Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag voor het eerst (ja ja) tussen de file doorgereden. Heel veel koekblikken (vooral de grote en dure) die voor me schoven. Zelfs een politieauto die netjes voor me opzij ging.
Da's klote, waarom stonden ze niet gewoon aan de kant :?

Dan heb je een deuk, een hoop gedoe en veel ergernis. En bovendien voorgang verlenen is een plicht. Voorrangnemen is geen recht. Dus als je dat wel bewust doet, is er zelfs een kans dat je er niet eens mee wegkomt. Kortom je hebt ergernissen in het verkeer, maar waag je er niet aan om de strijd op deze manier aan te gaan.
Er zijn zat verhalen waarbij dit soort acties helemaal niet goed afliepen, soms met degene die het veroorzaakte en soms met de ander.
Hier ligt Rnej, hij had voorrang...

:^

Ik laat het zelf meestal wel merken dat ik voorrang had. Maar goed, zeker in de polders waar soms huizen recht op de hoeken staan waardoor je geen overzicht heb haal ik mijn schouders op. Rechts je voorrang nemen is dan vragen om problemen. Want je bent onzichtbaar voor elkaar. Tenzij je elke kruising stapvoets neemt om het straatje in te kijken. :P

Dan heb je een deuk, een hoop gedoe en veel ergernis. En bovendien voorgang verlenen is een plicht. Voorrangnemen is geen recht. Dus als je dat wel bewust doet, is er zelfs een kans dat je er niet eens mee wegkomt. Kortom je hebt ergernissen in het verkeer, maar waag je er niet aan om de strijd op deze manier aan te gaan.
Er zijn zat verhalen waarbij dit soort acties helemaal niet goed afliepen, soms met degene die het veroorzaakte en soms met de ander.
Hier ligt Rnej, hij had voorrang...

goed punt, maar ben het wel met Neander eens. de reden dat al die bouwvakkersbusjes zo bumperkleven , is omdat mensen nu eenmaal aan de kant gaan... en zo is het niet anders met mensen die voorrang nemen door meer gas te geven..

ik krijg over een maand of 3 een leasebak, mijn auto gaat naar de sloop want de handelaar geeft er toch niets voor... . dan toch maar eens gewoon van rechts komen en voorrang hebben :+

Ik laat het zelf meestal wel merken dat ik voorrang had. Maar goed, zeker in de polders waar soms huizen recht op de hoeken staan waardoor je geen overzicht heb haal ik mijn schouders op. Rechts je voorrang nemen is dan vragen om problemen. Want je bent onzichtbaar voor elkaar. Tenzij je elke kruising stapvoets neemt om het straatje in te kijken. :P

in een stadscentrum gewoond waar ik om zo'n blinde hoek moest als ik naar huis reed.. en daar reed ik elke keer stapvoets (letterlijk, dus niet de wettelijke 15 kmu, maar 5 km/u ofzo)

2x in 1 jaar iemand op mijn motorkap gehad die dus tegen mijn (beide keren: al stilstaande) auto aanliep/rende

moet je je dus eens voorstellen wat zo'n busje met 50 veroorzaakt... -O-

Laatst bewerkt:
Tenzij je met het grootste voertuig rijdt, dan kom je overal mee weg.Dus er gebeurt niets, de asociale verkeersdeelnemers kunnen dan maar gewoon hun ding blijven doen omdat er niets of niemand hen ook maar een stroobreed in de weg legt om hen op hun verantwoordelijkheden en mogelijke gevolgen van hun daden te wijzen!!

Post jij nou echt altijd hetzelfde :?

Post jij nou echt altijd hetzelfde :?
Heb er zelfs een speciale knop voor laten programmeren in MF.
Om het jaar of zo, laat ik de inhoud veranderen.

Het is pas als je verschillende dingen verwacht als reactie op dezelfde handelingen dat je eens je kop moet laten nakijken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan