Opa Aart
MF veteraan
Aangezien ik er zelf mee bezig ben, en ook andere MFers heb ik dit topic gestart om ervaringen / tips / en truuks uit te wisselen zodat we uiteindelijk op amateurniveau toch een acceptabel spuitwerk krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er toch wel verdomd mooi uit, mijn complimenten.
Hoe & waar spuit je dat (apparatuur, materiaal en ruimte?)
Als ik vragen mag.......
Ligt waarschijnlijk aan jou, ik kreeg motip wel altijd helemaal strak, zou ze nog ff poetsen met commandant 4 als ik jou was. Nu heb je lelijke kuipen op 1 van de mooiste engelse motorfietsen ooitNa een aantal dagen schuren, plamuren, glasvezel matjes plakken en spuiten heb ik de kuipen eindelijk 'af'. Best tevreden met het resultaat voor de eerste keer. Ben alleen te zuinig geweest met het zwart Leermoment voor de volgende keer
Kuipen sluiten nog niet goed aan want heb nog geen snelsluiters.
En op het kontje en topkuip komt nog een witte wrapping
Kuipen zien er vettig uit maar dat komt omdat ik er met mijn vettige handen op heb gezeten. Morgen nog een aantal laagjes blanke lak spuiten, hopelijk is hij dan minder kras gevoelig
Motip spuitbussen vond ik maar tegen vallen. Het was hoogglans maar het lijkt eerder mat Bussen van te voren in het warme water gelegd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Before, redelijke zwaar beschadigde kuipen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn maar circuitkuipen dus dat boeit het allemaal niet zoveel.Ligt waarschijnlijk aan jou, ik kreeg motip wel altijd helemaal strak, zou ze nog ff poetsen met commandant 4 als ik jou was. Nu heb je lelijke kuipen op 1 van de mooiste engelse motorfietsen ooit
wat moet dat kosten eigenlijk?
utfsweet het niet hoor, maar dan heb je de eerste spuitbus met 2k lak.
Zie volgens mij nergens staan dat ie een spuitbus heeft gebruikt.weet het niet hoor, maar dan heb je de eerste spuitbus met 2k lak.
Netjes gedaan hoor die schade..!
Volgende keer in je uitspuitzone je blanke lak elek keer extreem verdunnen,dan krijg je die zone mooier weg,nu ziet het er redelijk dik uit en wordt het lastig om dat helemaal weg te krijgen..!
zie je wel,ligt niet altijd aan de spuit,maar soms ook aan de spuiter...
Bedankt voor de tip !
Ben i.d.d. al een tijdje aan het polijsten, maar gelukkig gaat het wel weg
tip van flip
ik heb er een keer bijgestaan :
een zakker in de blanke lak , deze werd weggeschuurt met waterproef korrel 1000
daarna gepoetst met machine maar wellicht lukt dat met commandant ook wel
Ik heb hier nog waterproof 2500. Iemand enig idee wat er gebeurt als ik daarmee ga schuren en dan polijsten
1000 is vrij groftip van flip
ik heb er een keer bijgestaan :
een zakker in de blanke lak , deze werd weggeschuurt met waterproef korrel 1000
daarna gepoetst met machine maar wellicht lukt dat met commandant ook wel
Ik heb hier nog waterproof 2500. Iemand enig idee wat er gebeurt als ik daarmee ga schuren en dan polijsten
wow dat ziet er zeker goed uit vind ik.
Misschien domme vraag maar wat is 2K lak?