Het Grote Motovlog Topic Deel I

Ik zie dit op YouTube;
"On December 13-14 2018, you may see a noticable decrease in your subscriber count as we remove spam from your channel."

Oh, oh... ben benieuwd hoeveel het ons gaat kosten aan subs. :9_O-
 
Hele gave video, maar wel kut van die windruis! Doet echt afbreuk aan de video. Maar daar was je al wat op aan het verzinnen, dus daar zal ik je verder niet op aankijken. :W*D

De kwaliteit op deze manier van de 360 cam is wel best goed te pruimen en je krijgt er echt leuke beeldcomposities van.
 
Tegen het eind wordt het ook minder vind ik....ik had geen frisse nieuwe shots meer om het te redden tot het eind van het nummer. Dus dan maar wat langere en genieten van het uitzicht...

Waarom ik het zo lang heb laten liggen... Tja. Ik kon me niet echt zetten tot het maken van een toffe edit. Dat zul je waarschijnlijk wel zien. Vind de waverunners nog steeds een heel stuk beter. Maar die is dan ook veel nieuwer, met een beter idee vooraf.
 
Wat ik soms nog wel eens doe, maar dat ligt er aan of mijn materiaal is vern**kt ergens door, is gewoon een stuk pakken uit een ander deel van de video. :)
Maar mijn video's zijn altijd erg kort, dus kan ik het tappen uit een ander deel van de bron.

Waverunners... nooit gedaan, lijkt me wel leuk. maar niet in NL. :+
 
Ik heb een poging gedaan tot interactie met mijn 'publiek' (mijn moeder/vriendin een een paar mensen van hier_O-)




Overigens moet ik toch snel even wat content gaan maken... Heb nu het laatste openbaar staat wat ik heb. De afgelopen tijd wel redelijk wat door kunnen schieten waardoor ik altijd een paar weken vooruit liep. De laatste weken weinig tijd gehad om op de motor te springen-O-. En als ik af en toe dan een ritje doe wil ik niet alleen maar gefocust zijn op 'vloggen' maar ook gewoon een stukje rijden.
 
Ik zie dit op YouTube;
"On December 13-14 2018, you may see a noticable decrease in your subscriber count as we remove spam from your channel."

Oh, oh... ben benieuwd hoeveel het ons gaat kosten aan subs. :9_O-

En ik had zo hoop om de 900 aan te tikken dit jaar.
Daar gaat de hoop.


Is natuurlijk wel een manier voor hun om al die kanalen die net over de 1000 subs zitten te demonitezen voor volgend jaar ...
 
En ik had zo hoop om de 900 aan te tikken dit jaar.
Daar gaat de hoop.


Is natuurlijk wel een manier voor hun om al die kanalen die net over de 1000 subs zitten te demonitezen voor volgend jaar ...

Je zit ook met 4000 uur kijktijd. Op hoeveel uur zit jij tot nu toe dit jaar, met bijna 900 subs?
Ik heb nog geen verschil gezien in subs, dus bij mij valt het mee.
 
Je zit ook met 4000 uur kijktijd. Op hoeveel uur zit jij tot nu toe dit jaar, met bijna 900 subs?
Ik heb nog geen verschil gezien in subs, dus bij mij valt het mee.

2.1, maar ik merk een stijging in kijktijd met de rebuild series. Dat verschil zal pas later echt veel duidelijker worden denk ik.
 
Die kunnen idd extra kijktijd opleveren. Ik ben 15 subs kwijt. Zag dat Twaap er 114 kwijt is, maar die heeft 6x zoveel subs.
 
Ik ben er 1 kwijt xD
Kan ook toeval zijn ;)

Kan een account zijn die geen zin meer heeft in je video's of gewoon zijn account is gestopt of door YouTube is stopgezet.

Ik heb er 3 bij gekregen :+

Gefeliciteerd! :) Overigens moet je niet denken dat YouTube nu alle nepaccounts heeft verwijderd. Ik ken een kanaal wat 50.000 volgers heeft gekocht over 3 a 4 maanden heen. Accounts worden wel stopgezet, maar dat gaat ENORM traag. Hij heeft er nu na anderhalf jaar nog 46k. Het aantal views per dag komt niet boven de 30 uit, dus dat valt wel op. Bij YouTube blijkbaar nog niet. :+

Zit ff te kijken naar de viewtime. Waar men vorig jaar over het hele jaar nog 53957 uur naar mijn video's keek, is dat voor dit jaar tot en met vandaag al bijna 80000 uur. Dat is best een leuke toename. De meeste filmpjes zijn een minuut of 2. Een paar ietsje langer.

edit; en ik zie dat ik gister de 12 miljoen views heb gehaald. Joehoe! :P :] Maar helaas niet de verwachtte 12.5 miljoen voor het eind van het jaar. Dat zal dan wel februari worden. Precies een jaar terug had ik 7.5 miljoen views, dus toch nog 4.5 miljoen in een jaar tijd. Het jaar daarvoor had ik 4.7 miljoen views. Dus de groei is in een jaar tijd met 60% toegenomen. Dat zou betekenen dat ik dan eind volgend jaar richting 7 miljoen views in één jaar moet halen. Maar alles is net afhankelijk wat je erop zet. Het één is populair, het andere totaal niet.

Zit even te kijken naar het kanaal van TWAAP. Die heeft ook ongeveer 4,5 miljoen views erbij in een jaar tijd (en véél meer subs). Goed bezig! :t:t:t
 
Laatst bewerkt:
Kan allerlei redenen hebben, maar soms ook gewoon een account die is weggeknikkerd door gebruiker of YouTube. Ik zie elke dag gebruikers erbij komen, maar dat wil echt niet zeggen dat er niemand weg gaat. En omdat ik met mijn harses niet in beeld kom, is er sowieso geen connectie en minder reden om te blijven.
Ik heb nog één filmpje voor mijn kanaal, weet nog niet wanneer ik die in elkaar ga schuiven. Is voor de meeste volgers niet boeiend ook; het vervangen van een lenscover van een Drift Ghost X camera. Maar misschien net wel interessant voor de eigenaren van zo'n ding.

En verder bezig met Just Cause 4, om hier en daar spullen op te blazen. :+
 
Ik wil nog een NY end videootje maken van alle shizzle dat ik mee heb gemaakt van "This was 2018" ;)
Beetje meer uploaden, dan krijg ik zo ook wat meer mensen naar mijn kanaaltje getrokken.
 
De tering, wat een aantallen.

Is niets vergeleken met Amerikaanse of Canadese vloggers. In een slechte maand halen ze maar 1 miljoen views. ;) RoyalJordanian (UK) doet in een slechte maand 2 miljoen views. Die heeft het afgelopen jaar 55 miljoen views naar binnen geharkt. Als hij zo door gaat, kan hij straks fulltime YouTuben ipv ook nog werken er naast. Wel even wat geld opzij leggen voor een pensioentje. :YY Hij heeft nu dacht ik ook 4 motoren, die kan met gemak motoren kopen van de inkomsten.

Met gaming of speelgoed uitpakken is echt pas echt idioot hoe snel je kan groeien. Motoren blijft een niche.

@Leviathius; Om de 100k subs te halen, moet je er beginnen met 1 sub. Dus met 46 is het begin er al!
 
@Leviathius; Om de 100k subs te halen, moet je er beginnen met 1 sub. Dus met 46 is het begin er al!
Helemaal waar. Het is een exponentiële curve op een bepaalde manier. De eerste 100/1000 zijn het moeilijkst, daarna wordt het steeds makkelijker om er 100 bij te krijgen en worden je doelen weer een factor 10 groter... zeggen ze :+

Daarbij heb ik nu eindelijke alle apparatuur op orde, dus zodra het lekker weer is even een mooie voorraad beeldmateriaal inslaan :)
 
Laatst bewerkt:
@Leviathius klopt. eerste 100/1000/10000 zijn het lastigste. En wat ik al zei, het is een niche. Als jij was wezen gamen, had je nu al duizenden subs en kreeg je per spelsessie elke keer geld aangeboden van kijkers.

Lekker weer... mag van mij ook wel komen, hoewel het nu ook niet echt slecht is. Alleen met zonnetje erbij trekt het wel meer om er op uit te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan