Been there, done that. Exact dezelfde fout gemaakt. Ik reed misschien 20, in het "treintje" naar het groene verkeerslicht toe. Rechts een straat naar een studentenwoningcomplex waar heel vaak kamikazefietsers uit komen knallen, dus altijd inhouden en goed de straat inkijken. Toen weer vooruit, alwaar een auto blijkbaar ergens voor had moeten remmen want het treintje stond, ondanks nog steeds groen, opeens stokstijf stil. Ook veel te hard geremd, ook onderuit (natte weg), op links gevallen. Motor schoof onder een SUV voor me, die geen krasje had. Mijn (aftermarket) kuip die er bij de koop al op mijn NTV 650 zat was echter geheel total loss, en spiegels, lamp, radiator, stepje, schakelpookje, voorspatbord en stuur onherstelbaar verkreukeld. Ook een dikke deuk in rechterkant tank omdat stuur echt was dichtgevouwen onder de SUV. Om het zacht uit te drukken kon ik niet meer verder rijden. Gênanter was nog dat ik op weg was naar huis alwaar mijn toen kersverse vriendinnetje stond te wachten om voor het eerst bij mij thuis te komen. Die relatie heeft uiteindelijk ook maar drie maanden geduurd overigens
MAAR:
Ik heb daarvóór nog nooit in mijn leven ook maar met een schroevendraaier naar een voertuig durven wijzen. Maar toen het krot voor mijn deur stond heb ik handleidingen en gereedschap ter hand genomen, e-bay en sloop-verkoop-sites afgespeurd en alle kapotte onderdelen vervangen. Alleen de tank heeft z'n deuk nog, verder was 'ie binnen een week of drie weer helemaal in orde. Ik heb er heel veel van geleerd, en het belangrijkste resultaat is uiteindelijk dat het in plaats van een Magisch Apparaat opeens een machine is geworden waar ik wat mee kan en van weet. Plus het is nu echt Mijn Brommert
Het glas is halfvol beste man, maak er het beste van en veel succes en plezier met repareren!