Honda Hornet Meeting 2015!

welke dag?!

  • 9 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 16 mei

    Stemmen: 1 6,3%
  • 23 mei

    Stemmen: 3 18,8%
  • kan allemaal

    Stemmen: 12 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Niet te lang wachten met die nieuwe datum? Anders is het gelijk de najaarsmeeting! ;) of gaan de meeste horneteers al met vakantie?
 
Ah die laatste twee reacties gemist van jullie. Anders mss wat eerder gepland.


Maar is er animo voor een najaarsmeeting? Zelfde route maar dan met droog weer?

Zoja, wie? En het belangrijkste, wanneer?
 
Ik wil wel mee een rondje sturen!
Zelfde rondje lijkt me prima! zelfde weer lijkt me iets minder. Dus laten we inderdaad gaan voor droog weer.
Wanneer maakt voor mij niet heel veel uit. Zaterdag of zondag kan meestal wel. Als ik het maar een beetje van te voren weet!
 
Pas me aan, die van mij voetballen niet maar zijn wielrenners, en die zijn
al oud en zelfstandig genoeg.

:] 8-) moet wel droog weer zijn. ;)
 
Niet te lang wachten met die nieuwe datum? Anders is het gelijk de najaarsmeeting! ;) of gaan de meeste horneteers al met vakantie?
Najaarsmeeting after all... :P

Maar laat maar weten wanneer. Als ik kan en het is droog zul ik vast present zijn ;)
 
Word er nog iets ondernomen of ligt het hier nu weer stil?
lijkt me nu wel eens tijd worden om een datum te prikken
 
Wordt vrij aardig weder volgens mij....al blijft het lastig te voorspellen, zeker in deze tijd van het jaar. Maareeeh, zondag 27 september, iemand?
 
Word er nog iets ondernomen of ligt het hier nu weer stil?
lijkt me nu wel eens tijd worden om een datum te prikken
meh, erg druk laatste tijd. komende weken ook wel. dus niet veel op mf gezeten sorry =p

moet zelf eerst wachten totdat nieuwe uitlaat binnen is voordat ik weer ga rijden, huidige is te lomp om rustig mee te gaan touren (of mss originele opzoeken, dacht dat ik hem nog ergens had liggen maar kon hem niet vinden van de week |( )

@ynod; ik niet helaas.

zie dat meeste ook voor een zondag willen gaan, die heb ik juist bezet staan.. jullie kunnen m gerust op een zondag rijden, heb hem 1,5 keer gereden al de route die beschikbaar is,


voorlopige lijst met mensen die geïnteresseerd zijn (volgens mij?):

jordy920
buzzing hornets
buzzing hornets buurman mss
bert
joep
lemarc
deaf-biker
rayke
ynod
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan