HopHopGasErop
Die hard MF'er
- 24 okt 2016
- 386
- 252
Heb de foto even overbelicht. Maar zo heb ik m’n voet ongeveer. Dan zijn sliders echt wel fijn
Hapt in ieder geval niet het asfalt in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Spul is besteld, zal een nog een voor/na foto plaatsen binnenkortPeek polish
Heel binnenkort zelfs( lees morgen)Op straat hoef je je niet te schamen voor 1 cm aan rand. Ik rijd zelf met aftermarket rearsets, weet niet of je met standaard rearsets dan al aan de grond hoort te zitten? Maar bochtentraining is altijd aan te bevelen! @Giggs gaat binnenkort naar Berghem met MCT.
Mooie SV, maar had ik volgens mij al gezegd. De Laser GP uitlaat ziet er ook prima uit, maar is inderdaad erg luid.Goedenavond mede SV-rijders,
Het is even stil geweest rondom mijn activiteit hier op het forum (wel meegelezen).
De kogel in door de kerk, ik heb uiteindelijk de SV650 gekocht welke ik een tijd geleden hier heb laten zien .
Ik zal mezelf allereerst eens voorstellen: Ik ben Peter en kom uit het zonnige zuiden (Breda). Zoals in mijn onderschrift te zien heb ik al een aantal motoren gehad en had altijd gedacht een echte Kawasaki fan te zijn, maar nu ik een aantal weken op de SV rijd begin ik daar toch vanaf te stappen.
De motor bevalt mij tot nu toe erg goed en zit er elke keer weer met een grote glimlach op. Toch zijn er een paar dingen die ik graag zou willen veranderen, mede ook omdat ze mij tegenhouden in het extra rijplezier/gedrag.
1; de vering is erg slap en de remmen zouden ook wat meer bite mogen hebben. Nu twijfel ik om een front end van een GSXR te plaatsen of een keer langs Hyperpro te gaan i.c.m. stalen remleidingen. Wat raden jullie aan? Voor de achterveer zou ik een zx10r shock willen toepassen of wederom hyperpro.
2; Zoals eerder aangegeven is de uitlaat erg luid. Ik rijd nu met de DB-killers in en het is nog erg hard. Hierdoor valt het mooie twin geluid een beetje weg. Zelf zit ik te denken om een keer naar Pajic te gaan en daar een sc-project te laten monteren. @roger_SV waar heb jij je demper vandaan. Deze ziet er ook erg gelikt uit! Heb je toevallig een fimpje beschikbaar?
3; Het ABM stuur is wat aan de brede kant en zou hier een renthal of LSL superbike stuur op willen monteren. (zo breed dat ik er 2 autospiegels af heb gereden)
Dit was het voor nu. Ik zal vooral meelezen en als ik mij geroepen voel, reageren of vragen stellen. Hopelijk is dat geen probleem?
Owja bijgaand nog wat 'oude' foto's, maar heej beter iets dan niets (btw, de originele spiegels zitten er inmiddels op)
Bekijk bijlage 1410671Bekijk bijlage 1410672
Met de voorkant ben je al een heel eind door de vorken een beurtje te geven en de veren te vervangen.
Remmerij daarintegen, met een setje TRW full-sinter en stalen remleidingen zit je bij ieder stoplicht met het achterwiel in de lucht.
Uit ervaring kan ik zeggen dat een Gsxr voorkant erg duur is. Als je die kant op wil gaan, doe je het vooral voor de 'shits and giggles'.
Paypal kun je toch makkelijk aanvragen?
Tip leg het schuurpapier op een stukje glas of een spiegel deze zijn namenlijk 100% vlak (lachspiegels uitgezonderd)Klopt, maar niet zo'n trek om m'n betaalrekening eraan te koppelen
...
De blokken zijn vrijwel nieuw zonder echte groeven, dus kietel ze even op een schuurpapiertje. Het is niet dat ik 3mm aan voering weg moet schuren.
Mooiste SV van het nieuwste type. De demo waarop ik heb gereden met passagier had een slappe achterband waardoor het niet super reed. Ondanks dat vond ik 'm best Ok rijden, ook in de bochten. Dan te bedenken dat het met een band op spanning nog wat beter zou zijn. Wat je ook nog even kunt doen is wat proberen met de bandenspanning. Voor 2,3 en achter 2,6 ofzo een keer proberen.Vanmorgen maar weer even op pad geweest. Merk wel dat ik nog steeds moet wennen aan de motor. Bochten gaan steeds beter, maar nog steeds een beetje met geknepen billen
Heb het gevoel dat de motor een beetje wiebelt in de bochten. De voor en achterveer wat strakker gezet, dat scheelt al iets. Misschien toch maar kijken naar nieuwe vering?
De eerste 1600km staan er in ieder geval op. Ook zijn eerste beurt gehad bij 1200km. Niks bijzonders, alleen olie en filter wat vervangen moesten worden.
Verder nog het korte kentekenplaathouder (uit China) gemonteerd, andere spiegeltjes welke ik kan verstellen en een TomTom rider 500 gemonteerd bij de balhoofdmoer. Moest alleen wel een andere, open moer erop zetten, maar dat was geen probleem.
Bekijk bijlage 1411125
Bekijk bijlage 1411126
Bekijk bijlage 1411127
Zit te kijken naar led knippers (uit China) andere uitlaat demper en misschien dus nog andere voor- en achtervering. Maar alles op z'n tijd.
Mooiste SV van het nieuwste type. De demo waarop ik heb gereden met passagier had een slappe achterband waardoor het niet super reed. Ondanks dat vond ik 'm best Ok rijden, ook in de bochten. Dan te bedenken dat het met een band op spanning nog wat beter zou zijn. Wat je ook nog even kunt doen is wat proberen met de bandenspanning. Voor 2,3 en achter 2,6 ofzo een keer proberen.
Ik gebruik zelf voor alle voertuigen op luchtbanden een fietspomp met manometer. Al zou het ding afwijken, dan nog weet je waarmee jíj lekker rijdt. Bandenspanningdmeter is ook altijd handig. Gewoon mee onder de duoseat
Gewoon een beetje mee spelen en proberen.
Welke banden zitten er tegenwoordig standaard op de SV?