Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haast maken in de spits heeft totaal geen nut....
Nee hoor volgende keer doet hij hetzelfde want hij dacht,
wat een mongool op die motor.... die hoort hier niet
serieus kende iemand die dat zo vertelde.
Ongeduldig bouwbusje probeerde tussen Wierden en Rijssen via de turborotonde mij binnendoor in te halen. Is hem trouwens ook net gelukt. Doet hij het de volgende rotonde weer bij zijn voorganger. Kerel haast maken of dat het op leven en dood was. En raad eens wie naast mij bij de verkeerslichten stond. Juist.
Jij stond naast hem omdat je tussen de file doorgereden bent tot aan het busje.Ongeduldig bouwbusje probeerde tussen Wierden en Rijssen via de turborotonde mij binnendoor in te halen. Is hem trouwens ook net gelukt. Doet hij het de volgende rotonde weer bij zijn voorganger. Kerel haast maken of dat het op leven en dood was. En raad eens wie naast mij bij de verkeerslichten stond. Juist.
Vanochtend op weg naar het werk. Ik kom net uit de dienstweg tunnel bij Schiphol en rij zo'n 100km/pu (mag daar 70) komt er heel snel naast mij rijden;
[afbeelding]
Maakt het gebaar rustig aan en gaat weer verder.
Zo kan het dus ook
Jij stond naast hem omdat je tussen de file doorgereden bent tot aan het busje.
Hij heeft wel degelijk winst gemaakt (en anderen gehinderd)
Moet ie maar een motor kopen. Hoeft ie zich ook niet zo aso te gedragen
waarom stap je niet af en controleer je op schade?3 dagen gereden dit jaar en dit is er al gebeurd:
Afgelopen dinsdag: ik nader een kruising waarop ik voorrang heb, auto schiet maar op het laatste moment voor mij langs.
Afgelopen woensdag: auto rijdt zonder te kijken rotonde op waar ik rij, ik vol in de ankers en hij ook.
Net: ik moest even ergens heen maar het stond vast en kon er niet langs rijdt er een auto tegen mijn achterband aan Filmpje:
Fijn zo dat motorrijden met al die debielen.
waarom stap je niet af en controleer je op schade?
Stukje verder gedaan, daar stil gaan staan is niet handig. Vanaf de snelweg komen de meeste mensen via een rotonde deze weg op en als ik daar 5 min stil sta staat vervolgens de A27 vast
3 dagen gereden dit jaar en dit is er al gebeurd:
Afgelopen dinsdag: ik nader een kruising waarop ik voorrang heb, auto schiet maar op het laatste moment voor mij langs.
Afgelopen woensdag: auto rijdt zonder te kijken rotonde op waar ik rij, ik vol in de ankers en hij ook.
Net: ik moest even ergens heen maar het stond vast en kon er niet langs rijdt er een auto tegen mijn achterband aan Filmpje:
Fijn zo dat motorrijden met al die debielen.
Ik heb ondertussen al een hele collectie sinds ik met camera rij
halverwege februari:
https://www.youtube.com/watch?v=I1iEmh7ULzs
een plekkie olie ter grootte van je hand in de binnenbocht....
en begin februari....
https://www.youtube.com/watch?v=tnal6w4qqYY
Is het weer die tijd van de maand?halverwege februari = je kan niet rijden
begin februari = je hebt totaal geen respect
Is het weer die tijd van de maand?
halverwege februari = je kan niet rijden
begin februari = je hebt totaal geen respect