Het Grote Motovlog Topic Deel I

Ik heb inmiddels goede ervaring met zo'n ding:
9200000040919301.jpg

gecombineerd met een professioneel stuk ductape zit dat als een malle. En een camera met stabilisatie O-)
 
ik vind de stabilisatie op mijn FDR ook vet awesome, werkt als een tiet!
 
Zo! Pff, he he... da's weer een paar uur die ik niet meer terugkrijg.

Heb je het dan over het monteren of over het lopen kutten voor je daar kon rijden? :+
Leuk om even te zien! Ik was ook uitgenodigd voor die press launch, maar als je dan kan kiezen tussen het koude Spanje of warme Florida... hoewel, die wegen zagen er toch wel heel interessant uit! Net wat je op het eind zegt, ideaal op die locatie, NL is maar saai om te rijden.

Wel een tip; probeer of de muziek wat zachter te doen of de spraak wat harder. Er zit best een verschil tussen.

Volgend jaar maar eens deze 125's rijden, hopelijk wel de enige 125's voor 2019, afgelopen jaar teveel 125's gereden.
Hoewel, een keer op de Hyosung stappen, wil ik ook nog wel.
 
Toch het monteren :+ zeker met de muziek erbij en zien het interessant genoeg te houden... Dat eerste stukje was nog makkelijk :P
 
Toch het monteren :+ zeker met de muziek erbij en zien het interessant genoeg te houden... Dat eerste stukje was nog makkelijk :P

Je had in elk geval zeeën van tijd. ;)

Ik was gister een 4K filmpje aan het editten op mijn trage PC. Monteren was een half uurtje werk, was niet veel aan te monteren. Dan de boel encoden met 36Mbit.. ik denk 8 uur ofzo, voor een half uurtje materiaal. Dat was dus aanzetten, slapen, checken, pc uitzetten. De volgende doe ik op mijn snellere laptop, kijken of dat nog scheelt qua tijd. En dat is dan 4K@30, wil niet weten wat het doet met 4K@60 of straks 4K@120. Tijd voor een nieuwe desktop.
 
Nope, voor een ander kanaal. Een stukkie weg afrijden, alleen de stukjes versnellen bij de verkeerslichten. :)
 
Dat is toch niet interessant te houden :?

De vorige, in 720P, is iets van 66.000x bekeken. Nu de remake in 4K en een paar jaar later. Het een loopt goed, het ander niet. Het is niet heel boeiend, maar leuk voor toeristen die er zijn geweest en voor ex-locals om even 'thuis' te zijn. Het kost mij weinig tijd om te maken en levert mij bij het bekijken wel de nodige minuten op om het kanaal straks weer te kunnen monetizen (mis ook nog wat subs). Kijktijd had ik wel voldoende alleen te weinig subs.
 
Ik had op dat account meer dan 4000 uur watchtime in een jaar, maar goed, 1000 subs is eigenlijk ook bijzonder weinig om te halen, hoewel de eerste 1000 wel het moeilijkste is. :+

Zo, acf-50 zit op de 113cc brommert.
 
Laatst bewerkt:
Misschien interessant voor sommige mensen hier die geen zin hebben om veel geld uit te geven aan een, legaal, videoprogramma. Bij Humble Bundle, misschien wel bekend mee, hebben ze een Sony Vegas 15 Edit bundle. Als je $25 of meer uitgeeft aan de bundel, dan krijg je dus Sony Vegas Pro 15 Edit. Ik ben er voor gegaan, want Premiere had ik een hele oude versie van en Davinci Resolve kon ik niet aan wennen. En dan heb ik nu dus een legale versie van krap 1 jaar oud.

Humble Software Bundle: VEGAS Pro Even More Creative Freedom (pay what you want and help charity)
 
Ik had op dat account meer dan 4000 uur watchtime in een jaar, maar goed, 1000 subs is eigenlijk ook bijzonder weinig om te halen, hoewel de eerste 1000 wel het moeilijkste is. :+

Zo, acf-50 zit op de 113cc brommert.

Gisterenavond ook mijn motor ingespoten. Ben benieuwd hoe het werkt. Wekelijks maar even controleren of er nergens roest ontstaat waar ik het niet wil hebben.
 
Zo lang je niet door de regen gaat of 'm wast... kan je denk ik best een eind komen Je smeert de soort van olielaag wel in.
Of gewoon ruim voor de winter gewoon je motor niet wassen, dan komt door het vuil op de motor de pekel ook niet er doorheen. ;)

Moet wel zeggen dat die spuitbus vrij ruk is, vergeleken met hoe TheMissendenFlyer het er op spuit met een spuitflesje, na dat wat te hebben verwarmd. Dat vernevelen is echt beter dan met dikke stralen spuiten. Uiteindelijk zit het er op en ik zie het wel. Aan de andere kant; goedkoop motorscootertje. Niet erg als die zou gaan roesten. Meteen ook even wat gespoten op twee mini roestplekjes op mijn ER-6N, aangezien die ook dat wat zou kunnen aanpakken.
 
Die van mij inderdaad sinds ik hem heb nog niet gewassen.
Dat doen we nadat de pekelweg is wel.

De roest plekken die er op zitten wou ik eerst behandelen, maar wacht wel tot het voorjaar ;)
 
Het begint altijd met een goede voorbereiding. Dat deel had ik dan ook tot in de puntjes geperfectioneerd O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan