Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ah,
Als ik het zo hoor maakt dat voor mij dus niets uit aangezien ik mijn eigen grenzen eerder bereik dan die van mn toekomstige 12..

Zit net ff met google-earth te spelen - kijken waar die toko in cochem staat - maar das een mooi gebied om echt te leren sturen zeg al zal dat in de ardennen ook wel lukken denk ik

De lawson man heeft de volle mep voor zijn ZX12R met alarm betaald.

Heb toen ook steeds naar 2`e hands gezocht, vond ze toen rijkelend duur, ook hadden ze allemaal maar een lage km stand, en dat vond ik gek, vanwege de hoge aanschaf prijs, en dat er zo weinig mee gereden was.

Maar wilde ook gewoon een totaal zwarte hebben, en die was er pas van 2004 met radiale remklauwen.

Beste zet die ik ooit gedaan heb, ZX12R nieuw, je bepaalt zelf hoe je hem inrijd, 2 jaar volledige garantie, je moet hem wel lang houden, anders is de afschrijving hoog.

Maar ik wissel nooit gauw van motorfiets, dus dat zit wel snor.

Dus als ik jou was, kopen zo`n 12, nu kan het nog , maar besteed niet al je geld er aan, want de 12 vraagt veel van je portemonnee , er is ook zo veel mooi`s

succes shades

Dat is me ook al opgevallen ja. Ik ben ook niet van plan om een 12 snel weg te doen.

Heb je een paar mooie fotos van die geheel zwarte ? Heb tot nu toe alleen maar naar die zwart/goude gezocht..

Laatst bewerkt:
Ik zet hem erbij, we zien tegen die tijd wel of er genoeg plaatsen zijn en anders zoeken we die.

Zagetta

Hoi zagetta Super bedankt gaat gezellig worden ga gelijk Ted bellen dan kan ie vrij nemen.

Dr Kawa we wachten wel hoor als je ff van het gas moet. Maar misschien haal ik de 300 niet eens met een tandje kleiner voor. Nou we zullen het wel zien de speedo healer geeft in iedere geval echte km's aan en dat knopje voor je max. gereden snelheid is ook erug handig.

Laatst bewerkt:
Is inderdaad om te kwijlen

Misschien toch maar van met geloof (zwart/goud) afstappen maar ja dan is het gelijk een 2004 of 5 model en das weer een stuk slechter voor mn spaarrekening

Ik doe even een suggestie... neem een blauwe, een BLAUWE!!!
Uiterst zeldzaam zijn die, worden nauwelijks gespot in het wild...
(ook omdat ze natuurlijk een stuk sneller zijn.. daar gaan we weer )

Ik doe even een suggestie... neem een blauwe, een BLAUWE!!!
Uiterst zeldzaam zijn die, worden nauwelijks gespot in het wild...
(ook omdat ze natuurlijk een stuk sneller zijn.. daar gaan we weer )

Je heb gelijk DINO, koop een blauwe, rijd een rondje in de regen, en je houd vanzelf zwart over.

Ja die plaat ken ik - zeer mooie foto/fiets van het 2003 model...

Zelf nog ff lopen zoeken naar die zwarte van 2005. Is ook om te -en. Die zou ik wel willen hebben
[afbeelding]

Jammer dat je niet eerder zoekende was. Ik had nog een mooie zwarte 2004 in de aanbieding...

B I N G O

ben net gebeld
zx12r uit 2005, zwart, 5000km, 10000,--
zx12r uit 2002, zwart/goud, 11000km, 9000,--

Beide staan op duitse bodem en de "2005" komt als het goed is deze kant op om gekeurd te worden etc.... Met een beetje mazzel dus volgend weekend tuffen

Laatst bewerkt:
Ja euh lezuh
per ongeluk verstuur ipv bekijk geklikt

Volgens mij hoeft hij alleen maar "ff" een kenteken te krijgen van de RDW. Europeesche motor, dus is al goedgekeurd voor nederland, BPM betalen en klaar !.

De prijzen die je noemt zijn toch wel inclusief het invoeren en de BPM

Volgens mij hoeft hij alleen maar "ff" een kenteken te krijgen van de RDW. Europeesche motor, dus is al goedgekeurd voor nederland, BPM betalen en klaar !.

De prijzen die je noemt zijn toch wel inclusief het invoeren en de BPM

Klopt - heb ook aangegeven dat 10000,-- de limit is en niet 12000,-- zoals ik eerder een keertje zei. Daar moet ie alles van doen

Die jongen die alles voor me regelt heeft zelf een motorzaak en heeft dus meer te doen denk ik.. Die ene week (of 2 misschien) kan ik ook wel wachten.. Wordt volgende week toch weer een regenweek.

Laatst bewerkt:
zo vandaag zijn we even naar de stickerboer geweest, en nu is de motor van suzinki klaar, we hebben die gsx-r logo er af gehaald en een yoshimura logo opgeplakt.
(zo hadden ze hem eigenlijk moeten afleveren, vind ik zelf)

zo zondag gaan we weer naar de spectakeldag bij motorport uithoorn, ik heb met lawson afgesproken bij Q8 amstelveen, misschien wil er nog iemand mee rijden?
wij staan daar om 10:30.

Laatst bewerkt:
Jammer dat je niet eerder zoekende was. Ik had nog een mooie zwarte 2004 in de aanbieding...

Heb het je nog verteld JEROEN ze worden geld waard, vooral die zwarte.

We hebben je gemist bij nol bikkers, [ik weet het geen kawa] maar hij mocht wel buiten de poort staan hoor, zo lullig zijn ze nou ook weer niet.

Had je je kunnen vergapen aan de GTR 1400, moet eerlijk zeggen, ik vind hem mooi.

Ja, dat ziet er idd een heel stuk mooier/stoerder uit!
ALS ik zondag naar uithoorn ga, lijkt het me makkelijker om niet via amstelveen te rijden
misschien dan

Sja, de laatste specs van de GTR zijn zo'n beetje bekend:
rijklaar gewicht: 308 kg
tankinhoud: 22 liter
vermogen: 155pk
koppel: 136Nm
Allemaal niet erg schokkend. T'is niet de verwachte killer, maar natuurlijk een prima machine die waarschijnlijk de Pan nog wel eens op gaat volgen...

308 kg is dat incl. zijspan en koffers........, ja ik had ook gelezen dat de pk's wat minder werden omdat de cardan er een beetje problemen mee zou hebben.

Vette shit! (oftewel, mooi!)

Status
Niet open voor verdere reacties.