Ik heb een datatool 4 alarm werkt perfect nog nooit een probleem meegehad en voor de kenners hier "De Al Quaida fiets"
Radiale remmen remmen beter bij extreem gebruik lees circuit gebruik, voor de normale gebruiker zal er weinig verschil zijn. Laatst een VRO cursus gedaan en daar remde ik alle nieuwe fietsen met en zonder abs er gewoon uit. Is meer een kwestie van "hoe hard durf je te remmen".
De lawson man heeft de volle mep voor zijn ZX12R met alarm betaald.
Heb toen ook steeds naar 2`e hands gezocht, vond ze toen rijkelend duur, ook hadden ze allemaal maar een lage km stand, en dat vond ik gek, vanwege de hoge aanschaf prijs, en dat er zo weinig mee gereden was.
Maar wilde ook gewoon een totaal zwarte hebben, en die was er pas van 2004 met radiale remklauwen.
Beste zet die ik ooit gedaan heb, ZX12R nieuw, je bepaalt zelf hoe je hem inrijd, 2 jaar volledige garantie, je moet hem wel lang houden, anders is de afschrijving hoog.
Maar ik wissel nooit gauw van motorfiets, dus dat zit wel snor.
Dus als ik jou was, kopen zo`n 12,nu kan het nog , maar besteed niet al je geld er aan, want de 12 vraagt veel van je portemonnee , er is ook zo veel mooi`s
succes shades
Dat is me ook al opgevallen ja. Ik ben ook niet van plan om een 12 snel weg te doen.
Heb je een paar mooie fotos van die geheel zwarte ? Heb tot nu toe alleen maar naar die zwart/goude gezocht..
Ik zet hem erbij, we zien tegen die tijd wel of er genoeg plaatsen zijn en anders zoeken we die.
Zagetta
Hier is hij dan, in vol ornaat.[afbeelding]
Is inderdaad om te kwijlen
Misschien toch maar van met geloof (zwart/goud) afstappenmaar ja dan is het gelijk een 2004 of 5 model en das weer een stuk slechter voor mn spaarrekening
Ik doe even een suggestie... neem een blauwe, een BLAUWE!!!
Uiterst zeldzaam zijn die, worden nauwelijks gespot in het wild...
(ook omdat ze natuurlijk een stuk sneller zijn.. daar gaan we weer)
Ja die plaat ken ik - zeer mooie foto/fiets van het 2003 model...
Zelf nog ff lopen zoeken naar die zwarte van 2005. Is ook om te-en. Die zou ik wel willen hebben
[afbeelding]
B I N G O
Ja, wat nou BINGO, vertel, vertel !
Ja euh lezuh
per ongeluk verstuur ipv bekijk geklikt
Volgens mij hoeft hij alleen maar "ff" een kenteken te krijgen van de RDW. Europeesche motor, dus is al goedgekeurd voor nederland, BPM betalen en klaar !.
De prijzen die je noemt zijn toch wel inclusief het invoeren en de BPM
Jammer dat je niet eerder zoekende was. Ik had nog een mooie zwarte 2004 in de aanbieding...
zo vandaag zijn we even naar de stickerboer geweest, en nu is de motor van suzinki klaar, we hebben die gsx-r logo er af gehaald en een yoshimura logo opgeplakt.
(zo hadden ze hem eigenlijk moeten afleveren, vind ik zelf)
zo zondag gaan we weer naar de spectakeldag bij motorport uithoorn, ik heb met lawson afgesproken bij Q8 amstelveen, misschien wil er nog iemand mee rijden?
wij staan daar om 10:30.
Ja, dat ziet er idd een heel stuk mooier/stoerder uit!
ALS ik zondag naar uithoorn ga, lijkt het me makkelijker om niet via amstelveen te rijden
misschien dan
Heb het je nog verteld JEROEN ze worden geld waard, vooral die zwarte.
We hebben je gemist bij nol bikkers, [ik weet het geen kawa] maar hij mocht wel buiten de poort staan hoor, zo lullig zijn ze nou ook weer niet.
Had je je kunnen vergapen aan de GTR 1400, moet eerlijk zeggen, ik vind hem mooi.
Sja, de laatste specs van de GTR zijn zo'n beetje bekend:
rijklaar gewicht: 308 kg
tankinhoud: 22 liter
vermogen: 155pk
koppel: 136Nm
Allemaal niet erg schokkend. T'is niet de verwachte killer, maar natuurlijk een prima machine die waarschijnlijk de Pan nog wel eens op gaat volgen...
zo vandaag zijn we even naar de stickerboer geweest, en nu is de motor van suzinki klaar, we hebben die gsx-r logo er af gehaald en een yoshimura logo opgeplakt.
(zo hadden ze hem eigenlijk moeten afleveren, vind ik zelf)
[afbeelding]
zo zondag gaan we weer naar de spectakeldag bij motorport uithoorn, ik heb met lawson afgesproken bij Q8 amstelveen, misschien wil er nog iemand mee rijden?
wij staan daar om 10:30.