MF Nijmegen Tourtocht goes germany

hornet46

MF veteraan
19 jul 2008
4.216
163
Wijchen
Mannen Vrouwen.

Bij deze kan iedereen zich aanmelden voor de rit die jullie nog van mijn te goed hebben.
Het is een mooie route en die een stukje door duitsland gaat, verder verklap ik niet veel. wel dat we op een terras in duitsland stoppen om te eten als je dat wilt.

het rijden in een groep.
kijk het maakt me niet uit wat je doet tijdens deze rit maar als je maar niet voorganger of die achter je rijdt in gevaar brengt. de rest vind ik allemaal prima, maar heb wel respect voor elkaar!

datums zijn:
zondag 25 augustus of zondag 1 sept
en dan rond een uur of half 11 verzamelen en dan om 11 uur vertrekken.
vertrekpunt. tankstation Shell, schoenaker 9, wijchen
Google Maps

oja we gaan alleen rijden bij 35+ gr en strak blauwe lucht 8-)

1. Hornet46 beide
2. Tim86 beide
3. Eelcohonda ovb
4. Doofis 1 sept
5. NR34 ovb


full
 
Laatst bewerkt:
Hier ook een Ovbtje :Y

Edit: Zeker weten dat je het op 1 september plant?
Dan komen de WSBK op de Nurburgring!
 
Laatst bewerkt:
Ik stel dan een rechtstreeks ritje voor naar de Nurburgring :Y :)
 
Hier ook een Ovbtje :Y

Edit: Zeker weten dat je het op 1 september plant?
Dan komen de WSBK op de Nurburgring!
Op zich kun je dan wel prima door de Eifel rijden, alleen moet je niet naar de Ring gaan (tenzij je kaartjes voor de race hebt natuurlijk :+ ).
Beter ook zoveel mogelijk van alle B-wegen richting de Ring af blijven (zoals de B257 en B258) en lekker binnendoor knallen :Y
 
Op zich kun je dan wel prima door de Eifel rijden, alleen moet je niet naar de Ring gaan (tenzij je kaartjes voor de race hebt natuurlijk :+ ).
Beter ook zoveel mogelijk van alle B-wegen richting de Ring af blijven (zoals de B257 en B258) en lekker binnendoor knallen :Y

Heb geen kaartjes voor de race, maar geloof maar dat ik daar niet heen ga om ze niet te kopen ;)
 
Ik zie dat ik de wijzing niet goed heb gedaan want ik had ook zondag 25 augustus in gedachten juist vanwege de wsbk
 
Ja wist dat er altijd een groepje mfn gingen dus vandaar.
Maar kan dus nog niemand bij schrijven?

Ik dacht, jij gaat ook wel die kant op. Kan de WSBK op de Nurburgring zeker aanraden :Y
Je mag me dan alsnog onder een ovb'tje erbij zetten.
 
Nee gelukkig niet, ging niet heel hard allemaal. Maar zoals t er nu naar uitziet krijg ik m wel tijdig in t gareel. 't valt gelukkig mee, voornamelijk kappenbusiness.
 
Eelcohonda, gelukkig dan maar, laat het ff voor de zekerheid weten of je mee gaat en ook of je beide datums kan? Heb nu ff ovb bij gezet.


Nr 34 ik heb beide datum ovb gezet goed?
 
De dag ervoor verjaardag.
Ben de dag erna (25ste) helaas niet genoeg bij om mee te rijden, daarnaast de puinzooi ruimen van de nacht.
De 1ste is dan ovb.
 
Laatst bewerkt:
De dag ervoor verjaardag.
Ben de dag erna (25ste) helaas niet genoeg bij om mee te rijden, daarnaast de puinzooi ruimen van de nacht.
De 1ste is dan ovb.

Snap het, alvast gefeliciteerd *O*
Wel jammer nog een Appie erbij is altijd leuk.
 
Mannen rouwen.

Bij deze kan iedereen zich aanmelden voor de rit die jullie nog van mijn te goed hebben.
Het is een mooie route en die een stukje door duitsland gaat, verder verklap ik niet veel. wel dat we op een terras in duitsland stoppen om te eten als je dat wilt.

het rijden in een groep.
kijk het maakt me niet uit wat je doet tijdens deze rit maar als je maar niet voorganger of die achter je rijdt in gevaar brengt. de rest vind ik allemaal prima, maar heb wel respect voor elkaar!

datums zijn:
zondag 25 augustus of zondag 1 sept
en dan rond een uur of half 11 verzamelen en dan om 11 uur vertrekken.
vertrekpunt. tankstation Shell, schoenaker 9, wijchen
Google Maps

oja we gaan alleen rijden bij 35+ gr en strak blauwe lucht 8-)

1. Hornet46 beide
2. Tim86 beide
3. Eelcohonda ovb
4. Doofis 1 sept
5. NR34 ovb


[afbeelding]
Rouwen? waarom? -O-
 
Laatst bewerkt:
Zal de v wel vergeten zijn. :P

BTW, Deze week de Yamaha ff afmaken, proefritje maken, kreeg er een fijne buikgriep oveheen, en als ik het zie zitten ga ik mee ;)
 
Sorrie Stephan

25 augustus vast aan 2 verjaardagen en 1 september ben ik bij de zuiderburen van duitsland aan het uitwaaien. Gaat het dus niet worden op deze data.
 
Op zich kun je dan wel prima door de Eifel rijden, alleen moet je niet naar de Ring gaan (tenzij je kaartjes voor de race hebt natuurlijk :+ ).
Beter ook zoveel mogelijk van alle B-wegen richting de Ring af blijven (zoals de B257 en B258) en lekker binnendoor knallen :Y


Ben benieuwd of jullie allemaal en heelhuids terug komen.... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan