Wilde al anderhalve week op de brommert weg en steeds was er wel wat waardoor het niet doorging. Vanmiddag de boel de boel gelaten en opgestapt voor een rondje met mooie luchten. Fris was het wel... toen ik vertrok werd er 5° op het display aangegeven. Na een kopje thee in Hoenderloo was die temperatuur gezonken naar 1° en ontstond er een beetje grondmist op de velden. Prachtig gezicht en heerlijk genoten! Goed pak, handvatverwarming aan en ik heb het niet koud gehad tijdens de rit van in totaal iets meer dan 100km. Ja een paar koude voeten maar die waren al koud bij aanvang van de rit... kortom ik heb een mooie middag gehad, jullie kunnen zo een beetje meegenieten.. *D


Eerst een eindje over de Waaldijk


Daarna een eindje langs het Pannerdens Kanaal (de Rijn) nog net links in beeld


Beukenbossen bij de Posbank waar het soms oppassen was, nat en veel meer blad op de weg dan op deze foto, dus rustig aan!


Posbank


Posbank


Posbank


Museum Vliegbasis Deelen


Nog ff en de zon gaat onder, dit is tussen Deelen en Hoenderloo
 
Wilde al anderhalve week op de brommert weg en steeds was er wel wat waardoor het niet doorging. Vanmiddag de boel de boel gelaten en opgestapt voor een rondje met mooie luchten. Fris was het wel... toen ik vertrok werd er 5° op het display aangegeven. Na een kopje thee in Hoenderloo was die temperatuur gezonken naar 1° en ontstond er een beetje grondmist op de velden. Prachtig gezicht en heerlijk genoten! Goed pak, handvatverwarming aan en ik heb het niet koud gehad tijdens de rit van in totaal iets meer dan 100km. Ja een paar koude voeten maar die waren al koud bij aanvang van de rit... kortom ik heb een mooie middag gehad, jullie kunnen zo een beetje meegenieten.. *D


Eerst een eindje over de Waaldijk


Daarna een eindje langs het Pannerdens Kanaal (de Rijn) nog net links in beeld


Beukenbossen bij de Posbank waar het soms oppassen was, nat en veel meer blad op de weg dan op deze foto, dus rustig aan!


Posbank


Posbank


Posbank


Museum Vliegbasis Deelen


Nog ff en de zon gaat onder, dit is tussen Deelen en Hoenderloo
Leuke reeks @TigerManZ :t
 
Wilde al anderhalve week op de brommert weg en steeds was er wel wat waardoor het niet doorging. Vanmiddag de boel de boel gelaten en opgestapt voor een rondje met mooie luchten. Fris was het wel... toen ik vertrok werd er 5° op het display aangegeven. Na een kopje thee in Hoenderloo was die temperatuur gezonken naar 1° en ontstond er een beetje grondmist op de velden. Prachtig gezicht en heerlijk genoten! Goed pak, handvatverwarming aan en ik heb het niet koud gehad tijdens de rit van in totaal iets meer dan 100km. Ja een paar koude voeten maar die waren al koud bij aanvang van de rit... kortom ik heb een mooie middag gehad, jullie kunnen zo een beetje meegenieten.. *D


Eerst een eindje over de Waaldijk


Daarna een eindje langs het Pannerdens Kanaal (de Rijn) nog net links in beeld


Beukenbossen bij de Posbank waar het soms oppassen was, nat en veel meer blad op de weg dan op deze foto, dus rustig aan!


Posbank


Posbank


Posbank


Museum Vliegbasis Deelen


Nog ff en de zon gaat onder, dit is tussen Deelen en Hoenderloo
👊🏻Bikkel ben je,met deze temperaturen eropuit 💪🏻😘👍🏻
 
In de lucht was het duidelijk 50 tinten grijs
ED942D03-7C26-4139-B74B-7E0326D654F1.jpeg

Ik had eindelijk weer eens tijd om gewoon eventjes een rondje te kunnen maken, gisteravond de strooiwagens zien rijden, dus pakken we vandaag de rode duivel maar weer.

Wat voel je je dan ineens opgevouwen op zo’n VFR joh, na een paar ritjes Adventure zit dit ineens een stuk kleiner. Ten tijde van de MT leek de VFR een grote motor 😅
 
👊🏻Bikkel ben je,met deze temperaturen eropuit 💪🏻😘👍🏻
Zoals ik al aangaf, heb het niet koud gehad alleen mijn voeten maar daar heb ik toch al snel last van...
Goed pak, handvatverwarming aan en rijden maar. En het toerscherm voorop helpt ook.
Daarbij rij ik rustig omdat ik nog steeds niet helemaal hersteld ben na corona nu bijna een jaar geleden.
Een rustige rijstijl vergt nu een maal minder energie en dat is wat ik niet voldoende heb.
Daarbij zijn nu de wegen vaak nat en er blad op de weg liggen wat niet fijn is als je een bocht om kom...

Kortom met de juiste spullen en gematigd tempo is het ook met fris weer genieten op de brommert!
 
Terug
Bovenaan Onderaan