Hornet Forum goes Germany

Waarom vind ik dit nu pas?

Het lijkt mij een ongelooflijk goede ervaring en zou graag mee willen. Moet dit nog wel even thuis overleggen en kijken hoe het zit met de vakantie.. dacht dat ik mid augustes naar spanje ging. Dus dan zal het wel goed moeten komen.
 
Mijn Duits is niet zo best maar het hotel ziet er goed uit! :Y

@Marc: Afhankelijk van het weer wil ik best s'ochtens vertrekken en na een stukje snelweg een mooie route binnendoor nemen. Op mijn vrije dag thuis zitten wachten o s'middags weg te gaan lijkt me niks! Helemaal als ik ook op de motor kan zitten. Wat mij betreft zien we de andere horneteers dan vrijdag avond. We zullen er voor zorgen dat het bier is gekeurd en goed koud staat! O-)
Je neemt me de woorden uit de mond... ;) :^
8-)
@Marc & Arne, Ik heb nog een mooie heen route. Vorig jaar zijn wij om 9 uur vanuit Kerkrade vertrokken en waren om 3 a 4 uur in het hotel.
Stuur maar door via de email! Weet niet of je die al had... anders ff pm sturen ;)

@uhurow: Moet je toch beter bij blijven/lezen... ;) haha we hebben ook al aardig lopen spammen in het Hornet topic :9
EDIT: Maare zorg wel dat je het tijdig doorgeeft want zoals je hebt gelezen zijn we nu bezig met het regelen van slaapplekken...
 
Laatst bewerkt:
@uhurow: Moet je toch beter bij blijven/lezen... ;) haha we hebben ook al aardig lopen spammen in het Hornet topic :9
EDIT: Maare zorg wel dat je het tijdig doorgeeft want zoals je hebt gelezen zijn we nu bezig met het regelen van slaapplekken...

IK SLACK! Het spijt me :P Zit niet elke dag zoals jullie die-hard hier op het forum ;)!

Zal het deze week nog laten weten belooft O-)
 
Hallo Gijs,
Hiermit BESTÄTIGE ich eure RESERVIERUNG vom 05.07- 06.07.13
7 Einzelzimmer
Wünsche euch eine gesund Anreise.
Herzlichst
Brigitte
*O*
 
Voorproefje.
gaserop.png
 
Vandaag een zeer fraai pakketje ontvangen via de post! *O*

full


Aankomende weken maar eens even lekker mee spelen zodat onze trip ook vanaf mijn motor vastgelegd kan worden! :]
HEB ER ZIN IN!!
 
eigenlijk best erg, hier op het werk word net zoveel duits gesproken als nederlands, maar spreek het nog maar gebrekkig xD

route ziet er al leuk uit gijs:)
 
Vandaag een zeer fraai pakketje ontvangen via de post! *O*

[afbeelding]

Aankomende weken maar eens even lekker mee spelen zodat onze trip ook vanaf mijn motor vastgelegd kan worden! :]
HEB ER ZIN IN!!


Ben zelf opzoek naar een camera, ben benieuwt hoe deze is. Op hun website vind je namelijk alleen filmpje die door hunzelf zowat als promotie zijn gemaakt ;)
 
Haha! Nice! Ik raak al een beetje in de Duitse stemming.. :P
eigenlijk best erg, hier op het werk word net zoveel duits gesproken als nederlands, maar spreek het nog maar gebrekkig xD

route ziet er al leuk uit GIJS > Route maakert koning!! :P :)
Wir sind die Holländer mit Hornets
Wir kommen mit sien allen
Wir kommen lekkâh motorradfahren
Um die schönes kurven! :]
HAHAHAHA _O- :P :+
 
Vandaag een zeer fraai pakketje ontvangen via de post! *O*

[afbeelding]

Aankomende weken maar eens even lekker mee spelen zodat onze trip ook vanaf mijn motor vastgelegd kan worden! :]
HEB ER ZIN IN!!

Ik wou net zeggen wil die beelden graag zien van onze rit kan ik beetje ronddelen via social media ;)
@LeMarc - LMAO ! xD
 
Laatst bewerkt:
Routes zijn klaar, hotel geboekt. Rest mij nu niets meer dan jullie, zorgen dat je op tijd bent ;)

Tevens OP aangepast met verzamelplaatsen achter je naam.
 
Laatst bewerkt:
~
Ben zelf opzoek naar een camera, ben benieuwt hoe deze is. Op hun website vind je namelijk alleen filmpje die door hunzelf zowat als promotie zijn gemaakt ;)[/quot

Heb vandaag het SD kaartje binnen gekregen dus maar eens rustig proberen..
op het eerste gezicht ziet het er iig erg solide en stevig uit allemaal. De montage sticker past goed en de camera zit als een huis!
wbt de filmpjes, dat klopt idd. Heb ook meer gekeken naar filmpjes van gebruikers.
Volgens mij zit er niet zo gek veel verschil in de camera's van deze prijscategorie.

De reden dat ik deze camera gekozen heb is dat i best gestroomlijnd gemonteerd kan worden en hij echt super makkelijk te gebruiken is. Er zit een grote schuifknop op die met je handschoen makkelijk te vinden is en geeft een een luid signaal als i aan of uit staat!
Daarnaast zit er een lazer licht op waarmee je je lens horizontaal kunt zetten. Even voor een vast object gaan staan, lazer aan, lens bij stellen en :] altijd horizontaal beeld. (tenminste, dat zeggen ze :P )

Ik zal later mijn bevindingen wel even delen. Als je niet zolang kunt wachten, succes met je keuze! ;)
 
Lijkt er wel op.. :+
Heb zelf ook behoorlijk lang zonder gereden hoor dus zo erg is dat niet. Al moet ik wel zeggen dat een goede navi mij een hoop leuke en vooral onverwachte stuurweggetjes heeft opgeleverd! *O*
 
het is voor mij effe af wachten tot vrijdag want dan kan ik waarschijnlijk een contract tekenen voor werk. en zo als dat er nu uit ziet worden dat late diensten 15.00 tot 23.00 das ben bang dat ik die 2de meeting ook niet ga redden
maar vrijdag weet ik meer en zal dan een definitief besluit nemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan