Het Grote Motovlog Topic Deel I

Ik doe wel aan verzoeken, mits het een beetje te doen is. Iemand wilde iets weten van een camera. Prima, maak ik een apart ritje met wat ze vragen.
Maar een ander wil weer graag een politieachtervolging op een specifieke motor; ja, doei! :]
 
Nice. Het betrekken en vervolgens reacties krijgen maakt het ook leuker.

Het maakt het niet alleen leuker, je scoort er ook hoger mee qua video, want meer reacties ziet YT als een populairdere video en zal het dus eerder aanbieden. Zelfde geldt natuurlijk voor likes, maar ook zeker dislikes.
 
  • Leuk
Waarderingen: nee
Doen jullie aan verzoek videos? Ik heb gisteren mijn eerste video geupload op basis van een verzoek. Tegenwoordig zie ik het niet meer vaak voorbij komen maar kan me nog goed herinneren dat request vid's vrij normaal waren 5-10 jaar geleden.

Soms, maar als ze er niet zijn is het uitvoeren hiervan ook lastig ;)
 
goed om te weten:)

Alle interactie werkt. Expres fouten maken dus ook; er zijn altijd mensen die je willen corrigeren = antwoord geven = interactie = boost.
Zo, nu gaat het weer er echt beter uit zien en de importeurs hebben weer wat om te testen, dus ik zal binnenkort ook wel weer wat filmpjes maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: nee
Jullie ook een mailtje gehad dat YouTube nu de Copyright Match Tool heeft uitgegeven? Eens zien of dat werkt, want ik heb toch geregeld mensen die mijn content opnieuw uploaden.

edit; heb de boel geactiveerd. Tot nu toe kan hij niets vinden. Misschien omdat ie nog niet hoefde te zoeken. Ben benieuwd naar de resultaten, want ik weet zeker dat er meerdere video's van mij op dit moment in omloop zijn.
 
Ik had onlangs een neppe claim gekregen over een instrumental die al eerder copyright free was, snel een berichtje gestuurd met de originele naamsvermelding van de originele bron en gezegd van "seize your activity now or legal issues will ensue".
Dag erna was de video weer gedemonetized :)
 
@CDA441 ik vraag me af of die ander dan geld kon verdienen aan je video, omdat je sowieso al geen geld kan verdienen nu.

Ik vermeld altijd de muziek in de credits in de video en ook in de video beschrijving, dan kunnen ze nooit moeilijk doen. Doen ze dat wel, dan verwijs ik ze daar naar.
 
Ja dat kan sowieso, zelfs al is je adsense uitgeschakeld (ik heb niet eens een account) kunnen claimers nog steeds jouw video monetizen en daarvan geld verdienen.
 
Jullie ook een mailtje gehad dat YouTube nu de Copyright Match Tool heeft uitgegeven? Eens zien of dat werkt, want ik heb toch geregeld mensen die mijn content opnieuw uploaden.

edit; heb de boel geactiveerd. Tot nu toe kan hij niets vinden. Misschien omdat ie nog niet hoefde te zoeken. Ben benieuwd naar de resultaten, want ik weet zeker dat er meerdere video's van mij op dit moment in omloop zijn.

Nope, waarschijnlijk alleen voor de grotere kanalen ;)
 
@CDA441 Omdat hun eigen Adsense account natuurlijk wel geldig is. Slim. :)

@Meifesto Nou wat is mijn kanaal groot.. 10k volgers. Poeh, poeh. :+
Het enige is dat 13 miljoen views nog leuk is, maar qua volgers ben ik gewoon klein. Gister op een TMAX SX gereden, dus ik kan weer wat filmpjes online zetten.
Op de terugweg mazzel gehad, stonden ze te laseren en ik reed keurig 80km/u die hele lange saaie weg. En die weg reed ik 's middags eerder op mijn eigen motorscooter en toen stonden ze er niet.

1381908



Edit;
Ah, het copyright systeem werkt eindelijk. :)
Hier een voorbeeld van hoe het er uit ziet op mijn kanaal. Ik kwam er namelijk al weer eentje tegen en had zoiets van 'even checken of er nu wel wat staat, anders werkt het duidelijk niet'. Werkt dus best goed!

1381914


En dit kan je er heen sturen, of direct een removal aanvragen. Ik stuur meestal eerst een bericht, krijg ik geen antwoord, dan er af.

1381919


Het bericht kan ik zelf niet aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren mijn allereerste vlog review achtige video opgenomen. Heb zelf al wat feedback puntjes gevonden voor een volgende video maar wilde hem toch delen.

 
Vond het best een prima vlog! Wat zijn je feedbackpuntjes?
Moet zelf ook nog een keer op een Niken stappen. Sowieso via de Yamaha dealers nog voldoende kans; nog 8 Niken Tours dit jaar.
Het is wel een behoorlijk groot apparaat. Stond vrijdag nog bij de Yamaha dealer en hij is nog behoorlijk lomp. Ook niet zo gek, met het hele spul aan de voorzijde.
 
Vond het best een prima vlog! Wat zijn je feedbackpuntjes?
Moet zelf ook nog een keer op een Niken stappen. Sowieso via de Yamaha dealers nog voldoende kans; nog 8 Niken Tours dit jaar.
Het is wel een behoorlijk groot apparaat. Stond vrijdag nog bij de Yamaha dealer en hij is nog behoorlijk lomp. Ook niet zo gek, met het hele spul aan de voorzijde.

Dankjewel! Ik merkte bij het editten wel dat ik regelmatig stopwoordjes gebruik dus daar kan ik wat meer op letten en ik had nog een soort afsluiter willen maken waarin kort even samenvat wat ik van de motor vond. Nu is dat niet gelukt omdat de accu van de GoPro leeg was.
 
Vond het best een prima vlog! Wat zijn je feedbackpuntjes?
Moet zelf ook nog een keer op een Niken stappen. Sowieso via de Yamaha dealers nog voldoende kans; nog 8 Niken Tours dit jaar.
Het is wel een behoorlijk groot apparaat. Stond vrijdag nog bij de Yamaha dealer en hij is nog behoorlijk lomp. Ook niet zo gek, met het hele spul aan de voorzijde.

Moet ik ook even op gaan zoeken dus .... :)
 
Dankjewel! Ik merkte bij het editten wel dat ik regelmatig stopwoordjes gebruik dus daar kan ik wat meer op letten en ik had nog een soort afsluiter willen maken waarin kort even samenvat wat ik van de motor vond. Nu is dat niet gelukt omdat de accu van de GoPro leeg was.

Stopwoordjes vielen me bij het kijken niet op. Je hebt ook vloggers die veel 'uhhhhhhh' zeggen. :)
Samenvatting had je nog kunnen doen met je smartphone ofzo, of dat je beelden zou filmen met je smartphone en later nog inspreken. Maar goed, elke keer leer je weer en doe je het weer wat beter.
 
Stopwoordjes vielen me bij het kijken niet op. Je hebt ook vloggers die veel 'uhhhhhhh' zeggen. :)
Samenvatting had je nog kunnen doen met je smartphone ofzo, of dat je beelden zou filmen met je smartphone en later nog inspreken. Maar goed, elke keer leer je weer en doe je het weer wat beter.

Haha ja daar betrapte ik mezelf ook op dus die heb ik er zoveel mogelijk uit geknipt. Ben er ook in gegaan met de mindset van iedere keer leren we een beetje meer. 😁

Bedankt voor de leuke reacties iedereen 😎
 
Het heeft even geduurd maar ik heb een Yi 4k+ gekocht :-)!
Wanneer die binnenkomt ga ik 'm gelijk uitproberen!!

Daar ga je veel plezier aan hebben! Je kunt op de 4k+ ook een externe microfoon aansluiten dmv een verloop kabeltje. Zou ik zeker doen als je beter geluid wil.
 
Het heeft even geduurd maar ik heb een Yi 4k+ gekocht :-)!
Wanneer die binnenkomt ga ik 'm gelijk uitproberen!!

Goede keus! Heb zelf de YI 4k én de YI 4k+. Dus als je vragen hebt over instellingen, accessoires en dergelijke, vraag maar raak!
 
Goede keus! Heb zelf de YI 4k én de YI 4k+. Dus als je vragen hebt over instellingen, accessoires en dergelijke, vraag maar raak!
Ahh awesome, thanks :D
Ik ben best wel nerdy wat gadgets betreft en heb al meerdere videos bekeken van de Yi!
Mocht er iets zijn, dan vraag ik het wel :D
 
Zo ik heb er ook weer 1 geupload van afgelopen zaterdag. Weer wat geprobeerd met muziek/foto's tussen door etc. Benieuwd wat het doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: nee
Terug
Bovenaan Onderaan