Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

En een goede morgen btw :W

Hier ook niet op de scootah naar de arbeid, pak lekker het koekblik. Heeft natuurlijk niks met de sneeuw te maken, maar anders kom ik nooit aan de 10.000 km per jaar... :+
 
Geen idee wat ik daar nou van moet vinden, tot aan het zadel ziet het er best goed uit, verder naar achteren vind ik dan weer om te huilen... :/
Het is wel een beetje Thunderbird design. :+
En dat kan ook bijna niet anders door het hele pakket wat er onder moet.
Opstappen en snel wegwezen. Handig ding. :]
 
Misschien wat langer naar deze foto kijken .:+
Super Soco TC MAX.JPG

Spaakwielen staan haar ook wel goed. :Y
 
Ik vind de kont maar niks (x2 :+ ) verder ziet ie er wel nice uit :Y

Vandaag op de motor gereden. Snelwegen prima te doen, hier in de wijk was t best tricky met opgevroren plassen...
Ze blijft nu lekker even binnen staan denk ik :P
Straks maar even boodschappen doen met de auto :)
 
En een goede morgen btw :W

Hier ook niet op de scootah naar de arbeid, pak lekker het koekblik. Heeft natuurlijk niks met de sneeuw te maken, maar anders kom ik nooit aan de 10.000 km per jaar... :+
Ik zag dezelfde auto rijden vanochtend bij de Heinenoord tunnel.
Viel me al van ver op omdat het dak een andere kleur is. Even kijken wat voor eentje dat is. :Y
Stoere naam. 8-)

Ik dacht even dat het heel koud zou zijn maar het was maar nèt onder nul om zeven uur. :]
 
Ik zag dezelfde auto rijden vanochtend bij de Heinenoord tunnel.
Viel me al van ver op omdat het dak een andere kleur is. Even kijken wat voor eentje dat is. :Y
Stoere naam. 8-)

Ik dacht even dat het heel koud zou zijn maar het was maar nèt onder nul om zeven uur. :]
Wij hebben ‘m helemaal in het zilvergrijs, die was al op voorraad, anders hadden we weer een paar maanden extra levertijd. Dan zouden we weer met de apk en hogere bpm zitten, nu kon alles nog eind van december geregeld worden :) Vandaag de halogeen verlichting even vervangen door led, vind ik toch mooier. Verder ga ik er niets aan doen :N
 
Weekend vroege diensten :/

Ga dinsdag naar Roughneck om te kijken of hij inlets kan maken voor de Sato dempers. Zou wel fijn zijn, kan dat hoofdstukje ook weer afgesloten worden... :)
 
Dat kan ie vast wel, ik heb al heel wat moeilijkere dingen van hem voorbij zien komen hier op MF.
Mocht ie het niet kunnen kan je altijd @Nop62 eens een PB sturen, die maakt ook zijn eigen uitlaten, in RVS.
BTW, zojuist een origineel Kawasaki onderhoudsboek, service manual gescoord via eBay. Voor de ZRX.
Haynes of andere bekenden maken hem niet en ze zijn niet te vinden. Wel te downloaden, maar
ik heb liever een echt boek. Hoef ik niet elke keer van de garage naar de PC te lopen en weer terug.:+

Fijn weekend allen, :t
 
Dat kan ie vast wel, ik heb al heel wat moeilijkere dingen van hem voorbij zien komen hier op MF.
Mocht ie het niet kunnen kan je altijd @Nop62 eens een PB sturen, die maakt ook zijn eigen uitlaten, in RVS.
BTW, zojuist een origineel Kawasaki onderhoudsboek, service manual gescoord via eBay. Voor de ZRX.
Haynes of andere bekenden maken hem niet en ze zijn niet te vinden. Wel te downloaden, maar
ik heb liever een echt boek. Hoef ik niet elke keer van de garage naar de PC te lopen en weer terug.:+

Fijn weekend allen, :t
Heb je dan geen tablet?
Zelf vind ik papier trouwens ook fijner.
 
Nee, ik heb een gewone desktop PC, met breedbeeld monitor. Vind ik prettiger in het gebruik, heb weleens een laptop gehad, maar vond het maar niks.
Ik heb ook liever gewoon een boek, om erbij te hebben tijdens onderhouds werkzaamheden. :)
 
Wij hebben ‘m helemaal in het zilvergrijs, die was al op voorraad, anders hadden we weer een paar maanden extra levertijd. Dan zouden we weer met de apk en hogere bpm zitten, nu kon alles nog eind van december geregeld worden :) Vandaag de halogeen verlichting even vervangen door led, vind ik toch mooier. Verder ga ik er niets aan doen :N
Dit was een witte met zwart dak.
Wat voor LED lampen heb je gemonteerd?
Weekend vroege diensten :/

Ga dinsdag naar Roughneck om te kijken of hij inlets kan maken voor de Sato dempers. Zou wel fijn zijn, kan dat hoofdstukje ook weer afgesloten worden... :)
Roughneck is een held. 8-)
Laat hem gelijk al je kuipdelen en tank uit aluminium kloppen. :+ ;)
 
Dat kan ie vast wel, ik heb al heel wat moeilijkere dingen van hem voorbij zien komen hier op MF.
Mocht ie het niet kunnen kan je altijd @Nop62 eens een PB sturen, die maakt ook zijn eigen uitlaten, in RVS.
BTW, zojuist een origineel Kawasaki onderhoudsboek, service manual gescoord via eBay. Voor de ZRX.
Haynes of andere bekenden maken hem niet en ze zijn niet te vinden. Wel te downloaden, maar
ik heb liever een echt boek. Hoef ik niet elke keer van de garage naar de PC te lopen en weer terug.:+

Fijn weekend allen, :t
Die zou ik dan ook nog kunnen proberen, thanks voor de tip... :t
 
Dit was een witte met zwart dak.
Wat voor LED lampen heb je gemonteerd?
Roughneck is een held. 8-)
Laat hem gelijk al je kuipdelen en tank uit aluminium kloppen. :+ ;)
Heb deze ledlampen er in zitten. Ze zien er netjes en degelijk uit en geven goed licht, dus heb ik ze ook maar voor de Picanto besteld (bij Aliexpress). Alleen nog ff kijken voor grootlicht...
3661074961495920371.jpg



Heb al eens aan Roughneck gevraagd of hij een oem tank om kon bouwen naar endurance, maar dat zou een "lastige" worden. Vermoedde dat een tank vanaf scratch maken makkelijker/beter (en ook duurder) zou zijn.
 
Snap sowieso niet dat je met de motor naar buiten gaat als de wegen er zo uitzien, dat is vragen om problemen. Begreep dat ie 'm ook nog ff een stukje verschoven heeft, dan heb je het ook niet helemaal begrepen |( Maar goed, ik was er niet bij....
Dat heeft ie zeker, als je nu naar dat topic gaat staat er een filmpje van. Maar goed, zelf heeft ie nix, en de motor eigenlijk ook niet.
Heeft ie geluk mee! Ik rij nu zelf dus ook niet, mag ook niet gezien de winterstop tot 1 Maart in de verzekering. Ik rij pas weer als het lekker weer word.
Heb de tijd wel gehad dat ik door weer en wind moest, aangezien ik alleen een motorrijbewijs had.. RBW voor de auto had ik pas 3 jaar later.
Gehaald omdat mijn vriendin die ik destijds had het zat was om in de kou achterop te zitten.
deegroller.gif


Laat het maar weer snel lente, en zomer worden.:)
 
Snap sowieso niet dat je met de motor naar buiten gaat als de wegen er zo uitzien, dat is vragen om problemen. Begreep dat ie 'm ook nog ff een stukje verschoven heeft, dan heb je het ook niet helemaal begrepen |( Maar goed, ik was er niet bij....
Ik had het vrijdag vrijwel overal sneeuwvrij. Alleen even de straat uitduwen, maar daar was een smal spoor.
En bij een tussenpunt de motor honderd meter verderop geparkeerd wegens de platgereden sneeuw. :Y

Hij heeft ondertussen een filmpje gepost.
Te schuin op de stoep afgereden. Leermoment met goede afloop = weinig schade.. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan