JanB
geblokkeeerd account
- 24 jan 2003
- 47.133
- 15
Ik merk een groot verschil tussen het rijden door een file met of zonder db killer in de akrapovic en iedereen gaat aan de kant. Je hebt er wel eens af en toe een dooie bij die zit te slapen of gewoon expres niet aan de kant wil maar die tel ik niet mee. Maar we hebben het hier over alarmlichten. Ik vind ze nuttig terwijl ik door de file rij.
Dan merk jij een hoop. Ik heb me 10 jaar met een open Akra door de files rond Amsterdam voortbewogen. Hoogst zelden gemerkt dat de koekblikkers je eerder horen/waarnemen door die pijp. Dat zijn meestal de mensen met de raampjes open in de zomer.
Ik ben wel eens naast zo'n "dooie" gaan staan en dan wat gas er op om te zien wat er gebeurde, 8 van de 10 mensen geven dan nog steeds geen enkele reactie. Logisch, raampjes dicht, muziek op standje "blaas maar weg" of een telefoon aan het oor, dan hoor je écht niets aan de buitenkant, zeker niet als de motor zijn geluid naar de áchterkant gericht wegblaast......
Hou die pijp er op als je 'm lekker vindt klinken, maar denk maar niet dat meer dan een procent of wat van de weggebruikers je écht eerder hoort/waarneemt.