MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Naar wat ik begrepen heb wilden ze graag andere merken voeren dan het verplichte Difi, Dane en Bayard.
 
Vanavond lekker aan het poetsen geweest :)

Grid-Art-20240130-221847651.jpg

Grid-Art-20240130-223506447.jpg
 
Iemand al meegekregen dat Motoport Hengelo niet meer bestaat en tegenwoordig Moto Hengelo heet?
Moto Hengelo // Wij van Moto Hengelo adviseren Moto Hengelo!

Ik ben benieuwd of er wat aanbod, sfeer en dergelijke nog iets gaat veranderen
Laten we het hopen, want ben alles behalve gecharmeerd van die toko.
Erg veel slechte ervaringen gehad, ook bekenden van mij.

Kan allemaal wel incidenteel zijn, maar sommige dingen waren ronduit gevaarlijk. (kan zijn dat dat allemaal nog onder andere bezetting was)

Edit:
Laatst toevallig tegen polo in Gronau aangereden, POLO Motorrad Store Gronau ook wel handige zaak die best nog wel wat voorraad en goede prijzen had. Wist niet dat ze er zaten, en eerlijk had nog nooit van polo gehoord.
 
Overigens zat POLO op veel meer plaatsen in Duitsland, maar is zo’n 10 (?) jr geleden failliet gegaan. Na de doorstart eerst de iets grotere plaatsen en sinds kort ook weer in gronau idd..
 
Laten we het hopen, want ben alles behalve gecharmeerd van die toko.
Erg veel slechte ervaringen gehad, ook bekenden van mij.

Kan allemaal wel incidenteel zijn, maar sommige dingen waren ronduit gevaarlijk. (kan zijn dat dat allemaal nog onder andere bezetting was)
Onder de vorige eigenaar (Elvin) daar ook dingen meegemaakt waar de honden geen brood van lusten. Onder de huidige eigenaar (Rob) is er veel verbeterd.
 
Laten we het hopen, want ben alles behalve gecharmeerd van die toko.
Erg veel slechte ervaringen gehad, ook bekenden van mij.

Kan allemaal wel incidenteel zijn, maar sommige dingen waren ronduit gevaarlijk. (kan zijn dat dat allemaal nog onder andere bezetting was)

Edit:
Laatst toevallig tegen polo in Gronau aangereden, POLO Motorrad Store Gronau ook wel handige zaak die best nog wel wat voorraad en goede prijzen had. Wist niet dat ze er zaten, en eerlijk had nog nooit van polo gehoord.
Lang, lang gelden wel eens wat besteld, maar dacht dat ze idd failliet waren.
In het voorjaar maar eens "per ongeluk " die kant op rijden
 
Onder de vorige eigenaar (Elvin) daar ook dingen meegemaakt waar de honden geen brood van lusten. Onder de huidige eigenaar (Rob) is er veel verbeterd.
Zie dat Elvin het idd niet lang heeft volgehouden (Eind 2019 - eind 2021)


Heb eigenlijk alleen ervaringen met Wout gehad en dat was genoeg reden om daar weg te blijven.
(Hoewel de dames op de kleding wel altijd correct en vriendelijk waren).
 
Het is alweer maart, voor diegene waarvan vandaag de verzekering weer actief wordt, veel plezier met rijden :]
ik haal vandaag de GS uit de winterstalling ,, en was wel van plan om te gaan rijden als het weer een beetje mee werkt.
en ook weer op de motor naar het werk dat kan weer :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan