodra je er tegen stoot is de lak er al af In de winter maar eens een projectje van maken.2 componenten, dan word de lak hard door een chemische reactie ipv opdroogen zeg maar
ja vond het ook wel redelijk netjes, aangezien ik de kappen niet geschurd heb, is gewoon gelijk over de matzwarte zpuitbus lak heen gegaan
hij was eerst zo
[afbeelding]
maar dat verveelde me, en word super warm in de volle zon
verbrand ik me klauw aan de tank
Ah thanks voor de info moet ik dat volgende keer ook maar met 2k gaan doen met een compressor. Heb mijn fiets hoogglans zwart gespoten met spuitbussen maar zodra je er tegen stoot is de lak er al af In de winter maar eens een projectje van maken.
Maar is echt mooi gelukt dat wit zo Dat dekt dus best goed ook al is de ondergrond zwart
De prijs voor dit moois is 175 euro bij mf,en op mp 200 euro,Hallo je heb pm Flying K,groeten ard..
geenhoi heb even vraagje over spuiten mijn velgen, ze zijn nu grijs en wil ze graag zwart hebben wat voor spuitbus raden jullie aan hiervoor ?
idd, gewoon laten stralen en coaten.geen
gewoon voor 6 tientjes laaten coaten
en je hoeft het over een jaar niet opnieuw te doen
Waarom een webshop.alweer gevallen met mijn pas gespoten circuitkuipen en aangezien ik voorlopig toch niet kan rijden wil ik mijn kuipen weer gaan oplappen en dit keer fatsoenlijk spuiten met 2k en compressor. wat is een goede webshop om verf te kopen en wat is een leuk spuitpistool voor een beginner die heel af en toe iets moet spuiten?
ik zal eens zoeken waar er eentje in de buurt is.Waarom een webshop.
Ga gewoon naar een verfleverancier.
Heb je zeker weten goede spullen (wat niet oud is), krijg je de goeie harders, technische bladen, eventueel wat uitleg over de lak.
goed is duurik zal eens zoeken waar er eentje in de buurt is.
en wat betreft de verfspuit?
http://link.marktplaats.nl/461415139ik zal eens zoeken waar er eentje in de buurt is.
en wat betreft de verfspuit?
Die devilbiss van de advertentie heb je wel losse binenbekers nodig.http/link.marktplaats.nl/461415139
gewoon goed marktplaats in de gaten houden, had een devilbiss voor 50e en een satajet nr95 voor 75. heb ook nog een maxair van 35 euro, wou deze als grondverfspuit gaan gebruiken maar wát een kutding nozzle eruit gedraaid met dat sleuteltje dat je erbij krijgt en was gelijk beschadigd doordat het sleuteltje helemaal openboog (goedkope bucht) dus kan hem ook niet terugsturen
Als het een nieuwe spuit was ga je er toch mee terug??Zo'n pp systeem had ik ook op mijn devilbiss zitten toen ik hem kocht, had er alleen geen bekers voor dus heb ik weer een normale plastic beker eropzitten. En ik vind maxair bucht, heb hem naast m'n satajet gehouden en je kan zien dat hij daarvan afgekeken is,, maar dat het gezegde "Beter goed gejat dan slecht verzonnen" niet op ging heb ik gelijk al ondervonden. Kop zat al zo vast toen ik hem kocht trouwens, ik draaide de luchtkap eraf en die kop kwam mee was nog een gedoe om die eruit te krijgen, bij het spuiten merkte ik stotteren en als ik de haan niet inkneep begon hij verf te druppen. Net of de naald niet goed recht is of op slecht geslepen. Ik spuit iig niet meer met dat tyfusding en als iemand er nog iets mee kan mag hij het gratis komen halen, versturen doe ik niet en heb schoonmaaksetje dat erbij zit hou ik ook zelf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heren even een vraagje, ik heb een nieuw projectje, en wil in het midden nu een baan zwart maar daarop wil ik een soort gaaswerk spuiten, wat kan ik hiervoor het beste gebruiken, het moet goed strak te spannen zijn om de figuren er mooi op te krijgen....
of.......ik wil er sterren op spuiten, maar hoe ga ik te werk..........stickers laten maken en uitsnijden of zijn er nog andere opties?!
gaat niet, door dat goedkope pisbakstaal waar die platte sleuteltjes van gemaakt zijn is de nozzle beschadigd dus terugsturen gaat niet zonde van m'n 34 euro maarjaAls het een nieuwe spuit was ga je er toch mee terug??
Heb er nog nooit problemen mee gehad.gaat niet, door dat goedkope pisbakstaal waar die platte sleuteltjes van gemaakt zijn is de nozzle beschadigd dus terugsturen gaat niet zonde van m'n 34 euro maarja
heb jij btw precies dezelfde als ik? ik kan even niet meer op z'n naam komen maar in dit topic over dat andere topic over spuiten was er ook een man die een goedkope spuit had, die had de braampjes weggehaald en de naald wat beter geslepen waardoor het al een stuk minder was. spuit jouw maxair wel gewoon goed dan?
bedankt! olof ook bedankt!Op Youtube staan wat filmpjes over carbon-patronen spuiten. Misschien dat je er iets aan hebt.
(Zag ergens een filmpje van een gast die een sinaasappelnetje gebruikte voor het spuiten van gaaspatronen maar dat filmpje kan ik zo snel even niet vinden.)