Hornet Forum goes Germany

oh, ok:P warming up voor frankrijk dus:P

Hoe gaat dat straks eigenlijk in zijn werk? is er een persoon die alles regelt, en dat iedereen dan betaald bij die persoon, of alles individueel?

ook al iets in gedachte waar er word overnacht of routes ed?

srry als ik iets te hard van stapel loop:P
 
Ik heb geen idee, zo groot heb ik het nog niet georganiseerd.
Met zun 3e naar Duitsland geweest en toen was het achteraf betalen in het hotel. Volgens mij altijd zo.
Routes maak ik nog wel. Overnachting nog niet bekeken. Eerst routes. :)
 
Na het idee om een stand meeting te doen kwam het idee om de Eifel aan te doen ook ter tafel.
Nu, eerst datum prikken. De rest regel ik wel.
2 Opties:
  • Zaterdag heen - zondag terug.
  • Vrijdag middag/avond snelweg heen - zaterdag toeren - zondag terug.

Datum's:
  • 5 - 7 Juli
  • 12 - 14 Juli
  • 19 - 21 Juli
  • 26 - 28 Juli
  • 2 - 4 Augustus
Meld even of je interesse hebt en welke datum je het beste schikt.

Interesse heb ik zeker, en kan ook wel alle weekends denk ik, maaruh..... moet nog ff met mijn lieve vrouwtje en zoontje overleggen thuis!
 
Dus. Even samenvatten die handel;

Datum: 5-7 Juli. (Even kijken wie wanneer op vrijdag gaat rijden en waar te verzamelen)
Routes: Gijs?
Overnachtingen en prijs (2 stuks): Nader te bepalen.
Deelnemers:
  1. Gijs
  2. LeMarc
  3. Arne1985
  4. bert94
  5. Mrtn88
  6. deadliest88
  7. black champion (ovb van verwachte dreumes)???
  8. Rene1972 (ovb overleg met gezin)
EDIT; Gijs jij gaat de OP aanpassen??
EDIT2; Iedereen ook voorzien van GPS? Ik weet van Gijs en Arne van wel. Ikzelf rijd tegen die tijd als het goed is ook met de nieuwe TomTom Rider rond 8-) .
GPS is geen vereiste overigens, zoals je leest hebben 3 man al zo'n ding en das opzich genoeg. Maar heb je er 1, neem 'm mee!
 
Laatst bewerkt:
Wordt voor mij een keer iets voor een ander jaar. Twee kids op komst binnenkort dus no way dat ik het huis uit kom :P
 
@ deelnemers.
Kunnen jullie je voorkeur even geven zodat we democratisch kunnen kiezen wat we doen.
Vrijdag avond snel naar hotel via snelweg
OF
Zaterdag via mooie route naar hotel.

vrijdag ochtend aanrijden gaat niet lukken ivm werk van Mrtn88 & Gijs
Op eigen houtje vrijdag heen rijden vind ik ook prima.
 
Laatst bewerkt:
mijn voorkeur zou dan zijn vrijdag snel naar hotel via snelweg. kunnen we zaterdag tenminste een mooie route rijden daar.
ookal zijn jullie daar wel een stukje sneller dan mij:P ik haal maar max 205 plat op de tank:(

heb overigens geen navigatie. wel een eifel motorkaart:P
 
Laatst bewerkt:
@ deelnemers.
Kunnen jullie je voorkeur even geven zodat we democratisch kunnen kiezen wat we doen.
Vrijdag avond snel naar hotel via snelweg
OF
Zaterdag via mooie route naar hotel.

vrijdag ochtend aanrijden gaat niet lukken ivm werk van Mrtn88 & Gijs
Op eigen houtje vrijdag heen rijden vind ik ook prima.
Denk dat op vrijdag heen sowieso de beste optie is i.p.v. zaterdag heen.
Of dat nou in de ochtend of namiddag is maakt mij in ieder geval niet uit. Zolang diegene zonder GPS maar met iemand mee kunnen rijden die wel GPS heeft.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar vrijdagochtend heen, met diegene die mee willen/kunnen. Mijn voorlopige plan is dan via snelweg Duitsland in en dan z.s.m. met de optie kronkelwegen of een voorgeprogrammeerde route in de TomTom naar de slaapplaats rijden.
 
mijn voorkeur zou dan zijn vrijdag snel naar hotel via snelweg. kunnen we zaterdag tenminste een mooie route rijden daar.
ookal zijn jullie daar wel een stukje sneller dan mij:P ik haal maar max 205 plat op de tank:(

heb overigens geen navigatie. wel een eifel motorkaart:P

Ik rijd ook maar max 140 op de snelweg. Anders waai ik er af :P
 
We gaan naar dit hotel.
Dat is 02:30 rijden vanuit Eindhoven. Ik stel voor dat we in Asten verzamelen. Hier was de Hornet meeting de vorig jaar.
Vanuit Asten bij Venlo de grens over via de snelweg tot aan Koblenz

@Mrtn88 ik denk dat jij met Bert & eventueel Rene naar het hotel rijd? (Allen Z-Limburg)
@Marc & Arne kan eventueel ook naar Asten komen. (savonds ;))
@deadliest88 & Black Champion, Asten is een prima verzamel punt toch?
 
lijkt me goed plan:)
nu het bekend is dan maar weer de vraag : moeten we op goede zin en benziene na zelf ook nog wat regelen, of doe jij dat allemaal?
 
Ik regel de rest, gewoon zorgen dat je je eigen spullen in orde hebt ;)
 
We gaan naar dit hotel.
Dat is 02:30 rijden vanuit Eindhoven. Ik stel voor dat we in Asten verzamelen. Hier was de Hornet meeting de vorig jaar.
Vanuit Asten bij Venlo de grens over via de snelweg tot aan Koblenz

@Mrtn88 ik denk dat jij met Bert & eventueel Rene naar het hotel rijd? (Allen Z-Limburg)
@Marc & Arne kan eventueel ook naar Asten komen. (savonds ;))
@deadliest88 & Black Champion, Asten is een prima verzamel punt toch?

Goed plan! *O*
Bert en Rene stuur anders een appje naar mij dan heb ik jullie nummers: 0627399765
 
We gaan naar dit hotel.
Dat is 02:30 rijden vanuit Eindhoven. Ik stel voor dat we in Asten verzamelen. Hier was de Hornet meeting de vorig jaar.
Vanuit Asten bij Venlo de grens over via de snelweg tot aan Koblenz

@Mrtn88 ik denk dat jij met Bert & eventueel Rene naar het hotel rijd? (Allen Z-Limburg)
@Marc & Arne kan eventueel ook naar Asten komen. (savonds ;))
@deadliest88 & Black Champion, Asten is een prima verzamel punt toch?
Hotel ziet er goed uit!
Asten is prima, echter zal tegen die tijd even kijken of we daar meeten of dat jullie mij (en wellicht Arne?) bij hotel pas zien. Zoals ik al zei die vrijdag vrij, en om nou te gaan wachten tot de namiddag om te gaan rijden... Maar goed, dat komt nog wel.
Gaan we trouwens nog rekening houden met het weer? Dus als het dusdanig slecht wordt dat we het naar andere datum verplaatsen? Paar spetters is niet erg, maar moet ook weer niet te gek worden natuurlijk. Weet ook niet of dat te regelen is met hotel qua annuleren enzo??
 
Asten is een goede verzamelpunt voor mij. Ik heb zelf een standaard Garmin qua navigatie bij. Ik zit nu met een grotere tandwiel aldus max 225 haalbaar. Weet niet hoe snel jullie van plan zijn te gaan rijden maar ik zeg het maar ^^ Dit wordt voor mij een eerste group ride en van wat ik lees Gijs heeft het vrijwel goed gepland ;)
Hoteletje ziet er geweldig uit. Schatting samenvatting kosten totaal is wel goed te weten trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Idd, als het echt bout weer is dan gaan we niet.
 
Ik heb gevraagd of ze 7 eenpersoonskamers vrij hebben. +
2x ontbijt, 1x avond eten.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, dat hotel zit vol. Op zoek naar een andere.
 
Mijn Duits is niet zo best maar het hotel ziet er goed uit! :Y

@Marc: Afhankelijk van het weer wil ik best s'ochtens vertrekken en na een stukje snelweg een mooie route binnendoor nemen. Op mijn vrije dag thuis zitten wachten o s'middags weg te gaan lijkt me niks! Helemaal als ik ook op de motor kan zitten. Wat mij betreft zien we de andere horneteers dan vrijdag avond. We zullen er voor zorgen dat het bier is gekeurd en goed koud staat! O-)
 
Ik heb bij de buren gereserveerd. Daar ben zijn Mrtn88 en ik vorig jaar ook geweest.
 
Laatst bewerkt:
@Marc & Arne, Ik heb nog een mooie heen route. Vorig jaar zijn wij om 9 uur vanuit Kerkrade vertrokken en waren om 3 a 4 uur in het hotel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan