Opa Aart
MF veteraan
Aangezien ik er zelf mee bezig ben, en ook andere MFers heb ik dit topic gestart om ervaringen / tips / en truuks uit te wisselen zodat we uiteindelijk op amateurniveau toch een acceptabel spuitwerk krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een kleurtje die niet iedereen zo maar heeft staan of kan maken denk ik...
Het oranje zal geen probleem zijn denk ik, elk schadebedrijf kan dat kleurtje wel maken via de computer. Maar Helikonjade.... nog nooit van gehoord!!!
Ik denk dat je voor deze kleur toch echt bij de prof motorfiets spuiters moet zijn.
Zou dat kleurtje ook wel willen hebben by the way.... Erg mooi kleurtje.
Dat Helikonjade.. is dat een effect pigment??
Wij hebben bij een update ook speciale effect pigmenten bij gekregen.. soort van xirallic..
Toevallig morgen een potje spuitklaar geregeld voor een "candy" kleur van ford (gewoon 2 laags mica/xiralicc etc)
Ik zou het niet weten wat het is, misschien inderdaad een special pigment ofzo.
Dacht zelf aan een bepaalde metallic soort ofzo.
Zeker ford oranje.... dat oranje wat op en focus st zit?
Ik heb trouwens een site gevonden waar de kleur te koop is....
Daar heet de kleur Adrenaline Orange Pearl.
@ FZRene hier het linkje.. RS Motor Paint Kleuren - Motorcycle verf, fiets verf, Kawasaki Honda Yamaha
Heb alleen zelf het idee dat je beter de kleur kan laten maken aan de hand van een deel wat er aangrenst aan je te spuiten deel. Anders heb je kans oo kleurverschil....
Succes