Weerbericht belfast eind april: het weer varieert van zonnig tot zwaarbewolkt. Het kan de hele tijd zonnig zijn maar ook de hele tijd zwaarbewolkt en alle varianten daar tussenin. Kans op regen, hagel, natte sneeuw en onweer. Ook kans op wind met windstoten maar het kan ook windstil zijn. De dagtemperatuur varieert tussen 0 en 25 graden.
Ik snap het al ...
"Totaal onvoorspelbaar, te nemen zoals het komt!" 😁

Nou ja, dacht ik wel hoor, 't is Noord-Ierland he, het weer is daar tig keer wispelturiger dan bij ons.

Geen probleem als het regent hoor, maar ik hoop gewoon wolkenwaardige foto's te kunnen maken 🤗

Edit: om een tipje van de sluier op te lichten, hier ergens ga ik een tussenstop maken, en ik zou het jammer vinden als dat geen mooie woljenfoto's zou kunnen opleveren.
 
Ik snap het al ...
"Totaal onvoorspelbaar, te nemen zoals het komt!" 😁

Nou ja, dacht ik wel hoor, 't is Noord-Ierland he, het weer is daar tig keer wispelturiger dan bij ons.

Geen probleem als het regent hoor, maar ik hoop gewoon wolkenwaardige foto's te kunnen maken 🤗

Edit: om een tipje van de sluier op te lichten, hier ergens ga ik een tussenstop maken, en ik zou het jammer vinden als dat geen mooie woljenfoto's zou kunnen opleveren.
Weet niet of je het wat vindt maar als daar toch bent misschien een of een paar whiskey-stokerij / distilleerderijen bezoeken .
 
Vanmorgen nog een mooi foto momentje...
20230404_105834.jpg
20230404_105807.jpg
20230404_105840.jpg

Rest van de dag nagenog wolkloos, maar fris. Begin al aardig te verbranden. Hele dag aan het werk buiten . In en rond de voortent.
 
Laatst bewerkt:
@BornToReign: de weerberichten hebben het tot dusver over ´her en der´ een bui morgen. :/
denk je dat er morgenmiddag gereden kan worden zonder druppels op het vizier met (eventueel) een zonnetje en wat wolkjes? :)

enniewee: vanochtend vroeg scheen de zon nog :)
full

ik weet het, de grond is nogal donker, maar dit is de enige geslaagde foto :$
Helaas,ik kan je geen droog weer beloven.

Heb jij een nieuwe bike???
 
Rij iedere dag woonwerk met mijn motor scooter maar gister na dik 10 maanden mocht mijn Versys ook weer het dag licht zien , klein rondje om de blok gedaan .
20230408_130058.jpg

En vandaag voor het eerst in dik 10 maanden mijn 1e rond rit gedaan na mijn long covid en met een paar stopjes was ik ook weer blij dat ik thuis was , aan de ene kant lekker ontspannen maar de andere kant ook weer vermoeiend.
20230409_120711.jpg
20230409_122745.jpg
20230409_125703.jpg

20230409_133252.jpg
20230409_133303.jpg

Toch een paar wolkjes mee gepakt .
 
Rij iedere dag woonwerk met mijn motor scooter maar gister na dik 10 maanden mocht mijn Versys ook weer het dag licht zien , klein rondje om de blok gedaan .
Bekijk bijlage 1866272
En vandaag voor het eerst in dik 10 maanden mijn 1e rond rit gedaan na mijn long covid en met een paar stopjes was ik ook weer blij dat ik thuis was , aan de ene kant lekker ontspannen maar de andere kant ook weer vermoeiend.
Bekijk bijlage 1866300Bekijk bijlage 1866301Bekijk bijlage 1866302
Bekijk bijlage 1866303Bekijk bijlage 1866304
Toch een paar wolkjes mee gepakt .
Helaas herkenbaar... Wel fijn dat je weer van het motorrijden hebt kunnen genieten! Hopelijk vaker de komende tijd!
Suc6 met herstel!!
 
Helaas herkenbaar... Wel fijn dat je weer van het motorrijden hebt kunnen genieten! Hopelijk vaker de komende tijd!
Suc6 met herstel!!
Toch groot verschil tussen de motor scooter en de Versys , na het werk is iedere dag 20 min heen en terug .
Maar de Versys is ook veel zwaarder en ook dat merk je goed en de concentratie dat telt ook mee natuurlijk maar we bouwen het op en hopen dat het snel beter gaat worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan