DTR goes Teutoburgerwoud

Gisteren al thuis gekomen van vakantie. Hadden het wel gezien daar en als je je zinnen zet op naar huis gaan, wil je ook zo snel mogelijk thuis zijn. In 10 uurtjes had ik de 1000 km naar huis gereden, precies op tijd voor het avondeten :P

Op de laatste dag van de vakantie heb ik met behulp van een paaltje mijn stuur / voorvork recht weten te buigen. Dat is dus al goed en nu ik thuis ben blijkt dat de achterband nog voldoende profiel heeft om deze rit mee te doen. Goed vierkant is ie wel, maar dat maakt niet zoveel uit.

Ik ga dus wel mee zaterdag! Moet alleen nog even kijken of ik naar het beginpunt rij of direct naar Duitsland, maar dat zal afhankelijk zijn van hoe mijn ochtend gaat. Naar beiden zou ik denk ik toch door Duitsland rijden, dus kan onderweg nog even kijken wat haalbaar is. Voor de terugweg ga ik wel direct aan het einde van de rit, als de route de snelweg op gaat, met de snelste route naar huis.

Heb er zin in! *O*
Leuk! *O*

Speciaal voor jou heb ik een stukje onverhard in de route opgenomen.


(voor de rest: schrik niet, het parkeerterrein van de lunch stop is niet geheel verhard)
 
De route is geladen! Ik zie wel twee wegafsluitingen in de route volgens tomtom, daar komen we vast wel omheen.
Screenshot 2021-08-11 at 21.26.46 .png
Screenshot 2021-08-11 at 21.25.57 .png
 
Ik ga niet mee zaterdag 😭
Ga het allemaal niet halen met dat testen en gezever in mijn drukke schema deze week 😪

Maar ik ga graag een volgende keer weer mee!!
Heel veel plezier allemaal *O*
 
Is er bij de grens DL geen mogelijkheid? Je kan in DL bijna elke hoek vd straat testen met een bewijsje, voor nop
 
Is er bij de grens DL geen mogelijkheid? Je kan in DL bijna elke hoek vd straat testen met een bewijsje, voor nop
Geen idee, ik ga begin september met papa en zijn vrouw naar Dodenau en dan kunnen we wel ergens daar testen vanuit het hotel. Maar wil ook verder niemand ophouden enzo dus het is gewoon eigenlijk niet handig...

Ik heb maandag iets wat last minute is gekomen en een kans is voor me en daar moet ik ook nog voorbereidingen voor treffen etc. Dus het is of aan alle kanten rennen en een leuke dag hebben of dingen rustig aan doen en goed voorbereid naar een gesprek gaan.
Misschien volwassen worden en voor het laatste kiezen dacht ik dus in dit geval 😅😅😅
 
@Diaantje prioriteiten stellen inderdaad ;-)
@MP_NL ik sluit toch aan bij de Shell in Hengelo, lijkt me toch gezelliger!
Jup, al is dat in dit geval best moeilijk want had echt super veel zin om mee te gaan, maar gelukkig komen er nog wel weer meer ritjes.

Ik wens jullie in ieder geval heeeeel veeeel plezier en tot een volgende rit *O*
Ik zag dat het weer ook goed gaat komen dus dat moet lukken !!
 
Als ik mee ga dan kom ik alleen.. vriendlief heeft in de vakantie een ongelukje gehad dus de motor staat bij de garage.... en daarnaast moet hij waarschijnlijk ook werken... maar ik ben er nog steeds niet helemaal over uit 🙈

Vriendlief? De Bandit is toch jouw first, last, everything? :+
 
Geen idee, ik ga begin september met papa en zijn vrouw naar Dodenau en dan kunnen we wel ergens daar testen vanuit het hotel. Maar wil ook verder niemand ophouden enzo dus het is gewoon eigenlijk niet handig...

Ik heb maandag iets wat last minute is gekomen en een kans is voor me en daar moet ik ook nog voorbereidingen voor treffen etc. Dus het is of aan alle kanten rennen en een leuke dag hebben of dingen rustig aan doen en goed voorbereid naar een gesprek gaan.
Misschien volwassen worden en voor het laatste kiezen dacht ik dus in dit geval 😅😅😅
Heel veel succes maandag!
 
Geen idee, ik ga begin september met papa en zijn vrouw naar Dodenau en dan kunnen we wel ergens daar testen vanuit het hotel. Maar wil ook verder niemand ophouden enzo dus het is gewoon eigenlijk niet handig...

Ik heb maandag iets wat last minute is gekomen en een kans is voor me en daar moet ik ook nog voorbereidingen voor treffen etc. Dus het is of aan alle kanten rennen en een leuke dag hebben of dingen rustig aan doen en goed voorbereid naar een gesprek gaan.
Misschien volwassen worden en voor het laatste kiezen dacht ik dus in dit geval 😅😅😅
Heel veel succes maandag, een mooie kans moet je nooit voorbij laten gaan:)
 
Heel veel succes maandag, een mooie kans moet je nooit voorbij laten gaan:)
Dit was ook een mooie kans om in Duitsland een mooie tocht te rijden :+Lastig hoor, al die kansen.

Maar succes hoor.

Vanavond nog even een natte doen over de motor (zomer op de boerderij... een grote vliegenpoep verzameling) en ik ben er klaar voor!
 
Dit was ook een mooie kans om in Duitsland een mooie tocht te rijden :+Lastig hoor, al die kansen.

Maar succes hoor.

Vanavond nog even een natte doen over de motor (zomer op de boerderij... een grote vliegenpoep verzameling) en ik ben er klaar voor!
Jup maar die kans om met jullie motor te rijden komt (hopelijk) nog veel vaker :+
 
Dit was ook een mooie kans om in Duitsland een mooie tocht te rijden :+Lastig hoor, al die kansen.

Maar succes hoor.

Vanavond nog even een natte doen over de motor (zomer op de boerderij... een grote vliegenpoep verzameling) en ik ben er klaar voor!
Ach, ik kom morgen nog aanzetten met de modder en stofbende van Frankrijk / Italië :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan