Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Vast wel, heb hier een berg van die spullen liggen. Wat zoek je precies?
Een zogeheten "tailbag". Bagagetas die niet op de tank maar op de duoseat bevestigd word.
 

Bijlagen

  • Customized-Black-Motorcycle-Tail-Bag-Travel-Sport.jpg_350x350.jpg
    Customized-Black-Motorcycle-Tail-Bag-Travel-Sport.jpg_350x350.jpg
    21,6 KB · Weergaven: 3
Ja ja! Ik word zowaar herkent 😂
Kan alleen geen beeld vormen met wie ik nu te maken heb 😅😅
Ik herkende vooral de raceteambollenstreek link onder je bericht. Wie jij bent weet ik ook niet zeker, vermoedelijk de vriendin van Willem? Maar 1 van zijn zussen zou ook kunnen, die zitten/zaten ook in het team dacht ik, maar ik weet eigenlijk niet of die ook motor rijden/reden. ;)

PS: De link naar skippyracingtools.nl werkt niet?
 
Vandaag even langs geweest. Wat een drukte! Stond zelfs een file op de N11 voor de afslag. Hoorde dat er 10.000 bezoekers waren geweest.
 
Ben er ook geweest rond 16 uur. De file op de N11 was er op dat moment ook nog. En inderdaad belachelijk druk, je kon er bij wijze van spreken over de hoofden lopen...
 
Maar wel interessant? Het weer lijkt vandaag wederom mooi te worden dus dacht vandaag even te gaan kijken.
Nog andere mensen of is iedereen nu al geweest? Oh en Harry heeft vast de KTM gewonnen? ;)
 
Was nog geweest, niet heel bijzonder maar wel leuk om zoveel motoren op 1 plek te zien en de groepen motoren die af- en aanreden.
Hadden ze nu toevallig een seatcover voor mijn fireblade uit 2001 gehad had ik die nog meegenomen maar helaas ;-) Lekker ritje gehad in ieder geval.

Wanneer gaan we weer ritje doen voordat er pekel is en iedereen in winterslaap? :]
 
Ik rijd ook nog elke werkdag naar Den Haag op de Fazer. Lekker tussen de file door @A44. Wel met handvatverwarming:]:Y.
Dan zou ik je toch eens moeten spotten.... rij daar ook dagelijks.

Ik spot helaas alleen zeer regelmatig een knakker op een gele Monkey die niet harder rijdt dan 60 en dan boos wordt als mensen hem rechts inhalen. Wat een kneus is dat joh :X|(
 
Terug
Bovenaan Onderaan