Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

beste streekgenoten (hier Lisse:] ).
weet iemand in de buurt (duin en bollenstreek) een plek/parkeerplaats waar ik met zoonlief kan oefenen)?

alvast bedankt voor de info
 
weet niet specifiek een plek maar zou even gaan kijken bij parkeerplaatsen bij sportvelden. Bij spekkelaan ziet het er niet heel groot uit maar denk rustiger dan bij parkeerplaats bij station (bovenop parkeerdek station sassenheim). Keek even op streetview bij de Keukenhof maar daar staat een hek. Neem aan dat dat dicht is als Keukenhof dicht is. Als motor niet teveel herrie maakt misschien parkeerplaats bij een begraafplaats/crematorium daar achter tuincentrum overvecht (misschien ook niet :-p ).
 
Parkeerterrein bij Scum, Katwijk? Rijdt wel vaak politie....
En anders ergens in een bedrijventerrein?

Kan hij niet oefenen samen met een instructeur? ;)
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe MF --> mooi moment om mijn nieuwe aanwinst te presenteren.
Geen paniek, de Fazer is er nog ook nog steeds. Deze is extra :]
Foto's toevoegen lijkt makkelijker :D
Fireblade2.jpg
 
🙋🏼‍♀️Heleen hier, al een tijdje wonend in de bollenstreek. Maar al heeeeeeel lang niet meer op MF geweest. Me motor (Suzuki 600 K1) staat al bijna een jaar stil na een crash vorig jaar. Maar komt wel weer. Tot die tijd af en toe weer meelezen enzo.
 
Welkom in de bollenstreek :W
Naam komt bekend voor, zat jij jaren terug misschien in de studenten utrecht groep?
Uhm....... denk het niet? Zou niet weten wat ik daar zou moeten zoeken 🙈😂
En dank :)

Edit:
Zit me te bedenken dat ik daar best wel eens geweest kan zijn ja. Want toen werd ik daar genoemd ofzo, ja dan moet ik natuurlijk even spieken.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een bagagetas voor achterop te koop of te leen? (Bevestiging op duoseat) -O-
Vast wel, heb hier een berg van die spullen liggen. Wat zoek je precies?

*D Welkom in het Duin & Bollenstreek topic!! *D

Huisregels

1.1 Stel je voor als je nieuw bent :) Graag willen wij weten wie je bent, hoelang je rijdt en bovenal.. WAT JE RIJD! :p Geen zin om je netjes voor te stellen? start je motor en rij maar snel door.. })
Aha, meteen even voorstellen dus:

Wie? DucBMW (oftewel Albert)
Hoe lang? Sinds mensenheu... nouja, mijn eigen heugenis in ieder geval, zal 1982 zijn geweest toen ik voor het eerst opstapte.
Wat? KTM Superduke GT, als-ie het doet, of BMW K1600GT. Street Triple staat een klein beetje te verstoffen, waarvoor sorry.

Ik was al een poosje te vinden op motor-forum, maar stond eigenlijk nooit stil bij het bestaan van regionale topics. De meeste km's rij ik buiten NL, vandaar, maar een rondje in de thuisstreek is altijd leuk. Oh ja, waar? L'dorp
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan