Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de lezers die niet lezen dat er zondag een meeting is.... kijk even HIER dan en kom ook!
 
Als er nu nog SV eigenaren zijn die het niet weten weet ik het ook niet meer.
Hier nog het eindresultaat van mijn bijdrage voor zondag. Zelfs de achtervork ziet er schoon uit 😸
IMG_8066.PNG

Tot zondag 🏍
 
Laatst bewerkt:
Als er nu nog SV eigenaren zijn die het niet weten weet ik het ook niet meer.
Hier nog het eindresultaat van mijn bijdrage voor zondag. Zelfs de achtervork ziet er schoon uit 😸
Bekijk bijlage 1408908
Ja. Zou je denken. De opkomst is dit keer wat magertjes. En hoop mensen lezen niet een paar (of één) pagina terug ;)
 
Heb vanmiddag nog even mijn nieuwe tomtom draadje naar de accu gelegd.. dat stond nog op de todo lijst en zag toen ook dat de ketting wat slap hing... dus ik draai die moer los met een wielsleutel... draait dat stelplaatje mee; krom en een beschadiging op mijn achterbrug nu :(

Plaatje weer recht gebeukt op de werkbank maar volgende keer dus meteen de slagmoersleutel erop B|
 
Heb vanmiddag nog even mijn nieuwe tomtom draadje naar de accu gelegd.. dat stond nog op de todo lijst en zag toen ook dat de ketting wat slap hing... dus ik draai die moer los met een wielsleutel... draait dat stelplaatje mee; krom en een beschadiging op mijn achterbrug nu :(

Plaatje weer recht gebeukt op de werkbank maar volgende keer dus meteen de slagmoersleutel erop B|
Zonde
 
Heb vanmiddag nog even mijn nieuwe tomtom draadje naar de accu gelegd.. dat stond nog op de todo lijst en zag toen ook dat de ketting wat slap hing... dus ik draai die moer los met een wielsleutel... draait dat stelplaatje mee; krom en een beschadiging op mijn achterbrug nu :(

Plaatje weer recht gebeukt op de werkbank maar volgende keer dus meteen de slagmoersleutel erop B|
mij ook overkomen, slap spul dat plaatje
 
Dat had ik nou ook alleen zijn mijn handen te klein voor stand 6😅😂

Ik heb de mijne op 3 volgens mij. Heerlijk dichtbij voor mijn kleine handjes.

Heb van tevoren de koppelingkabel bij het blok afgesteld volgens WPHB (en een nieuwe koppelingkabel O-) ).

Maakt het punt van koppelen/ontkoppelen zooo voorspelbaar. :Y
 
Heeft iemand van jullie wel eens een pin uit de zekeringendoos losgehaald? Heb er net even mee zitten pielen omdat ik een voeding naar m'n Garmin wil schakelen over het contact, maar ik krijg die pinnetjes er niet gemakkelijk uit helaas.
 
Ik heb de contact geschakelde draad doorgeknipt en gesoldeerd met een extra draad er tussen, om een relais te schakelen voor al m'n accessoires.
 
Welke kleur draad heb je hiervoor gebruikt? Neem aan de oranje die de zekeringdoos inkomt?

Ja, uiteraard wel weer netjes weggewerkt met een krimpkousje e.d. Ik gebruik zelf een 20 amp relais, met een 10 amp zekering voor de accessoires. Kleine kans dat ik daar bovenuit kom met GPS en handvat verwarming. :Y

Relais heb ik net links van het zekeringhuis aan het frame hangen (waar aan de andere kant de draadbende van de spanningsregelaar zit). Werkt overigens nu al een jaar perfect.
 
Prut, het laatste ronde getal waarbij mijn teller hoger staat dan die van jou is vandaag waarschijnlijk een feit.
Ik neem aan dat jij de 130.000 eerder voorbij zult zien trekken danik.
Vandaag weer een nieuw filter en 2300 ml 5W40 voor mijn SV :P

IMG-8113.JPG
 
Prut, het laatste ronde getal waarbij mijn teller hoger staat dan die van jou is vandaag waarschijnlijk een feit.
Ik neem aan dat jij de 130.000 eerder voorbij zult zien trekken danik.
Vandaag weer een nieuw filter en 2300 ml 5W40 voor mijn SV :P

Bekijk bijlage 1409827
Ik wist dat je inderdaad eerder de 120k zal redden, maar ik wil eigenlijk wel eerder de 123.456 halen XD
Maar dat zal erg krap worden ben ik bang
Ik ben net de 115 gepasseerd
 
Je zou toch veel meer gaan rijden aan woon-werk of woon-studie?
Is dat niet meer doorgegaan dan?
 
Dan zou je er binnen maximaal 4 maanden toch wel moeten zijn. 3456 km voor mij nog, maar zomers niet zoveel SV- kilometers. We zullen het zien. Geniet van de zomer 👍🏻
 
Dan zou je er binnen maximaal 4 maanden toch wel moeten zijn. 3456 km voor mij nog, maar zomers niet zoveel SV- kilometers. We zullen het zien. Geniet van de zomer 👍🏻
ga ik zeker doen!
dit jaar ga ik niet met de motor op vakantie, maar met de auto, dus komen minder km bij.
We zien wel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan